Pas wel op dat het een echte eend isquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag langs een Indiaas restaurant met rogan josh op de menukaart. Denk dat ik een keer ga proberen komende dagen.
Ook hebben ze curry met eend waar ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar ben
Te weinig. Castreren die hork.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:53 schreef Deisyy het volgende:
3 jaar cel voor het verjkrahten van een vrouw
Ik vind het vreemder dat hij vrij is van zijn TBS terwijl hij blijkbaar nog een gevaarlijke stoornis heeftquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:53 schreef Deisyy het volgende:
inderdaad, daar is het één en ander fout gegaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder dat hij vrij is van zijn TBS terwijl hij blijkbaar nog een gevaarlijke stoornis heeft
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Dit en dit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder dat hij vrij is van zijn TBS terwijl hij blijkbaar nog een gevaarlijke stoornis heeft
En niet voor het eerst. (Niet per se bij deze gek)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
inderdaad, daar is het één en ander fout gegaan.
Dit zegt een advocaat in het algemeen over de straffen bij verkrachting:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:53 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zegt een advocaat in het algemeen over de straffen bij verkrachting:Rechters klagen toch ook al dat ze veelal de standaard strafmaat soms te laag vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Sommige straffen zijn zo bizar laag voor het vergrijp dat is gepleegdquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Rechters mogen daar niet over klagen, dat is namelijk aan hun.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rechters klagen toch ook al dat ze veelal de standaard strafmaat soms te laag vinden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit zegt een advocaat in het algemeen over de straffen bij verkrachting:Dit is toch om te janken. Verkrachte vrouwen zijn voor het leven beschadigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nope, de rechter bepaald alleen of de verdachte schuldig is. De bijbehorende straf is wettelijk bepaald.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rechters mogen daar niet over klagen, dat is namelijk aan hun.
Dit soort onderkruipsels kunnen gemakkelijk bij elkaar in een cel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
Het probleem is ook wel dat er een beperkt aantal cellen beschikbaar zijn om deze klojo's in op te sluiten...
Cellentekort dit datquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit soort onderkruipsels kunnen gemakkelijk bij elkaar in een cel.
Nope, strafmaat is, naast de on-/schuldigbepaling nou juist wat de rechter doet. De rechter zit wel vast aan minimum of maximum straffen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, de rechter bepaald alleen of de verdachte schuldig is. De bijbehorende straf is wettelijk bepaald.
He, gelukkig gaat onze nieuwe regering zwaarder straffenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
Het probleem is ook wel dat er een beperkt aantal cellen beschikbaar zijn om deze klojo's in op te sluiten...
Bijna, voor een vergrijp staat een standaard straf, nu 3 jaar. Dan kunnen er verzwarende omstandigheden zijn zoals beschreven in dat lijstje wat je gaf. Als die bewezen zijn dan kan de straf oplopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, strafmaat is, naast de on-/schuldigbepaling nou juist wat de rechter doet. De rechter zit wel vast aan minimum of maximum straffen.
Bv voor verkracht is het maximaal 12 jaar. Een rechter kan dus in theorie alles geven tussen 1 dag en 12 jaar. 13 jaar mag dan weer niet. En taakstraf mag in dit geval ook niet (volgens de bron die ik dan net opvoerde).
Het is dus niet aan de rechter om te piepen over de strafduur als ze zelf 3 jaar geven waar 12 mogelijk is.
Jurisprudentie is een ding, maar de rechter kan daar behoorlijk van afwijzen. Zelfs zonder verzwarende omstandigheden. Het is echt aan hun als ze die 3 jaar niet lang genoeg vinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna, voor een vergrijp staat een standaard straf, nu 3 jaar. Dan kunnen er verzwarende omstandigheden zijn zoals beschreven in dat lijstje wat je gaf. Als die bewezen zijn dan kan de straf oplopen.
Dan moet hij wel gegronde en bewezen redenen hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jurisprudentie is een ding, maar de rechter kan daar behoorlijk van afwijzen. Zelfs zonder verzwarende omstandigheden. Het is echt aan hun als ze die 3 jaar niet lang genoeg vinden.
De eerste de beste had ook leuke. Hoeveel mensen passen er in een telefooncel of in een mini?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was ook een programma van de EO.
Er zal een goede motivatie in het vonnis moeten ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet hij wel gegronde en bewezen redenen hebben.
Idd, is die er niet dan kan de verdachte in hoger beroep gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zal een goede motivatie in het vonnis moeten ja.
Maar dat moet in ieder vonnis
Dat kan de verdachte altijd hequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, is die er niet dan kan de verdachte in hoger beroep gaan.
Hij moet dan wel gegronde redenen hebben want anders wordt het afgewezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan de verdachte altijd he
T is vooral jammer dat ze het doen soms.
Gelukkig kan je ook daar weer tegen in beroepquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moet dan wel gegronde redenen hebben want anders wordt het afgewezen.
Volgens mij kan dat alleen als je met nieuwe bewijslast komt die jouw schuld gedeeltelijk onbewezen acht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je ook daar weer tegen in beroep
Nee, naar de hoge raad mag je altijd. Die kijken alleen minder naar bewijs en meer naar het proces.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen als je met nieuwe bewijslast komt die jouw schuld gedeeltelijk onbewezen acht.
Klopt maar we hadden het erover als je opnieuw in hoger beroep wil gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, naar de hoge raad mag je altijd. Die kijken alleen minder naar bewijs en meer naar het proces.
Je kunt niet opnieuw in hoger beroep gaan volgens mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt maar we hadden het erover als je opnieuw in hoger beroep wil gaan.
inderdaad, als je niet tevreden bent over het hoger beroep kan je nog wel in cassatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt niet opnieuw in hoger beroep gaan volgens mij.
En daarna de Hoge raad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
inderdaad, als je niet tevreden bent over het hoger beroep kan je nog wel in cassatie.
Volgens mij 2x maar dan moet je wel met nieuwe bewijslast komen die je onschuld aantonen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt niet opnieuw in hoger beroep gaan volgens mij.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
inderdaad, als je niet tevreden bent over het hoger beroep kan je nog wel in cassatie.
Ohw ja, idd bij de hoge raad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je gaat in cassatie bij de Hooge Raad
Idd, laten we gaan bieren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:12 schreef sly-nl het volgende:
Ik vind overigens dat ze die tbs-dude z'n ouders ook wel een spuitje mogen geven. Genoeg erover nu
Proost eend!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, laten we gaan bieren.
Europese hof dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je gaat in cassatie bij de Hoge Raad
Hele dagen lang?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, laten we gaan bieren.
Er is genoeg voor iedereen.quote:
En wat voor bier hebben we dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
morgen alweer 3 weken, time fliesquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:50 schreef sly-nl het volgende:
"Friday", precies 2 weken terug dat Deis uitglee (met de fiets, yeah right)![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben hem opgepakt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:58 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ets-trekt-in-utrecht
Dat gaat oppassen worden @:Domnivoor
Dat is rapquote:
Morguh Dominivoorquote:
Hey Pullup LWquote:
Van 0 tot honderd in 3.8 secquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
@:Superbadeendje Had je zoiets [ afbeelding ] in gedachten om mijn scoot te pimpen
Hearlijk nu duurt het even voor hij gaat rijden, van 0 tot 16 in 2 minuten of zoquote:
Lolquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hearlijk nu duurt het even voor hij gaat rijden, van 0 tot 16 in 2 minuten of zo
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens fok is het vandaag vrijdagFOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:
Alsof je in een soort rare droom zit ofzoquote:
Daar heb jij geen glijbaan voor nodigquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof je in een soort rare droom zit ofzo
Neequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar heb jij geen glijbaan voor nodig
Of teveel paddo's op ofzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof je in een soort rare droom zit ofzo
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Geen glijbaan waar ik in zou gaan glijden, word er een beetje naar van denk ik..
Haha jaquote:
Ik vond het vroeger heel leuk, maar tegenwoordig word ik er een beetje claustrofobisch van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Geen glijbaan waar ik in zou gaan glijden, word er een beetje naar van denk ik..
Oja vroeger wel veel van glijbanen af geweest, maar sommigen gingen dan halverwege stoppen, en dan kreeg je opstopping ( vond ik maar niks enz )quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger heel leuk, maar tegenwoordig word ik er een beetje claustrofobisch van.
Deze heeft zelfs een looping:
https://www.rtl.nl/editie(...)erparcs-kempervennen
Met n deurtje zodat je er uit kan als je stil komt te liggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger heel leuk, maar tegenwoordig word ik er een beetje claustrofobisch van.
Deze heeft zelfs een looping:
https://www.rtl.nl/editie(...)erparcs-kempervennen
Ja, wat ze allemaal al niet verzinnen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja vroeger wel veel van glijbanen af geweest, maar sommigen gingen dan halverwege stoppen, en dan kreeg je opstopping ( vond ik maar niks enz )
Glijbanen worden steeds gekker en ook hoger
Dat idd of dat je er net afglijd en het water in plons en dan iemand vlak na jou ook het water in plonst..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat ze allemaal al niet verzinnen...![]()
Vroeger ben ik ook wel regelmatig door zijn waterglijbaan op de persoon voor me gebotst. Dat vond ik ook altijd zo awkward
Ja brrrquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met n deurtje zodat je er uit kan als je stil komt te liggen
En hoe vond je het?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Tikibad heeft een glijbaan die recht naar beneden gaat.
Ik kreeg geen adem meer in de val.quote:
Dat hadden we vroeger ook al in het openlucht zwembad of bedoel je 90 graden.... kun je dan niet gewoon van de hoge duikplan duikenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Tikibad heeft een glijbaan die recht naar beneden gaat.
Doodengquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg geen adem meer in de val.
Gewoon nog hier vlakbij ookquote:
Volgens mij is daar geen duikplank.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hadden we vroeger ook al in het openlucht zwembad of bedoel je 90 graden.... kun je dan niet gewoon van de hoge duikplan duiken
Dat ze hem oppakken ja,quote:
Dus wees blijquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze hem oppakken ja,
maar laat dat tuig lekker hier uit de buurt blijven
Heb je tipgeld ontvangen?quote:
Ook al nietquote:
Ah, heet dat zo tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een raketje in mijn muil gestopt
ik ben dit soort taalgebruik niet van jou gewendquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een raketje in mijn muil gestopt
Juf Deisyy is niet boos. Ze is teleurgesteldquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben dit soort taalgebruik niet van jou gewend
inderdaad, ik ga hier eens heel goed over nadenkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Juf Deisyy is niet boos. Ze is teleurgesteld
Rogan joshquote:
Doe je snel en ziet er goed uitquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Rogan josh![]()
![]()
Was heerlijk alleen had wel beetje pittig gemogen.
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
inderdaad, ik ga hier eens heel goed over nadenken
gelukkig heb je al pijnstilling liggenquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gelukkig heb je al pijnstilling liggen
Zou ze al aan de ketamine zitten?quote:
En, bij hoeveel van deze plekken ben je al geweest?quote:
moest erder erg frken, is en hele vezuv gekomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
Dit deeltje nog steeds niet vol
war tussen? ik ben uit kärntenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
Kärnten zal er toch ook wel tussen zitten? Daar zullen ook mooie plekken zijn
Vesuvius?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
moest erder erg frken, is en hele vezuv gekomen
Die link die ik gaf zitten allemaal mooie locaties uit heel oostenrijk. Ik denk dat Kärnten daar ook wel tussen zit.quote:
Het is overal regelmatig raak, maar in Nederland zitten we nu steeds over overstroming van Limburg zielig te doen ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tirol is even wat minder mooi aan het worden
https://www.ad.nl/buitenl(...)grijke-weg~a007dfcd/
bleiburg vs.ferlachquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is overal regelmatig raak, maar in Nederland zitten we nu steeds over overstroming van Limburg zielig te doen ...
Zoveel overstroomt hier niet de laatste tijd. Soms wat tunnels of straten, maar dat is het dan wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is overal regelmatig raak, maar in Nederland zitten we nu steeds over overstroming van Limburg zielig te doen ...
Ik zit vol verrassingenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben dit soort taalgebruik niet van jou gewend
En neem een taxi.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes en verlies je portemonnee niet
Mooi.quote:
Who the fuck is Alicequote:
Mooi meisje maar niet heel vrolijkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |