De eerste de beste had ook leuke. Hoeveel mensen passen er in een telefooncel of in een mini?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was ook een programma van de EO.
Er zal een goede motivatie in het vonnis moeten ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet hij wel gegronde en bewezen redenen hebben.
Idd, is die er niet dan kan de verdachte in hoger beroep gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zal een goede motivatie in het vonnis moeten ja.
Maar dat moet in ieder vonnis
Dat kan de verdachte altijd hequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, is die er niet dan kan de verdachte in hoger beroep gaan.
Hij moet dan wel gegronde redenen hebben want anders wordt het afgewezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan de verdachte altijd he
T is vooral jammer dat ze het doen soms.
Gelukkig kan je ook daar weer tegen in beroepquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moet dan wel gegronde redenen hebben want anders wordt het afgewezen.
Volgens mij kan dat alleen als je met nieuwe bewijslast komt die jouw schuld gedeeltelijk onbewezen acht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je ook daar weer tegen in beroep
Nee, naar de hoge raad mag je altijd. Die kijken alleen minder naar bewijs en meer naar het proces.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat alleen als je met nieuwe bewijslast komt die jouw schuld gedeeltelijk onbewezen acht.
Klopt maar we hadden het erover als je opnieuw in hoger beroep wil gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, naar de hoge raad mag je altijd. Die kijken alleen minder naar bewijs en meer naar het proces.
Je kunt niet opnieuw in hoger beroep gaan volgens mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt maar we hadden het erover als je opnieuw in hoger beroep wil gaan.
inderdaad, als je niet tevreden bent over het hoger beroep kan je nog wel in cassatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt niet opnieuw in hoger beroep gaan volgens mij.
En daarna de Hoge raad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
inderdaad, als je niet tevreden bent over het hoger beroep kan je nog wel in cassatie.
Volgens mij 2x maar dan moet je wel met nieuwe bewijslast komen die je onschuld aantonen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt niet opnieuw in hoger beroep gaan volgens mij.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
inderdaad, als je niet tevreden bent over het hoger beroep kan je nog wel in cassatie.
Ohw ja, idd bij de hoge raad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je gaat in cassatie bij de Hooge Raad
Idd, laten we gaan bieren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:12 schreef sly-nl het volgende:
Ik vind overigens dat ze die tbs-dude z'n ouders ook wel een spuitje mogen geven. Genoeg erover nu
Proost eend!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, laten we gaan bieren.
Europese hof dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je gaat in cassatie bij de Hoge Raad
Hele dagen lang?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, laten we gaan bieren.
Er is genoeg voor iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |