Alsof je in een soort rare droom zit ofzoquote:
Daar heb jij geen glijbaan voor nodigquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof je in een soort rare droom zit ofzo
Neequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar heb jij geen glijbaan voor nodig
Of teveel paddo's op ofzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof je in een soort rare droom zit ofzo
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Geen glijbaan waar ik in zou gaan glijden, word er een beetje naar van denk ik..
Haha jaquote:
Ik vond het vroeger heel leuk, maar tegenwoordig word ik er een beetje claustrofobisch van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:41 schreef Lovely het volgende:
Goedemorgen
Geen glijbaan waar ik in zou gaan glijden, word er een beetje naar van denk ik..
Oja vroeger wel veel van glijbanen af geweest, maar sommigen gingen dan halverwege stoppen, en dan kreeg je opstopping ( vond ik maar niks enz )quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger heel leuk, maar tegenwoordig word ik er een beetje claustrofobisch van.
Deze heeft zelfs een looping:
https://www.rtl.nl/editie(...)erparcs-kempervennen
Met n deurtje zodat je er uit kan als je stil komt te liggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger heel leuk, maar tegenwoordig word ik er een beetje claustrofobisch van.
Deze heeft zelfs een looping:
https://www.rtl.nl/editie(...)erparcs-kempervennen
Ja, wat ze allemaal al niet verzinnen...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja vroeger wel veel van glijbanen af geweest, maar sommigen gingen dan halverwege stoppen, en dan kreeg je opstopping ( vond ik maar niks enz )
Glijbanen worden steeds gekker en ook hoger
Dat idd of dat je er net afglijd en het water in plons en dan iemand vlak na jou ook het water in plonst..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat ze allemaal al niet verzinnen...![]()
Vroeger ben ik ook wel regelmatig door zijn waterglijbaan op de persoon voor me gebotst. Dat vond ik ook altijd zo awkward
Ja brrrquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met n deurtje zodat je er uit kan als je stil komt te liggen
En hoe vond je het?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Tikibad heeft een glijbaan die recht naar beneden gaat.
Ik kreeg geen adem meer in de val.quote:
Dat hadden we vroeger ook al in het openlucht zwembad of bedoel je 90 graden.... kun je dan niet gewoon van de hoge duikplan duikenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
Tikibad heeft een glijbaan die recht naar beneden gaat.
Doodengquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg geen adem meer in de val.
Gewoon nog hier vlakbij ookquote:
Volgens mij is daar geen duikplank.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hadden we vroeger ook al in het openlucht zwembad of bedoel je 90 graden.... kun je dan niet gewoon van de hoge duikplan duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |