Dan zet je jezelf voor schut.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal gaat nu een gifje maken, inclusief kussen van de bal vooraf en vallen na het nemen
dat met zijn vingertje heeft God gezien en terecht bestraft.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij mag Tonny bedanken.
In z,n Feyenoord tijd was hij goed met penalty's. Nu 2x heel matig ingeschoten.
Ik maak nog liever een OS topic aan. @GGMMquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal gaat nu een gifje maken, inclusief kussen van de bal vooraf en vallen na het nemen
Volgens mij was hij ooit bestempeld als de nieuwe Cruijff oid.Is er niet helemaal uitgekomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij mag Tonny bedanken.
In z,n Feyenoord tijd was hij goed met penalty's. Nu 2x heel matig ingeschoten.
Zo dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Brubbie heeft harde voeten denk ik.
Tijdens die penalty serie?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat met zijn vingertje heeft God gezien en terecht bestraft.
Liever nooit meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brobbey voor straf iedere dag 100 penalty's laten nemen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ooit over Vilhena heeft gezegd. Ze zijn daar over het algemeen wel licht verstandelijk gehandicapt maar niet helemaal achterlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ooit bestempeld als de nieuwe Cruijff oid.Is er niet helemaal uitgekomen.
Naja na die slecht geschoten pingel van Vilhena vond ik het vingertje naar het publiek nog genanter.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:33 schreef Caland het volgende:
Het mooiste, na de pingels van Brubby, vond ik overigens dat aanvoerder Henderson eigenlijk na Vilhena aan de beurt was maar niet durfde
Maar wat kan die mooi wijzen he.
als we tegen lens moesten en eruit vlogen had je niks dacht ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wedstrijden had Ajax toch sowieso wel gehad?
Hij durfde niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Waarom nam Henderson de laatste niet eigenlijk? Die nam toch ook de 6e? Of hoef je niet dezelfde volgorde aan te houden?
Na 11 mag je wijzigen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Waarom nam Henderson de laatste niet eigenlijk? Die nam toch ook de 6e? Of hoef je niet dezelfde volgorde aan te houden?
Volgens mij waren ze bij Pana ook nog aan het ruziën of Mancini er nog een mocht nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:33 schreef Caland het volgende:
Het mooiste, na de pingels van Brubby, vond ik overigens dat aanvoerder Henderson eigenlijk na Vilhena aan de beurt was maar niet durfde
Maar wat kan die mooi wijzen he.
Bij gym werd ik altijd als eerste gekozen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de Fjes was ik 2e keus bij de penaltys
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |