Geen idee hoe goed hij is in penalty's.quote:
Klopt. Die Grieken zijn nu ook gewoon beterquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:32 schreef Wertha het volgende:
Prik er eentje in tijdens de eerste helft en je gaat zo makkelijk door. Nu is het het één en al gezeik. Schandalig.
In aanloop naar het afgelopen WK heb ik de strafschopstatistieken van alle Nederlandse keepers uitgezocht en Pasveer deed het in het verleden heel behoorlijk. Maar dat waren gedateerde cijfers.quote:
Gaf ons vorige week al weinig kans maar nu…quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:40 schreef Heeinz het volgende:
Ik probeer normaal gesproken redelijk optimistisch te blijven maar ik zie ons niet doorgaan
@:Scorpie wat jij?
En uit open spel komt er ook niks uitquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaf ons vorige week al weinig kans maar nu…
Penalties gaan we het niet op redden iig.
Ik wilde het niet zeggen, maar iets te veel van mama's kip gegeten ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Bergwijn begint op Zeefuikgod te lijken.
1996 wellicht? Finale tegen juventus. Heb ik verder geen herinneringen aan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:43 schreef TornadoDK het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst penalty's gedaan Europees? Ik kan het me niet herinneren
2016? Steaua zou kunnenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:43 schreef TornadoDK het volgende:
Wanneer hebben we voor het laatst penalty's gedaan Europees? Ik kan het me niet herinneren
Hete mama*quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar iets te veel van mama's kip gegeten ja.
2013 Steaua.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:43 schreef TornadoDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |