Het idee van staatsgeheimen is wel een beetje dat je niet bij Nieuwsuur gaat zitten daarmee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Stap 1 is dit boven tafel krijgen. De rest is aan de politiek.
Je hebt het toch gelezen? De hoofdverdachte, de zeilinstructeur, heet Volodymyr Z.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:04 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Hier ben ik het mee eens, het is een onrealistisch scenario.
Het lijkt er meer op dat de VS klaar is met Zelensky en hem/Oekraine als scapegoat gebruikt.
Het is mogelijk dat Zelensky destijds op de hoogte is gebracht maar ik denk dat deze operatie voornamelijk uit de koker van de VS komt.
Het schip was wel iets groter dan wat in die post getoond wordt:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:04 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Het lijkt er meer op dat de VS klaar is met Zelensky en hem/Oekraine als scapegoat gebruikt.
Het is mogelijk dat Zelensky destijds op de hoogte is gebracht maar ik denk dat deze operatie voornamelijk uit de koker van de VS komt.
Echt hequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja het staat er echt.
Ik heb het gevoel dat we zo hard getrolled worden hier.
Kan hij niet betalen. Putin heeft geen plus 1000 militaire basissen rond de globe die continenten en landen omsingelen om decennia lang regeringen omver te werpen voor olie en grondstoffen..quote:
Daar lijkt het helemaal niet op. Het lijkt er eerder op dat Polen erbij betrokken was. Polen frustreert het onderzoek al sinds dag 1 en schijnbaar gaf Duda persoonlijk toestemming voor de aanslag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:04 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
gewoon een veel voorkomende naam daar hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hebt het toch gelezen? De hoofdverdachte, de zeilinstructeur, heet Volodymyr Z.
En Zelenski wordt rijk van Amerikaanse militaire bases? Hoe dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:08 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Kan hij niet betalen. Putin heeft geen plus 1000 militaire basissen rond de globe die continenten en landen omsingelen om decennia lang regeringen omver te werpen voor olie en grondstoffen..
Tuurlijk maar blijft wel komischquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:09 schreef rockstah het volgende:
Is
[..]
gewoon een veel voorkomende naam daar hoor.
Het is niet zo'n gek scenario. Het gebeurde op een diepte van ongeveer 80 meter en dat kan met getrainde duikers op zich prima, het zullen vast geen recreanten geweest zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:04 schreef CryptoPunk het volgende:
[ x ]
Heb het snel op zeekaarten gekeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik quote de bron die ik mijn post gaf:
[..]
Heb het zelf niet nagemeten.![]()
Is mogelijk, Biden heeft ook gezegd dat zodra Rusland Oekraine binnenvalt er geen Nordstream meer zou zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Daar lijkt het helemaal niet op. Het lijkt er eerder op dat Polen erbij betrokken was. Polen frustreert het onderzoek al sinds dag 1 en schijnbaar gaf Duda persoonlijk toestemming voor de aanslag.
Het ging me om wat er in de video duidelijk naar voren komt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat Zelensky stinkend rijk zou worden van de oorlog is grappig genoeg pure Russische propaganda, net als het verhaal dat z'n vrouw in een dure Bugatti zou rijden.
Dat geeft wel aan waar je je nieuws haalt.
Gewoon met trimix, is populair onder "wreck divers".quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:12 schreef skrn het volgende:
[..]
Heb het snel op zeekaarten gekeken.
Het kan he.
Commercieel duiken (wat wel gebeurt met surface supplied air, dus met slangen) kan tot 50 meter waterdiepte, wel met mix-gassen. Bij grotere dieptes moet je SAT-diving doen, dan blijven duikers in drukkamers, ook al zijn ze niet aan het duiken.
In de praktijk gebeurt SAT-diving vaak bij minder grote dieptes, zeker als er veel moet gebeuren. Want dan zijn je bottom times te laag om serieus werk te doen.
Hoe dan ook, ik acht 70m niet ommogelijk om het houtje-touwtje te doen zonder SAT-units.
Voordeel Oostzee: geen getij. Dus je kan continu duiken, ze hoeven niet te wachten op tij-kentering.
Dus eigenlijk gaf iedereen en zijn moeder (al dan niet indirect) toestemming.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:12 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Is mogelijk, Biden heeft ook gezegd dat zodra Rusland Oekraine binnenvalt er geen Nordstream meer zou zijn.
En dat is dan ook gebeurd.
Serieus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En Zelenski wordt rijk van Amerikaanse militaire bases? Hoe dan?
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Gewoon met trimix, is populair onder "wreck divers".
Ik ben geen slachtoffer en heb me hier volgens mij niet eens over uitgelaten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als iemand jou een wappie heeft genoemd had je waarschijnlijk wel meer gedaan dan de optie openhouden dat het wellicht ook Oekraïne geweest kon zijn. Dat wemelen in slachtofferschap is zo triest.
Wel is van Wagner en Prigozhin gehoord? Of zijn dat allemaal vriendelijke blauwhelm soldaten in het midden oosten en Afrika?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:08 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Kan hij niet betalen. Putin heeft geen plus 1000 militaire basissen rond de globe die continenten en landen omsingelen om decennia lang regeringen omver te werpen voor olie en grondstoffen..
Ik denk dat we in deze post de reden hebben gevonden dat mensen dachten dat je een Poetin pijper was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:23 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik ben geen slachtoffer en heb me hier volgens mij niet eens over uitgelaten.
Ik haal alleen even wat herinneringen op hier omdat veel mensen altijd snel vergeten hoe snel ze in dezelfde reflexen schieten. En omdat er nog steeds mensen zijn die op oorloghitsende kutpartijen zoals D66 stemmen.
Poetin heeft er minder ja, maar omsingelen met basissen en regeringen omver werpen doet hij zelfs in Europa. Ik kan moeilijk geloven dat mensen Kaliningrad en Sebastopol na 10 jaar oorlog nog niet kennen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:08 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ja ook zij zijn op hun beurt landen aan het uitkloppen maar staat dat in contrast tegenover al die vele honderden militaire basissen van de USA over heel de globe? 95% van het bestaansrecht van de USA is te danken aan decennia lang oorlog voeren. Ver buiten haar landsgrenzen. Als heel Europa vredig zou samenleven en handel zou mogen drijven dan, zou Amerika een eiland zonder enige betekenis zijn…quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:27 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wel is van Wagner en Prigozhin gehoord? Of zijn dat allemaal vriendelijke blauwhelm soldaten in het midden oosten en Afrika?
Dit is dan ook helemaal niet het geschetste scenario maar een persiflage ervan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:04 schreef CryptoPunk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |