SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je moet wel mooie voeten hebben, vind ik. En die heb ik niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:23 schreef livelink het volgende:
Sandalen heb ik niet meer gedragen sinds ik kind was. En ik vind het echt helemaal nooit goed staan bij wie dan ook. Mijn dochter had deze week ook sandalen aan. Ik kon het niet laten er een opmerking over te maken![]()
Bij kindervoetjes vind ik het schattig, daarna nooit meer.
Was dat gisteren?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Charles Aznavour Yesterday when i was young
Belangrijkste is uiteindelijk wel dat ze lekker lopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft geen fraaie nagels, maar ach, ze worden elke paar maanden door de hoefsmid, ik bedoel pedicure, netjes gemaakt dus het ziet er acceptabel uit.
Ik heb zelfs deze in lichtblauw https://www.mephisto.be/nl/products/sandales-mobils-getha-taupe en dat is een beetje suf maar ze lopen heerlijk. Overigens heb ik heel veel sandaaltjes, maar dan met (slee)hak en altijd een leuk kleurtje nagellak
Ze hebben een fantastisch voetbedquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Belangrijkste is uiteindelijk wel dat ze lekker lopen.
Tumbleweed hoort wel tot mijn favoriete woorden. Ook Tuimelkruid als Nederlandse vertaling trouwens.quote:
Kennen wij dat in Nederland ook?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Tumbleweed hoort wel tot mijn favoriete woorden. Ook Tuimelkruid als Nederlandse vertaling trouwens.
Ik heb het in Amerika wel gezien. Helaas niet van die enorme bossen en ook niet veel, maar het is wel een grappig gezichtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Kennen wij dat in Nederland ook?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Sjors bakker met zijn papegaai in zijn steenkolen engels
Volgens mij niet echt. Niet zoals in de VS en Australië.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Kennen wij dat in Nederland ook?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren bij de kringloop vond Symph ook dit Nijntje voor mij https://www.dewinkelvanni(...)um-pink-23-cm-9.html staat leuk bij de verzameling
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren bij de kringloop vond Symph ook dit Nijntje voor mij https://www.dewinkelvanni(...)um-pink-23-cm-9.html staat leuk bij de verzameling
Ik verzamel de boekjes van Dick Bruna en als we iets van Nijntje in de kringloop vinden nemen we het soms mee, zo heb ik ook https://www.bol.com/nl/nl(...)cm/9200000015898146/ en een paar hiervan https://www.bol.com/nl/nl(...)ks/9200000011833982/ en wat opbergblikken en een gordijn en weet ik wat. Het plan is om het toilet boven er mee aan te kleden, met een boekenrekje met wat items enzoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie Nijntjes verzamelden.
Bijzondere hobby wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik verzamel de boekjes van Dick Bruna en als we iets van Nijntje in de kringloop vinden nemen we het soms mee, zo heb ik ook https://www.bol.com/nl/nl(...)cm/9200000015898146/ en een paar hiervan https://www.bol.com/nl/nl(...)ks/9200000011833982/ en wat opbergblikken en een gordijn en weet ik wat. Het plan is om het toilet boven er mee aan te kleden, met een boekenrekje met wat items enzo
Ik kwam vroeger in Utrecht Dick Bruna wel eens tegen en ik verzamel de boekjes al heel lang. Ik vertik om de boekjes nieuw te kopen, dat heb ik maar met 1 gedaan ooit, namelijk Nijntje in het museum.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijzondere hobby wel.
Wist niet dat jullie iets met Nijntje hadden.
Leuke hobby ook wel als je alles probeert te scoren in de kringloopwinkel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger in Utrecht Dick Bruna wel eens tegen en ik verzamel de boekjes al heel lang. Ik vertik om de boekjes nieuw te kopen, dat heb ik maar met 1 gedaan ooit, namelijk Nijntje in het museum.
In het Nijntje-huis is het helaas allemaal niet te betalen. Ik heb nog Nijntje-boekjes van vroeger thuis. Zelf nooit gekocht, maar ik geef het wel graag cadeau als kraamcadeautje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger in Utrecht Dick Bruna wel eens tegen en ik verzamel de boekjes al heel lang. Ik vertik om de boekjes nieuw te kopen, dat heb ik maar met 1 gedaan ooit, namelijk Nijntje in het museum.
Ja, we hebben echt lijstjes bij ons, zodat we geen dubbelen kopen. Gisteren sprak ik mensen die meerdere keren per week bij hun lokale kringloop komen, dat gaat me wat verquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuke hobby ook wel als je alles probeert te scoren in de kringloopwinkel.
Zeg jij nu dat Symph en Ddm een kindje aan moeten zetten?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
In het Nijntje-huis is het helaas allemaal niet te betalen. Ik heb nog Nijntje-boekjes van vroeger thuis. Zelf nooit gekocht, maar ik geef het wel graag cadeau als kraamcadeautje.
Toch niet voor die Nijntje boeken, hoop ik?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt lijstjes bij ons, zodat we geen dubbelen kopen. Gisteren sprak ik mensen die meerdere keren per week bij hun lokale kringloop komen, dat gaat me wat ver
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Angelis en Jurk my friend the wind
Een kindje aanzetten? Ik denk dat zij ze liever uit willen zetten soms.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Symph en Ddm een kindje aan moeten zetten?
Ja maar jij zei dat je oude boekjes had, die je graag als kraamcadeau wilde geven.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Een kindje aanzetten? Ik denk dat zij ze liever uit willen zetten soms.
Ja, ik geef ook graag die boekjes. Ik heb in het Dick Brunahuis destijds alleen een poster gekocht en niet eens van Nijntje, maar gewoon een zwarte beertjesomslag van deze https://www.catawiki.com/(...)-beertjes-pocketboekquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
In het Nijntje-huis is het helaas allemaal niet te betalen. Ik heb nog Nijntje-boekjes van vroeger thuis. Zelf nooit gekocht, maar ik geef het wel graag cadeau als kraamcadeautje.
Nee, die mensen hebben volgens mij verder niks te doen, die snuffelen en kletsen graag en zoeken niks speciaals. Ze waren nu wel op zoek naar outfits voor een bruiloft met desscodequote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch niet voor die Nijntje boeken, hoop ik?
Nee, die oude boekjes hou ik zelf. Die nieuwe boekjes geef ik graag cadeau.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja maar jij zei dat je oude boekjes had, die je graag als kraamcadeau wilde geven.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
Maywood - Mother, how are you today
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
De moeder van Maywood zal het wel zwaar hebben gehad met die ruziënde dochters.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
De moeder van Maywood zal het wel zwaar hebben gehad met die ruziënde dochters.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Deze moet je even aan mijn moeder vragen
Ze kijkt wel liefquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor liever haar broer Dave
Zo... dat is wel een vooruitgang.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader is gisteren aan beide ogen aan staar geopereerd, hij kom net zelf al weer een berichtje typen, zonder bril zelfs. Het is de bedoeling dat hij straks geen leesbril meer nodig heeft en z’n gewone bril van -12 naar -3 ofzo gaat
Bijzonder is dat he. Ik vond het toen ook zo raar dat mijn moeder van de bril af was na de staaroperatie.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader is gisteren aan beide ogen aan staar geopereerd, hij kom net zelf al weer een berichtje typen, zonder bril zelfs. Het is de bedoeling dat hij straks geen leesbril meer nodig heeft en z’n gewone bril van -12 naar -3 ofzo gaat
Ja, het valt hem wel mee. Ze zijn inmiddels zo geroutineerd met dergelijke ingrepen bij zo’n kliniek. Ik heb 20 jaar geleden mijn ogen laten laseren en die technieken staan niet stilquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo... dat is wel een vooruitgang.
Was het hem meegevallen?
Dan was je er ook op tijd bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, het valt hem wel mee. Ze zijn inmiddels zo geroutineerd met dergelijke ingrepen bij zo’n kliniek. Ik heb 20 jaar geleden mijn ogen laten laseren en die technieken staan niet stil
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
Non, non, rien n'a changer - Les Poppees
Mijn vader had jarenlang lenzen, zelfs met leesgedeelte erin en toen ik mijn ogen liet laseren wilde hij dat ook laten doen en voor het opmeten moest hij een lange periode zonder z’n harde lenzen en toen beviel alleen bril dragen hem eigenlijk wel weer prima, ook daarin was er veel verbeterd en had hij geen superzware brilleglazen met stevig montuur meer nodigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Bijzonder is dat he. Ik vond het toen ook zo raar dat mijn moeder van de bril af was na de staaroperatie.
Lijkt me eng om daar overheen te lopen.quote:
Het is vooral eng om stil te blijven staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Lijkt me eng om daar overheen te lopen.
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:15 schreef livelink het volgende:
The Voice - It was a very good year
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:19 schreef livelink het volgende:
Reinhard May - Als de dag van toen
En hij spreekt goed Nederlands voor een Duitser.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Dit blijft een wonderschoon liedje
2e keus goede keus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:24 schreef livelink het volgende:
Ik gok dit keer maar op The Good, The Bad and the Ugly. Maar kan net zo goed Once upon a time in the West zijn.
Ik zie het. Ik zit redelijk standaard fout. Once upon a time in the West heeft qua film wel mijn voorkeur.quote:
Goede avond en welkom Fogel, bij het laatste half uurtje.quote:
Veilig thuis na die meet en alle andere meets, plus een stukje zelf vliegen in een cessnaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom Fogel, bij het laatste half uurtje.
Veilig thuis gekomen nog, sinds die meet?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veilig thuis na die meet en alle andere meets, plus een stukje zelf vliegen in een cessna
Oh en ook in een brandweerwagen op een landingsbaan meegereden en in een f16 gezeten (op de grond).
Dat is wel een leuk lijstje zoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veilig thuis na die meet en alle andere meets, plus een stukje zelf vliegen in een cessna
Oh en ook in een brandweerwagen op een landingsbaan meegereden en in een f16 gezeten (op de grond).
Dingenquote:
Ja, wat jij meemaakt in een paar weken, maak ik niet eens in mijn leven mee.quote:
Ik was er ook wel content mee, en da’s maar een deel van de vakantie.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk lijstje zo
Dat kan hij allemaal doen van zijn airmilesquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan hij allemaal doen van zijn airmiles
Gewoon vaker ‘ja’ zeggen (plus de juiste mensen kennen, dat helpt ook).quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, wat jij meemaakt in een paar weken, maak ik niet eens in mijn leven mee.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon vaker ‘ja’ zeggen (plus de juiste mensen kennen, dat helpt ook).
Whehe, geen enkele airmile gebruikt op die trip.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan hij allemaal doen van zijn airmiles
Ai, dat gaat bij mij op beide fronten fout.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon vaker ‘ja’ zeggen (plus de juiste mensen kennen, dat helpt ook).
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:36 schreef livelink het volgende:
Maar kijk, wij maken dan weer mee dat we Harmony horen op donderdagavond.
Da’s wel jammer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat gaat bij mij op beide fronten fout.
Ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:36 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:36 schreef livelink het volgende:
Ja, ik wist dat er iets fout zat in mijn redeneringquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
Op een mooie pinksterdag - Leen en André
Vader was is een lulquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Nog een tekst die ik helemaal uit mijn hoofd ken
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef Fogel het volgende:
Oh, ervoor gezorgd dat chef de komende drie jaar geen nee meer kan zeggen tegen reizen voor mij en een collega, omdat we ervoor hebben gezorgd dat iemand anders (inclusief jullie) voor ons betaalt
We moeten ‘helaas’ met enige onregelmaat naar Leuven, Eindhoven, en verschillende locaties in Spanje, Griekenland en een paar landen in oost-europa.
Dat klinkt nietquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef Fogel het volgende:
Oh, ervoor gezorgd dat chef de komende drie jaar geen nee meer kan zeggen tegen reizen voor mij en een collega, omdat we ervoor hebben gezorgd dat iemand anders (inclusief jullie) voor ons betaalt
We moeten ‘helaas’ met enige onregelmaat naar Leuven, Eindhoven, en verschillende locaties in Spanje, Griekenland en een paar landen in oost-europa.
Maar ik ben al zo arm..... waarom moet ik dan nog voor jullie betalen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef Fogel het volgende:
Niet?quote:
Omdat je in een EU lidstaat woont.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik ben al zo arm..... waarom moet ik dan nog voor jullie betalen?
Ah, ja, vond ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet verkeerd had daar moeten staan
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:41 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter was aan het sjansen met een jongen die een huis in Utrecht had gekocht (aan de Oudenoord). Ze heeft het uitgemaakt en mijn eerste gedachte was toch: "je laat zo'n kans op een huis in Utrecht toch niet gaan"!![]()
Mijn dochter was aan het sjansen met een jongen die een huis in Utrecht had gekocht (aan de Oudenoord). Ze heeft het uitgemaakt en mijn eerste gedachte was toch: "je laat zo'n kans op een huis in Utrecht toch niet gaan"!![]()
Annie was wel eens recalcitrantquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat willen ze je laten denken.
Dus ik betaal al voor je, en nu moet ik ook nog een huis kopen in Noorwegen...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:43 schreef Fogel het volgende:
Koop een huis in Noorwegen, goede koers voor jullie nu
Weet Symph dat ook?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ook alleen maar met Symph om z’n geld getrouwd
Je moet niks. Voordeel is wel dat je niet meer voor me betaalt als je in Noorwegen gaat wonenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus ik betaal al voor je, en nu moet ik ook nog een huis kopen in Noorwegen...
Het geld groeit me niet op de rug.
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien/gehad vraag ik dan altijd aan man/kinderenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:45 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een first world problem… kan mijn noise cancelling oordoppen niet vinden en heb geen zin om mijn over ears mee te nemen morgenvroeg in de bus, en bus omdat ik naar een festival ga direct na het werk.
Susanne Sundfør, Keane, Birdie, en meer. En zaterdag bier tappen als vrijwilliger, op hetzelfde festival.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:46 schreef Symphonic het volgende:
En dan nu gewoon true love draaien
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:46 schreef Symphonic het volgende:
En dan nu gewoon true love draaien
In Nederland…quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze voor het laatst gezien/gehad vraag ik dan altijd aan man/kinderen
Oh, zijn dat die dopjes die in mijn tas zaten?quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh, zijn dat die dopjes die in mijn tas zaten?
Melting belt morgenochtend wel even naar gevonden voorwerpen in de Efteling. Heb je nu niks aan, natuurlijk.quote:
Whehe, als mijn naam en telefoonnr erop staan wel ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh, zijn dat die dopjes die in mijn tas zaten?
https://ilost.co/nl/org/de-eftelingquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting belt morgenochtend wel even naar gevonden voorwerpen in de Efteling. Heb je nu niks aan, natuurlijk.
Het kan ook nog in een Cessna, brandweerwagen of F16 liggen.
Whehe, die laatste twee waren in België.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting belt morgenochtend wel even naar gevonden voorwerpen in de Efteling. Heb je nu niks aan, natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, als mijn naam en telefoonnr erop staan wel ja.
En dan mag je ze houden hoor, je bent een toffe vent
Whehehehequote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat dat dan nog kon.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:51 schreef Fogel het volgende:
Tante Maria ook twee keer gezien tijdens mijn vakantiewas zo’n 20 jaar sinds de vorige keer. Schat van een mens. Is me meer waard dan al die andere dingen.
Joh, een postzegel is duurderquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, eerlijk = eerlijk, dan had ik ze naar Noorwegen gestuurd.
Vond jou ook erg aardig. Just me had niets teveel gezegd.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Joh, een postzegel is duurder
Oh, had ze geroddeld?
Ja, kan zomaar de laatste keer zijn geweest. Ze is nu 83 en dingen gaan steeds lastiger.quote:
Elly van Elly en Rikkertquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot en een Ella? - Meester Prikkebeen
Ik denk het nietquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
Was ze al in de here toen ze dit samen met Boudewijn zong?
Hij zal het niet nuchter hebben geschreven, nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:00 schreef Symphonic het volgende:
En toch he, ik wil niet weten wat Nijgh allemaal gesnoven had toen hij dit schreef
Ik heb hem een keer bijna ladderzat onder de wielen van mijn bus gehad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij zal het niet nuchter hebben geschreven, nee.
Vooraf-track om 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Four Four Four
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik ga er zoveel mogelijk bij zijn. Mogelijk iets later vanwege het eten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:03 schreef DJ11 het volgende:
Race tegen de klok: nieuwe muziek luisteren en een uitzending klaarzetten. Maar het gaat lukken
[..]
Vooraf-track om 18:57 uur
Ik had Lenny Kravitz er niet uit gehaald. Wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Lenny Kravitz - Human (Dave Audé remix edit)
Het gebruikelijke recept vanavondOude muziek, nieuwe muziek en verzoekjes welkom via DM. Moet niet, mag wel
Sowieso een bomvolle en erg leuke uitzending tot 21:00 uur
Remix van zijn recente singlequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had Lenny Kravitz er niet uit gehaald. Wel een lekker nummer.
Ik ken het origineel wel. Lekker nummer. Moet wennen aan die robotstemmen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Remix van zijn recente single
En hier had ik ook even zin in:SHOUSE feat. House Gospel Choir - Your Love (edit)
Dat van die remix sloeg op het vorige nummerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het origineel wel. Lekker nummer. Moet wennen aan die robotstemmen.
Oh, ik had durven zweren dat ik your love zonder robotstemmen ken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat van die remix sloeg op het vorige nummer
Niks mis mee inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de - zeer weinige - goede nummers (zelden zo'n zwakke week meegemaakt) die vorige week uitkwam:DRIIA - A Little Life
Best een leuke van Robbie. Ben niet echt fan, maar dit klinkt wel lekker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Robbie Williams - Phoenix From The Flames
Er is een ander nummer van hem dat op koers ligt om zeer hoog binnen te komen in mijn Top 250 allertijden, zo gauw ik daar een update van maak..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Best een leuke van Robbie. Ben niet echt fan, maar dit klinkt wel lekker.
Ik heb de slotceremonie helaas gemist. Vond de opening wel echt leuk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Na de ceremonie kregen ze een enorme boost op streaming-services. Allerlei mensen wilden toch eens even wat meer van Phoenix horen
Die heb ik maar gedeeltelijk gezien. Was wel leuk met die boten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de slotceremonie helaas gemist. Vond de opening wel echt leuk.
Alweer een week geleden. Heb nog wel een beetje last van de post-Olympics-dipquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Na de ceremonie gingen de sporters huiswaarts. Ik verzin de bruggetjes waar je bij staat...Nina Simone - I'm Going Back Home
Er is alweer zo veel andere sport dat het amper opvalt...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Alweer een week geleden. Heb nog wel een beetje last van de Olympics-dip
Mwah, vooral de Tour feminine en daar hou ik niet zo van. En voetbal, maar daar ben ik ook niet meer zo weg van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is alweer zo veel andere sport dat het amper opvalt...
Nu:Steve Miller Band - Abracadabra
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Alweer een week geleden. Heb nog wel een beetje last van de post-Olympics-dip
Ik vind de aandacht voor die Tour Feminine nogal overtrokken, eerlijk gezegd. Maar goed, ieder z'n ding...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwah, vooral de Tour feminine en daar hou ik niet zo van. En voetbal, maar daar ben ik ook niet meer zo weg van.
quote:
Alles prima hier.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hé voormalig plaatsgenoot, lang niet gezien. Alles goed?
Ook prima, hoewel ik zo onderhand wel aan vakantie toe ben. Heb dat 2 september pas.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alles prima hier.Met jou?
Heb af en toe wat dingen gezien van de OS, was wel grappig. Maar ben nergens voor gaan zitten of thuisgebleven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Breaking was het niet voor mij verder. Maar turnen, paardrijden, baanwielrennen enz. zie ik graag op de OS.
Kon beter. Druk met mijn ouders en werk. Zou wel even rust willen van beiden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb af en toe wat dingen gezien van de OS, was wel grappig. Maar ben nergens voor gaan zitten of thuisgebleven.
Hoe is het livelink verder?
Blind zeg ik Eminemquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: er is een overeenkomst tussen het vorige nummer en deze... - Welke?
Je hebt net je grote vriendin gemistquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
Ik zie nu pas dat je draait, DJ11.
Ik tune in.
Welcome to my world. Heb meestal meerdere pogingen nodig.quote:
Die gebruik ik ook altijd. Altijd in Chrome, en nooit problemen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb altijd deze: https://radio49.radio12345.com/
Wisselen van browser kan ook helpen. Radio 49 staat in Edge bij mij.
Ik had nog nooit van Thirteen Senses gehoord. Heeft inderdaad wel iets Coldplay-achtigs.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:52 schreef DJ11 het volgende:
The Bound And The Infinite heet hun nieuwe album; aanrader
Ik heb ze weleens een paar keer eerder gedraaid. Eén van hun meer toegankelijke nummers en ook een bescheiden hit was Into The Fire.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van Thirteen Senses gehoord. Heeft inderdaad wel iets Coldplay-achtigs.
Het is ook wel een beetje raar en eigenzinnigquote:
Ik ben benieuwd. Ik ga straks de tekst van dit nummer nog eens nalezen, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje raar en eigenzinnigEn deze uitzending is nog niet voorbij. Ergens tegens het eind aan komt er 2:16 minuten vol muzikale creativiteit uit Duitsland..
Verzoekjes aanvragen kan ook nog steeds, natuurlijk. Welkom via DM.
Kort nummer dan. Verwacht dat het een oud nummer is dan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje raar en eigenzinnigEn deze uitzending is nog niet voorbij. Ergens tegens het eind aan komt er 2:16 minuten vol muzikale creativiteit uit Duitsland..
Verzoekjes aanvragen kan ook nog steeds, natuurlijk. Welkom via DM.
Integendeel. Ongeveer een etmaal oudquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Kort nummer dan. Verwacht dat het een oud nummer is dan.
What did I do wrong?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ga straks de tekst van dit nummer nog eens nalezen, geloof ik.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Integendeel. Ongeveer een etmaal oud
Niet mijn kopje thee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer duurt behoorlijk lang, maar ik vind het erg goed gemaakt. Het is de debuutsingle van een nieuw Noors trio. Duidelijke soul- en jazz-invloeden, maar ook wel wat elektronica. Oordeel zelf:Orbits - Synthetic Sweetness
Dat kanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee.
Lijkt mij te erg ..... ben de naam kwijt.
Best aangenaam, maar kabbelt nu wel een beetje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer duurt behoorlijk lang, maar ik vind het erg goed gemaakt. Het is de debuutsingle van een nieuw Noors trio. Duidelijke soul- en jazz-invloeden, maar ook wel wat elektronica. Oordeel zelf:Orbits - Synthetic Sweetness
Is het nummer ook uit 1994?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Een DDMomentje zonder DDM, maar dat is niet erg. New Order luisteren is namelijk nooit een straf.New Order - Bizarre Love Triangle '94
Inderdaad echt een DDM-nummer. Maar ik vind het ook wel prima.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Een DDMomentje zonder DDM, maar dat is niet erg. New Order luisteren is namelijk nooit een straf.New Order - Bizarre Love Triangle '94
Deze remake wel, ja. Het origineel is een aantal jaren ouder. Maar het verschil is niet zo groot.quote:
Let je daar dan ook al op?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijk veel meer Australische nummers te hebben klaargezet dan ik dacht. Dan moet dat straks maar een blokje worden.
Niet speciaal, maar door deze post ging ik erop letten: OscarMopperkont in MUZ / [Radio 49] #4036 - Kijk ook eens omhoogquote:
Oscar was here!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet speciaal, maar door deze post ging ik erop letten: OscarMopperkont in MUZ / [Radio 49] #4036 - Kijk ook eens omhoog
Zo komen er nog twee nieuwe nummers uit Australië aan. Eentje daarvan is ook wel in jouw straatje, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |