quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
De warmte. Het is drukkend. Tenminste hier wel. Geen zon, de warmte hangt als een deken om je heen....quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Voel me buh en weet niet waarom
Ik ga nooit naar de bios dus neequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook dat als de film wat emotioneel was, de aftiteling rolt over het doek en de lichten gaan aan, dat je heel stoer doet alsof het allemaal wel meeviel? En hoopt dat je ietwat rode ogen niet opvallen?
Prima weerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is nu heerlijk buiten
Hai Fruitjequote:
Warm weer en hoge luchtvochtigheid kunnen dat inderdaad met je doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De warmte. Het is drukkend. Tenminste hier wel. Geen zon, de warmte hangt als een deken om je heen....
Wij naar de bios?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de bios dus nee
[..]
Prima weer
[..]
Hai Fruitje
Ja ja!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WHAAA
Zorrie zit in SCniet in DTS
![]()
Vergeten
Ook gezienquote:
Wat een pic niet al kan doen hequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook gezien
Het is je vergeven
Hou ik je oren dichtquote:
Maar dan kan je niks zien van de filmquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ik je oren dicht
Ik ga bijna nooit meer naar de bios. Een film zien op een groot scherm is wel een leuke ervaring, maar heb vaak geen zin.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de bios dus nee
[..]
Prima weer
[..]
Hai Fruitje
Ik BOLK je helemaa..... owwwwwwquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WHAAA
Zorrie zit in SCniet in DTS
![]()
Vergeten
Het zou vandaag 26 graden worden, dus met Mini-ToT en zijn hoofddame naar een zwemplas gegaan, maar het viel tyfushard tegen!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch nog 26 graden hier heb liever 21 graden.
Vooral de hoeken van je kamer vermijden dan!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch nog 26 graden hier heb liever 21 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |