quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Wel?quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik zei serieus zijn, niet serieus nemen
Dat is mijn doel. Maar ga ik toch nooit winnen van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik zei serieus zijn, niet serieus nemen
Pfoe, ben ik het een keer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja @aeque beweert dat ik dat ben, maar iedereen weet toch dat dat helemaal niet zo is?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfoe, ben ik het een keer niet
Jij bent toch zo celibaat als wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja @:Aeque beweert dat ik dat ben, maar iedereen weet toch dat dat helemaal niet zo is?
Thats what she said?quote:
Zo lang wat niet gedefinieerd is, klopt deze uitspraak wel jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent toch zo celibaat als wat?
Kom wel even langs danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo lang wat niet gedefinieerd is, klopt deze uitspraak wel ja
Het zijn juist altijd de stille en onschuldig lijkendequote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja @:Aeque beweert dat ik dat ben, maar iedereen weet toch dat dat helemaal niet zo is?
Ik ben altijd stil:quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zijn juist altijd de stille en onschuldig lijkende
ieuwquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:08 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
@:rob en ik hebben iets met wespen deze vakantie geloof ik
Een Europese hoornaar in onze kamer
rare snuiterquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben altijd stil:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |