Meer geluk dan wijsheid denk je niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:45 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Was het niet bijzonder dat Wagner stopte met de opmars zonder dat ze er voordeel uit haalden dan?
Ik zeg ook niet dat hij briljant is. Maar wel gehaaid genoeg en ik zou niet gaan beweren dat hij dom is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Niet compleet achterlijk zijn, is niet hetzelfde als slim zijn.
Het is een middelmatig mannetje.
Prima te constateren adhv zijn carriere voor zijn dictatorschap.
FRIET > patat .quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:42 schreef sp3c het volgende:
Zou me niets verbazen als de Russen frietvolk zijn
Damn, 12 PzH2000s in de komende maanden.quote:
Ja, en ~30 Leopards. Ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Damn, 12 PzH2000s in de komende maanden.
Rusland heeft weer ruilmateriaalquote:Amerikaanse krijgt twaalf jaar cel in Rusland na donatie van 52 dollar aan Oekraïne
Een vrouw uit Los Angeles is in Rusland veroordeeld tot twaalf jaar cel vanwege een donatie aan Oekraïne. De 33-jarige Ksenia Karelina heeft naast de Amerikaanse ook de Russische nationaliteit en werd opgepakt tijdens familiebezoek in Rusland. Ze doneerde 52 dollar aan een Oekraïense hulporganisatie.
https://nos.nl/artikel/25(...)donatie-aan-oekraine
Lekker nuttig ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:42 schreef LethalNinja het volgende:
Oekraïne de kosten voor het onderzoek/ detective werk etc wel vergoeden
Vind 't een beetje een middelvinger van Oekraïne naar de westerse landen. Dit had Zelensky natuurlijk al veel eerder kunnen terugkoppelen. Mja wie weet wat er verder nog (mee) speelde en dat we hier niet zien. Daarom hoop ik tegelijkertijd ook dat Duitsland dit nu niet als "excuses" gaat gebruiken om de stoppen met de uitgebreide ondersteuning. Helemaal niet nu Oekraïne wat momentum gepakt heeftquote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lekker nuttig ookHier heb je 20 miljard voor de wederopbouw. Oh maar lever en meteen maar weer 1 in voor het onderzoek.
Oh ben het ook wel met je eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Vind 't een beetje een middelvinger van Oekraïne naar de westerse landen. Dit had Zelensky natuurlijk al veel eerder kunnen terugkoppelen. Mja wie weet wat er verder nog (mee) speelde en dat we hier niet zien. Daarom hoop ik tegelijkertijd ook dat Duitsland dit nu niet als "excuses" gaat gebruiken om de stoppen met de uitgebreide ondersteuning. Helemaal niet nu Oekraïne wat momentum gepakt heeft
Goed punt! nee maar ff kijken, verder sowieso niet belangrijk nu.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh ben het ook wel met je eens.Alleen ze voor de kosten laten opdraaien heeft niet zoveel zin als je ze al miljarden schenkt. Dat was meer mijn punt.
quote:
Tja, beetje het omgekeerde van Frankrijk: Duitsland doet in het openbaar moeilijk maar levert in praktijk wel.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:41 schreef Idisrom het volgende:
De fantasie van onze Aziatische frontverslaggever slaat op hol.
Hij ziet een Russische neushoorn, die kwaad geworden is vanaf @:17:48
Hij heeft overigens wel een tick met steeds zinloos pijltjes en rondjes tekenen. Op de basisschool had je vroeger ook wel zo'n iemand die op elke persoon op een krantenfoto een bril of een snor en baard moest tekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |