Ik eerder nog met Disney, jengelende kinderen, plastic kutzooi en de geur van volle luiers en suikerspinnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij denkt daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
Ja dat heb ik met Ibiza.
Zegt die ene tegen die andere. “hey jij bent zwart dus je kunt niks met computers”. Oooh DAT was het.quote:
Er staat nog Eskimo Callboyquote:
Waar?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er staat nog Eskimo Callboy
sst niet doorvertellen
Betwijfel of je daar veel pret aan gaat hebben. Je kunt beter met mij buiten de poorten blijven en klagen alsquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende keer mij gratis meenemen naar Disney dus.
is doordeweeks goedkoper dan int weekend?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Voorwaarde is dat we niet in het weekend gaan.
Niemand maar die indruk kreeg ik een hele tijd terug, toen je plannen aan het maken was.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een meet is dan?
Helemaal in het begin van het filmpje. ongeveer rond 7 secondenquote:
Nou dat heb ik net zo. Dagje pretpark bv heb jij geen goeie aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eerder nog met Disney, jengelende kinderen, plastic kutzooi en de geur van volle luiers en suikerspinnen.
Heh?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand maar die indruk kreeg ik een hele tijd terug, toen je plannen aan het maken was.
Scherp van je.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helemaal in het begin van het filmpje. ongeveer rond 7 seconden
Apenpoep raakt de ventilatorquote:De wereldgezondheidsorganisatie WHO heeft de uitbraak van apenpokken of mpox in meerdere Afrikaanse landen bestempeld als een internationale noodsituatie. Dat meldt WHO-baas Tedros Adhanom Ghebreyesus woensdag op X.Die status is het hoogste waarschuwingsniveau dat de WHO kan afkondigen.
jengelende kinderen zijn denk ik eerder tussen de 3 en 11 ongeveer, hoe oud zijn ze van jou?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat heb ik net zo. Dagje pretpark bv heb jij geen goeie aan.
Nou heb ik zelf kinderen maar zelfs mijn kinderen hebben hekel aan jengelende kinderen.
Ik vermaak me wel in Disney.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betwijfel of je daar veel pret aan gaat hebben. Je kunt beter met mij buiten de poorten blijven en klagen als
[ afbeelding ]
Maar dat weet je zelf ook wel
Geen idee. Wel rustiger.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is doordeweeks goedkoper dan int weekend?
8 en 13. Maar waren noot van het echte jengelen zoals onopgevoed gespuis doetquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jengelende kinderen zijn denk ik eerder tussen de 3 en 11 ongeveer, hoe oud zijn ze van jou?
Dat ze daar nog even een maandje of 2 mee wachtenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Apenpoep raakt de ventilator
Hek om Afrika heen, opgelost.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Apenpoep raakt de ventilator
Leuk, dan hoor ik het wel als je klaar bentquote:
Mijn vader heeft er ook een hekel aanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat heb ik net zo. Dagje pretpark bv heb jij geen goeie aan.
Nou heb ik zelf kinderen maar zelfs mijn kinderen hebben hekel aan jengelende kinderen.
Heel Rotterdam viert daar vakantie.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hek om Afrika heen, opgelost.
Kwestie van goed timen dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Rotterdam viert daar vakantie.
Dan lijken ze op jou waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
8 en 13. Maar waren noot van het echte jengelen zoals onopgevoed gespuis doet
Ik wel. Toen vertelde je over dat je plannen had gemaakt en later dacht ik dat tussen de regels door te lezen dat dat met 4ebe was. Maar misschien heb ik het toen wel verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heh?
Ik kan me niet eens herinneren dat ik het hier eerder over heb gehad
Ik meende ooit gelezen te hebben dat Buda met een stuk of acht? Fok! vrouwen op vakantie ging?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel. Toen vertelde je over dat je plannen had gemaakt en later dacht ik dat tussen de regels door te lezen dat dat met 4ebe was. Maar misschien heb ik het toen wel verkeerd begrepen.
Meestal wandel en eet-meets; weten die vrouwen ook niet van elkaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik meende ooit gelezen te hebben dat Buda met een stuk of acht? Fok! vrouwen op vakantie ging?
Zijn ze scheel?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik meende ooit gelezen te hebben dat Buda met een stuk of acht? Fok! vrouwen op vakantie ging?
Zolang er maar eten is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal wandel en eet-meets; weten die vrouwen ook niet van elkaar.
Telt het ook niet echt mee, net als een wangkusje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoorde dat het tegenwoordig hip is om alleen het tipje erin te doen.
Neuken? Nee viespeuk!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Telt het ook niet echt mee, net als een wangkusje.
Spaanse vrouwen denken zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuken? Nee viespeuk!
Mwoah alleen tipje dan? Oohkee das prima!
Fyi, ik ben bij dat tibiagebeuren toen 5+ kg aangekomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Hele zak winegums op. Nu ben ik misselijk
Been there, done that.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Hele zak winegums op. Nu ben ik misselijk
Denk dat Dimmy dat wel kan overtreffen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Fyi, ik ben bij dat tibiagebeuren toen 5+ kg aangekomen.
Just saying
Nou wanneer je genoeg biljetjes hebt dus dan hequote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:36 schreef Ama het volgende:
Ik wil in Berlijn toch naar de LEGO store. Denk dat ik dan daar die christmas before nightmare set dan ga kopen. Ik ga hem sowieso wel kopen namelijk maar wanneer is even de vraag.
Er zijn maar 2 opties voor de timing: kerst of halloween.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:36 schreef Ama het volgende:
Ik wil in Berlijn toch naar de LEGO store. Denk dat ik dan daar die christmas before nightmare set dan ga kopen. Ik ga hem sowieso wel kopen namelijk maar wanneer is even de vraag.
Zou het?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Dimmy dat wel kan overtreffen.
En ook snel weg of valt dat mee?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 opties voor de timing: kerst of halloween.
Ik ga in oktober dus vlak voor Halloween is wel mooie timing.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 opties voor de timing: kerst of halloween.
Blijven ze gewoon maken tot hij uit de collectie gaat. Anders kan ik hem sowieso nog via de LEGO site bestellen als de winkel hem niet heeft.quote:
kasteel dracula is er niets bijquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:36 schreef Ama het volgende:
Ik wil in Berlijn toch naar de LEGO store. Denk dat ik dan daar die christmas before nightmare set dan kopen. Ik ga hem sowieso wel kopen namelijk maar wanneer is even de vraag.
Is wel een prijzige set maar ik moet hem hebben als fan van die film.
Beter!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Blijven ze gewoon maken tot hij uit de collectie gaat. Anders kan ik hem sowieso nog via de LEGO site bestellen als de winkel hem niet heeft.
Huhquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kasteel dracula is er niets bij
Enger?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kheb het gezien wat je met dat kan doen en het is nog enger dan kasteel dracula
Die van nightmare before christmas?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:45 schreef Xilia het volgende:
Hier om de hoek is ook zo'n Lego winkel, nooit geweest en heb er ook nul verstand van![]()
Had eerder wel die Ama wilt bekeken, moet zeggen ziet er wel cool uit
Iets van een soort Hemelvaart las ik ergens???quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:47 schreef Xilia het volgende:
Morgen feestdag hier, daar moet ik ook nog elk jaar aan wennen want NL ingesteld nog steeds
Ik heb gewoon een te erge zwak voor die sets van Harry Potter enz.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben gewoon blij met mijn collectie bouwsteentjes die ik hier heb en ik heb nog wat onderweg of hier liggen om gebouwd te worden.
Misschien ooit nog een keer echte Lego, maar deze goedkopere dingen bevallen wel, al mislukt er wel eens iets hoor...
Ja.Had hem opgezocht op internet, niet in de shop hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Enger?
[..]
Die van nightmare before christmas?
Gaat dan iedereen een keer weer naar de mis?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:47 schreef Xilia het volgende:
Morgen feestdag hier, daar moet ik ook nog elk jaar aan wennen want NL ingesteld nog steeds
Ja klopt, Hemelvaart maar nu met Maria ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iets van een soort Hemelvaart las ik ergens???
Die van Jaws is er al.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet echt niet waar ik die LEGO zou moeten laten. Er komt ook een mooie set van Jaws. Maar ik kan het beter bij funko pops houden ofzo.
Dat zou best kunnen, geen ideequote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gaat dan iedereen een keer weer naar de mis?
Dat is altijd wel leuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, geen idee![]()
Er is morgenochtend ook een speciale processie.
Als je seculier bent ook wel interesting om te volgen den denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, geen idee![]()
Er is morgenochtend ook een speciale processie.
Mijquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga misschien een dagje naar Gent en Brugge. Wat mag ik daar niet missen?
Bloedkapel klinkt leuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
Mij![]()
In Brugge heb ik zelf veel nog niet gezien, maar bloed kapel en frietmuseum bijv.
Ze zoeken nog ruiters!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je seculier bent ook wel interesting om te volgen den denk ik.
Tuurlijk ga jij weer af op zo'n naamquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloedkapel klinkt leuk.
O wacht die ken ik van buitenaf al.
Pot. Ketel. Zwart.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tuurlijk ga jij weer af op zo'n naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |