Dit ja, cola met suiker drink ik regelmatig. Maar dit spul pas ik voor, vloeibare kanker.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Als ze een niet zero sugar versie hebben wil ik het wel proberen
Dat telt toch ook gewoon als suiker.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Amerikanen stoppen sowieso nergens meer suiker in omdat dat nog goedkoper kan.
Daar zit overal high fructose corn syrup in.
Net even gekeken op hun website: vanaf september in Nederland.quote:
Bohquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:21 schreef Farenji het volgende:
Zoete suikerdrank, nu met extra zoete suikersmaak! Klinkt lekker, maar ik wacht nog even op cola met big mac smaak.
Klopt. Bij "zero sugar" gebruiken ze zoetmiddelen als aspartamequote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat telt toch ook gewoon als suiker.
Vanaf 5 septemberquote:
Deze haal ik weleens als ik in de buurt ben:quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:26 schreef Mikeytt het volgende:
Coca Cola heeft me weten te verrassen met meerdere smaken, dus ik ga m iig uittesten
Lijkt mij lastig want pas in september hier verkrijgbaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand het al geprobeerd en wat vond hij/zij ervan?
Fanta is Duitsquote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:59 schreef Harvest89 het volgende:
Elke Amerikaanse frisdrank is niet te zuipen.
Daar zit zo ontzettend veel suiker in. En als het een vruchtensmaakje heeft zoals Fanta is dat echt zo'n chemische snoep smaak.
+1quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok. Toch zijn er ook in Nederland heel veel Coca Cola fans die nooit een cola van een ander merk zullen drinken.
Dat heeft dan weer niks te maken met de vraag waar je op antwoord.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Bij "zero sugar" gebruiken ze zoetmiddelen als aspartame
Kan vast niet erger zijn dan dezequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:58 schreef nostra het volgende:
Ga zeker proberen. Maar vermoed dat het tegen zal vallen.
Created with AIquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan vast niet erger zijn dan deze
[ afbeelding ]
Spa rood.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater hoopt nog steeds op een frisdrank die niet zoet is.
Maar in Amerika hebben ze dat ook, en dan zullen ze daar waarschijnlijk hun drankjes hebben aangepast aan Amerikaanse smaak. Die megazoete chemische vruchtensmaak. Het is serieus net alsof je een zak winegums in de mixer gooit en daar nog een kilo suiker door heen mengt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |