Dat zeer zeker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel gelachen eigenlijk om die reactie
Je bent dus zelf weer degene die de sfeer verziekt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:12 schreef fetX het volgende:
Sorry, al die emoties op dit forum werden me even teveel.
Ja maar anderen doen dat ook.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent dus zelf weer degene die de sfeer verziekt.
Waar heb je last van? Bij mij draait het als een zonnetje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus er is gewoon een spotify-storing volgens mij
Wat luister je nu?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar heb je last van? Bij mij draait het als een zonnetje.
Dat er niet geüpload kan worden denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Even opletten, maat. Gaat over het uploaden van podcasts op Spotify.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn ook best prima filmsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb deze week alle vier de delen van planet of the apes gezien (op disney + @:ggmm ) en moet zeggen dat ik het eigenlijk best oké vond
Weinig gele apen
Niemand heeft trek in content van user @maxi-musquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat er niet geüpload kan worden denk ik.
Ah oke, niet meegekregenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even opletten, maat. Gaat over het uploaden van podcasts op Spotify.
Het ging over uploadenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 'content' gemaakt. Sterker nog, ik krijg vlekken van het woord 'content'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niemand heeft trek in content van user @:maxi-mus
Wat vind je van het woord ‘influencer’?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 'content' gemaakt. Sterker nog, ik krijg vlekken van het woord 'content'.
Technisch gezien kan je je OP's 'content' noemen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 'content' gemaakt. Sterker nog, ik krijg vlekken van het woord 'content'.
Ik ben het de afgelopen twee jaar steeds meer gaan haten, vooral omdat ik in die vervloekte IC Directs moest. Altijd ellendig veel vertraging, dat ik er op een gegeven moment achter kwam dat de sprinter eigenlijk sneller was.quote:
Oei. Heb je last van apenpokken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet ik ook een beetje van kotsen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat vind je van het woord ‘influencer’?
Verschilt heel erg per stad en land.quote:
Ik ben tegen racismequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is hier in Friesland gelukkig vrij blank allemaal.
Gebruik het hooguit twee keer per week en soms in de zomer met uitstapjes en vind het dan best oké eigenlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het de afgelopen twee jaar steeds meer gaan haten, vooral omdat ik in die vervloekte IC Directs moest. Altijd ellendig veel vertraging, dat ik er op een gegeven moment achter kwam dat de sprinter eigenlijk sneller was.
Van influencers of van het woord ‘influencer’?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet ik ook een beetje van kotsen.
Jeetje, dit wordt een lastige dag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Burgerrups maat. @:JanCees en ik kunnen jou niet langer serieus nemen.
Haha, precies ja!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van influencers of van het woord ‘influencer’?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |