abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 14:23:14 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214712188
quote:
Voor 500 euro onbeperkt vliegen: Hongaarse maatschappij komt met nieuw concept in Europa
De Hongaarse luchtvaartmaatschappij Wizz Air gaat reizigers onbeperkte vluchten aanbieden voor ruim 500 euro. Volgens Wizz Air is de all-you-can-travel-pas de eerste in zijn soort in Europa.

Belangstellenden moeten er snel bij zijn en zich voor donderdag 23.00 uur aanmelden. Vluchten moeten binnen 72 uur na boeking plaatsvinden en kosten voor bagage- en beenruimte zijn niet inbegrepen. Reizigers kunnen vanuit 50 steden naar meer dan 50 landen vliegen. De aanbieding geldt voor alle Wizz Air vluchten vanaf 25 september en is een jaar geldig.

Wizz Air, dat in Nederland vanaf Eindhoven Airport vliegt, werd in 2003 opgericht en richt zich met name op bestemmingen in Centraal- en Oost-Europa. De prijsvechter heeft geen goede naam in de luchtvaartwereld. De Britse consumentenorganisatie Which? riep Wizz Air dit jaar uit tot slechtste luchtvaartmaatschappij nadat het voor de derde keer op rij de meeste vertragingen op zijn naam had staan.
https://www.ad.nl/economi(...)-in-europa~aedb63aa/

Nou Groen-links kom er maar in ~O>
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214712242
Kosten voor beenruimte? Hoe moeten we dat gaan zien bij het abbonement? Krijg je stoelen zonder beenruimte aangewezen?
pi_214712357
Je moet wel heel veel vliegen wil je al die paar tientjes per vlucht terug gaan verdienen.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 14:48:06 #4
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214712362
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Belangstellenden moeten er snel bij zijn en zich voor donderdag 23.00 uur aanmelden.
Dat 'moet' helemaal niet, alleen kost het daarna 600 euro.

Wizz air is vaak erg goedkoop dus je moet al snel meer dan eens per maand alleen met hen vliegen om het eruit te halen. En 'all inclusive' is het natuurlijk juist niet, het is onbeperkt maar je zult al snel bij moeten betalen. Bij Wizz is de inbegrepen 'bagage' alleen een tas die onder de stoel past bijvoorbeeld.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 14:49:02 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214712368
quote:
3s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:48 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Dat 'moet' helemaal niet, alleen kost het daarna 600 euro.

Wizzair is vaak erg goedkoop dus je moet al snel meer dan eens per maand alleen met hen vliegen om het eruit te halen. En 'all inclusive' is het natuurlijk juist niet, het is onbeperkt maar je zult al snel bij moeten betalen. Bij Wizz is de inbegrepen 'bagage' alleen een tas die onder de stoel past bijvoorbeeld.
Fair point. Ik ben even zo brutaal zelf mijn TT aan te passen :7
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 14 augustus 2024 @ 14:52:49 #6
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214712395
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Fair point. Ik ben even zo brutaal zelf mijn TT aan te passen :7
Ah, dacht dat het AD dat had bedacht :P

Alsnog kan het voor sommigen best een goede optie zijn hoor. Maar het is echt niet zo'n enorm goede sla-toe-voor-het-te-laat-is deal als dat artikel er van maakt ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Hertog op 14-08-2024 15:07:11 ]
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214712402
quote:

Ik ben benieuwd wat er eerder is: een door links georganiseerd verbod of het faillissement van Wizzair
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:05:28 #8
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214712463
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:54 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat er eerder is: een door links georganiseerd verbod of het faillissement van Wizzair
Dat laatste zal echt wel meevallen. Zeker omdat er ook nog eens een fee van 10 euro 'per segment' gerekend wordt. En dan is er natuurlijk ook nog een 'seats are subject to availability' clausule, op al te dure vluchten zullen die seats wel heel snel unavailable zijn :+
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214712487
@Budapestenaar heeft inmiddels een abonnement afgesloten.
Yea, she's on crack.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:19:45 #10
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_214712533
Leuk als je in de buurt van eindhoven woont en in het weekend niet zo veel te doen hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_214712542
500 euro per wat? Dag? week? maand? jaar? zolang je leeft?

Fijn dat ze dat er ook bij vermelden
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:26:19 #12
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214712564
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:21 schreef FvanS het volgende:

Dat staat er gewoon: "De aanbieding geldt voor alle Wizz Air vluchten vanaf 25 september en is een jaar geldig."
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:27:00 #13
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214712568
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:21 schreef FvanS het volgende:

Per jaar, staat gewoon op de site. Het AD heeft zo overduidelijk alleen naar hun Britse bron gekeken dat ze zelfs vergeten zijn de deadline terug aan te passen :P

https://multipass.wizzair.com/w6/subscriptions
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214712578
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:26 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Dat staat er gewoon: "De aanbieding geldt voor alle Wizz Air vluchten vanaf 25 september en is een jaar geldig."
Ohja , zal mijn bril eens opzetten :@
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:30:06 #15
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214712580
En dan zijn de verste en meest populaire bestemmingen het eerst weg en vlieg je voor 500 euro van Eindhoven naar Amsterdam.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214712590
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:30 schreef MissButterflyy het volgende:
En dan zijn de verste en meest populaire bestemmingen het eerst weg en vlieg je voor 500 euro van Eindhoven naar Amsterdam.
Wizz is niet meer welkom op Schiphol
pi_214712618
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Fair pointGoed punt. Ik ben even zo brutaal zelf mijn TT aan te passen :7
pi_214712628
quote:
Vluchten moeten binnen 72 uur na boeking plaatsvinden
Klinkt leuk die aanbieding maar als je dit leest en je wilt verzekerd zijn van een terugreis wordt het wel een heel kort tripje.
pi_214712643
En dan voor elk Wizze-wasje gaan vliegen zeker.
pi_214712645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:36 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Klinkt leuk die aanbieding maar als je dit leest en je wilt verzekerd zijn van een terugreis wordt het wel een heel kort tripje.
huh
pi_214712682
quote:

[..]
Dan boek je toch een dag later? Oid.. en dan nog. Wizz wordt voornamelijk gebruikt als citytripairline.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:41:56 #22
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214712691
quote:

[..]
Oh dat combineert helemaal prachtig met die 'subject to availability' clausule.

Dus:
-Je moet binnen 3 dagen na boeken vliegen
-Je kunt alleen mee als er dan nog plek is
-Je betaalt tien euro per vlucht 'boekingskosten'

Het is dus vooral een mooie manier voor Wizz om de minder populaire vluchten nog wat te vullen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214712733
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:26 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
De aanbieding is een jaar geldig, dus tot 24 september 2025 kun je besluiten om dat abonnement aan te schaffen voor de prijs van 500 euro. Maar er staat dan nog steeds niet bij hoe lang je dan onbeperkt mag blijven vliegen na gebruik te maken van deze aanbieding. Levenslang?
pindazakje
pi_214712742
Dit is iets voor Dolf Jansen.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 15:54:55 #25
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214712814
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:45 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
De aanbieding is een jaar geldig, dus tot 24 september 2025 kun je besluiten om dat abonnement aan te schaffen voor de prijs van 500 euro.
Nee, tot en met morgen. Daarna is de prijs 600 per jaar.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214712881
quote:
3s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:54 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Nee, tot en met morgen. Daarna is de prijs 600 per jaar.
Waar staat dat? Ik lees dat de aanbieding geldt vanaf 25 september.
pindazakje
  woensdag 14 augustus 2024 @ 16:03:08 #27
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214712925
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:00 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Waar staat dat? Ik lees dat de aanbieding geldt vanaf 25 september.
https://multipass.wizzair.com/w6/subscriptions

Zoals ik al eerder schreef staat dat artikel vol fouten en slecht geschreven zinnen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214713147
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan boek je toch een dag later? Oid.. en dan nog. Wizz wordt voornamelijk gebruikt als citytripairline.
Je moet onderhand op dezelfde dag vertrekken als je boekt als je ook nog gegarandeerd terug wilt vliegen met deze aanbiedingen. Je hebt maar 3 dagen in principe en wat @De_Hertog al zegt als die stoelen weg zijn kan je al niet meer mee of moet je gewoon betalen voor je vlucht. Leuk als je een paar dagen vrij hebt of het niet uitmaakt wanneer je terug vliegt. Dan vraag ik me af als je wat vroeger boekt en de tickets goedkoper zijn dat niet veel goedkoper is dan dit gebeuren. Dan heb ik het nog niet eens over het op het laatste moment onderdak vinden voor je verblijf wat ook vaak dan duurdere is. Het klinkt vooral leuk als je familie of vrienden hebt wonen in het buitenland waar Wizz naar toe vliegt en je wilt er regelmatig naar toe. Maar zo kijk ik er naar.
pi_214713236
quote:

[..]
https://www.ad.nl/economi(...)-in-europa~aedb63aa/

quote:
Wizz Air is my favourite & most used airline. Here’s why I won’t be joining this:

- No guarantee on seat availability
- I enjoy researching & finding cheap fares
- Usually book more than 3 days in advance due to work
- ¤40 Annual Discount Club is better value for me
twitter
  woensdag 14 augustus 2024 @ 16:51:33 #30
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214713266
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:33 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Je moet onderhand op dezelfde dag vertrekken als je boekt als je ook nog gegarandeerd terug wilt vliegen met deze aanbiedingen. Je hebt maar 3 dagen in principe en wat @:De_Hertog al zegt als die stoelen weg zijn kan je al niet meer mee of moet je gewoon betalen voor je vlucht. Leuk als je een paar dagen vrij hebt of het niet uitmaakt wanneer je terug vliegt. Dan vraag ik me af als je wat vroeger boekt en de tickets goedkoper zijn dat niet veel goedkoper is dan dit gebeuren. Dan heb ik het nog niet eens over het op het laatste moment onderdak vinden voor je verblijf wat ook vaak dan duurdere is. Het klinkt vooral leuk als je familie of vrienden hebt wonen in het buitenland waar Wizz naar toe vliegt en je wilt er regelmatig naar toe. Maar zo kijk ik er naar.
Zelfs dan. Ik hèb familie op een handige bestemming (vandaar de interesse ;) ) maar dingen als kerst en pasen kun je vergeten. Als ik nu voor komend weekend zou boeken kan ik al zowel vrijdag als zondag alleen met de ochtendvlucht gaan, die op zondag om zes uur vertrekt - wat om drie uur opstaan betekent. Zaterdag is al uitverkocht. En dan ben ik eigenlijk nog ‘te vroeg’ om beide vluchten te boeken.
Andersom heb ik zo’n retour wel eens voor 30 euro kunnen boeken, waar ik met dit abonnement dus alsnog 20 euro kwijt zou zijn. Ik pas. :+
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_214713284
quote:
There is no return flight available, what can I do?

If there is no return flight available due to seat unavailability or if it is not within the 3-day (72 hours) booking window, you can book a flight using the regular booking process.

It is important to be aware that if you miss three flights (so-called “no-shows”), Wizz Air reserves the right to terminate the membership with immediate effect and without the option of a refund. In addition to that, you might be subject to a contractual penalty up to the amount of the voucher fee.
lol

10 euro flat fee ook nog per vlucht.
pi_214713923
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
lol

Bedoel je misschien "vaste kosten"?
pi_214714228
Geniaal bedacht van Wizz air. De laatste 72 uur voor vertrek hebben ze toch stoelen over die anders leeg zouden blijven. Het lijkt een aantrekkelijk aanbod, in de praktijk betaal je meer dan alle losse vluchten bij elkaar opgeteld.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_214714475
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 19:11 schreef CarbonC het volgende:
Verbijstering bij milieuclubs om ‘all you can fly’-plan van Wizz Air: ‘Onvoorstelbaar dat dit kan’

De Hongaarse luchtvaartmaatschappij Wizz Air gaat reizigers een pakket aanbieden waarbij ze een jaar onbeperkt kunnen vliegen voor ruim 500 euro. Volgens Wizz Air is de all-you-can-travel-pas de eerste in zijn soort in Europa. Toch zitten er ook een paar addertjes onder het gras. Met 500 euro ben je namelijk nog niet helemaal klaar. Intussen reageren milieuorganisaties verbijsterd. ,,Tenenkrommend dat dit gewoon mag.“

Belangstellenden moeten er snel bij zijn en zich voor donderdag 23.00 uur aanmelden. Vluchten moeten binnen 72 uur na boeking plaatsvinden en kosten voor bagage en beenruimte zijn niet inbegrepen. Reizigers kunnen vanuit 50 steden naar meer dan 50 landen vliegen. De aanbieding geldt voor alle Wizz Air-vluchten vanaf 25 september en is een jaar geldig.

Het betekent overigens niet dat je met 500 euro helemaal klaar bent. Volgens Britse media moet je geboekte vlucht wel binnen 72 uur plaatsvinden. Het gaat dus vrijwel altijd om last-minutes. Ook zijn de kosten voor bagage (van 11 euro tot 120 euro) en stoel (van 80 tot 100 euro) niet inbegrepen en de reserveringskosten komen daar ook nog bovenop.
‘Onvoorstelbaar en tenenkrommend’

Natuur- en milieuorganisaties vinden het ‘onvoorstelbaar’ en ‘tenenkrommend’ dat Wizz Air ongestoord dit plan mag lanceren en dat het intern niet tot discussie heeft geleid. ,,De luchtvaartsector is verantwoordelijk voor een aanzienlijk deel van de wereldwijde CO2-uitstoot, en dit initiatief moedigt mensen aan zoveel mogelijk te gaan vliegen”, zegt Dieuwertje Penders van Natuur & Milieu tegen deze site. ,, Zonder daarbij oog te hebben voor de klimaatschade, natuurschade en overlast die al deze vluchten opleveren.”

Milieufederatie Noord-Holland, een organisatie die sterk lobbyt om het aantal vluchten in Nederland fors terug te dringen, sluit zich daarbij aan en noemt de actie op haar beurt ‘ronduit onverantwoord’. ,,Niet alleen leidt dit tot onverantwoorde CO2-uitstoot, ook de geluidsoverlast voor omwonenden van luchthavens neemt onnodig toe”, verzucht woordvoerder Sijas Akkerman. ,,Dit soort aanbiedingen maakt het vervuilen van het milieu bijna gratis. Sowieso is het nodig dat vliegen veel duurder wordt. En de milieukosten in de prijs worden opgenomen.”
Oproep aan Wizz Air

Het ‘all you can fly-concept‘ staat volgens Natuur & Milieu haaks op de noodzaak om de uitstoot drastisch te verminderen. ,,Wij roepen Wizz Air en andere luchtvaartmaatschappijen op om verantwoordelijkheid te nemen en hun focus te verleggen naar het ontwikkelen van duurzame alternatieven, zoals schonere brandstoffen en het stimuleren van treinreizen voor kortere afstanden.”

Het is ‘essentieel’, zo zegt Penders (Natuur & Milieu), dat luchtvaartmaatschappijen bijdragen aan de mondiale inspanningen om klimaatverandering tegen te gaan ‘in plaats van deze op deze manier te verergeren’.

Milieudefensie kijkt normaal niet zo snel ‘naar dit soort losse acties zonder het grotere plaatje te overzien’. Het plan van WizzAir vergt een diepere analyse, zegt een woordvoerder. Maar: ,,We vinden natuurlijk wel dat luchtvaartbedrijven de verantwoordelijkheid hebben om hun uitstoot in lijn te brengen met het klimaatakkoord van Parijs. Daar strookt het uitbreiden van het aantal vluchten niet mee, en dat lijkt een logisch gevolg van deze actie van Wizz Air. Of in ieder geval de intentie ervan.”

Ook politici uit de linkse hoek keuren het plan af. Met de ‘rug naar de toekomst’, klinkt het uit de mond van Statenlid Niels Jeurink (GroenLinks). ‘Zo mag je dit toch wel noemen. Wizz Air komt hier met een initiatief dat het tegengestelde is van wat de wereld nu nodig heeft. Onverantwoord’, schrijft hij op X.
Geen goede naam

Wizz Air, dat in Nederland vanaf Eindhoven Airport vliegt, werd in 2003 opgericht en richt zich met name op bestemmingen in Centraal- en Oost-Europa. De prijsvechter heeft geen goede naam in de luchtvaartwereld. De Britse consumentenorganisatie ‘Which?’ riep Wizz Air dit jaar uit tot slechtste luchtvaartmaatschappij nadat het voor de derde keer op rij de meeste vertragingen op zijn naam had staan.
Cijfers vervuiling luchtvaart

Niet eerder daalde de CO2-uitstoot van grote industriebedrijven in Nederland zo sterk als vorig jaar. Maar bij de luchtvaart is het tegendeel het geval. Daar nam de uitstoot in 2023 met 11 procent toe tot 2,6 miljoen ton CO2.

,,Het is bemoedigend dat Nederlandse grote uitstoters een daling in CO2-emissies hebben gerealiseerd. Echter, deze ontwikkeling wordt volledig overschaduwd door de schokkende realiteit dat de luchtvaartsector geen enkele vooruitgang heeft geboekt. Terwijl andere sectoren minder CO2 uitstoten, blijft de luchtvaart vastzitten in haar vervuilende gewoonten”, aldus de milieuclubs eerder dit jaar.

,,De cijfers van de emissieautoriteit vandaag tonen opnieuw aan dat de zogenaamde groene plannen van deze sector, waar de politiek al jaren op vertrouwt, een grote farce zijn”, zegt het gezelschap. Een recent onderzoek van luchtvaarteconomen, gedaan in opdracht van Natuur & Milieu, toont volgens deze organisatie nota bene aan ‘dat Schiphol kan krimpen zonder schade aan de economie’.

,,We kunnen niet langer toestaan dat de luchtvaart ongehinderd blijft groeien, ten koste van het klimaat, ten koste van de nachtrust en het welzijn van honderdduizenden omwonenden én ten koste van toekomstige generaties”, zeiden de milieuorganisaties.

Bron: https://www.ad.nl/economi(...)at-dit-kan~aedb63aa/
Goh. Boeiend. En door.
pi_214714790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 14:31 schreef Basp1 het volgende:
Kosten voor beenruimte? Hoe moeten we dat gaan zien bij het abbonement? Krijg je stoelen zonder beenruimte aangewezen?
Die leg je maar boven in het bagagerek.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_214715230
Dit is wel echt iets voor Geert, die vliegt maandelijks met WizzAir naar Orbán.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:41:51 #38
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_214715506
Het klinkt leuk maar dit zal voor heel weinig mensen lonend zijn. Je moet echt heel flexibel in het leven staan om de onzekerheid van de beschikbaarheid van plaats op zowel een heen- als terugvlucht te kunnen accepteren. Midden in een lange vakantieperiode zou dat misschien minder een probleem zijn maar niet voor een kort weekendje weg. Als je een normale baan hebt of school volgt zal het lastig worden om de ruimte te vinden.

En hoe lonend is het nog om, als je er 72 uur voor de beoogde terugvlucht achter komt dat deze al volgeboekt is en je alsnog onderdak moet zoeken en betalen? Wie weet gebeurd dat wel meerdere dagen achter elkaar. Op een gegeven moment ontkom je er vervolgens niet aan om een normale vlucht te boeken. De extra kosten daarvan moet je dan eigenlijk al bij die 500 euro optellen. Deze "deal" klinkt leuker dan ie is.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 21:21:47 #39
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_214715987
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 19:12 schreef CarbonC het volgende:
NWS / Verbijstering bij milieuclubs om ‘all you can fly’-plan van Wizz Air
Bedoel je misschien "vlieg zoveel je wilt"?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Moderator donderdag 15 augustus 2024 @ 01:48:02 #40
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_214717480
Wat een meme.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 15 augustus 2024 @ 02:49:16 #41
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_214723100
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef Nober het volgende:

[..]
Goh. Boeiend. En door.
Nou inderdaad. Dat activistische gedoe. Gewoon kijken hoe het er in de rest van de wereld aan toe gaat. Dar doen ze niet zo moeilijk. Uithuilen en doorgaan dus :-)
pi_214723341
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_214723941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
lol

Slechtste aanbieding ooit, gelet op de no-show clausule. Zelf hoef ik niet met een C-maatschappij te reizen. Ik denk dat dit vooral een lokkertje is voor groepen voor wie het geld een belangrijke rol speelt. Om er snel achter te komen dat je in de maling genomen wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')