Volgens mij pas nadat een zwemmer uit Afrika bijna verdronk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Na de winterspelen in Calgary had het IOC toch een "Eddie the Eagle rule" ingevoerd om ondermaats presterende atleten te weren?
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_the_Eagle
Je was me voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was toch ook een keer een zwemmer die bijna verzoop?
En Krienbhul. De uitvinder van het moderne schaatspak.quote:
Relletjes ook meer en zooi op het strand.Ik heb dat gepost.Momentje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb niets over rellen in oostende gelezen wel dat de Kusttram amper rijdt.
Die Eric Moussambani die hierboven (#221) gepost werd? Die had een wildcard gekregen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij pas nadat een zwemmer uit Afrika bijna verdronk.Eddy werd later trouwens advocaat.
Die werd ingevoerd toen de wereldkampioen Tienkamp Dan O'Briene zich niet plaatste bij de Amerikaanse trials.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Die Eric Moussambani die hierboven (#221) gepost werd? Die had een wildcard gekregen.
Dat wist ik wel lieve Fruitella.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk Saar.
https://www.hln.be/oosten(...)n-oostende~ae0081dd/
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat wist ik wel lieve Fruitella.
Ik heb nog mondkapjes liggen. Maar dat zal wel over de datum heen zijn. Even checken...quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie allemaal nog mondkapjes? WC papier gehamsterd? Alles klaar om in quarantaine te gaan?
Ga maar hamsteren alvastquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog mondkapjes liggen. Maar dat zal wel over de datum heen zijn. Even checken...
1 pak is een jaar over tijd (productiedatum 2020, en 3 jaar 'houdbaar'), de andere pakken hebben geen datum.
Ik heb er nog een paarquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie allemaal nog mondkapjes? WC papier gehamsterd? Alles klaar om in quarantaine te gaan?
Als het zo doorgaat mag/moet je straks weerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paarHeb ze niet gemist, maar toch bewaard
Page 1 + 1 gratis bij Jumboquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Hey Deisyy. Hoe gaat het nu?quote:
Hi Dot, ik doe elke dag mijn oefeningen, zit nog wel aan de Paracetamol en wordt 's ochtends wakker van de pijn in mijn arm, maar verder probeer ik van het mooie weer te genieten en lekker veel te wandelen.quote:
Kijk, Jumbo denkt met ons mee.quote:
verwacht je een nieuwe pandemie?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk, Jumbo denkt met ons mee.
Hopelijk hebben ze al dranghekken staan buiten de filialen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |