nou ja, dat dusquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:33 schreef Arizona het volgende:
Onweer trekt wel weer mooi ten westen langs
Viel hier alles meequote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu weet het ons wel te vinden @:wereldgozer
Gruwelijk nat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is nu zo vochtig dat alle ruiten van de auto aan de buitenkant beslaan als je de airco te koel zet.
Good evening Vietnam
Oeh lekker, ik zondag ochtend weer, daarna lekker lunchen hmmmquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Viel hier alles mee
Heerlijk 9 holes gelopen @:monkyyy
Die temperaturen mogen best blijven tot mid oktober, perfect Hollands zomerweer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Qua temperatuur ziet het er de komende 2 weken nog wel goed uit
De 24-26 graden die ik de komende 2 weken overdag zie mogen inderdaad best tot half oktober blijvenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die temperaturen mogen best blijven tot mid oktober, perfect Hollands zomerweer.
Temperatuur =/= LVquote:Op donderdag 15 augustus 2024 06:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Temperatuur was/is toch wel oke? Al kan ik me voorstellen dat het binnen nog te warm is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |