Vergeet het maar, gaat er net langs.quote:
Jij woont toevallig ook in Doodstil?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:08 schreef bianconeri het volgende:
Live vanuit Groningen is het hier gekkenwerk, wat in vredesnaam is dit
Het was echt doodstil, geen zuchtje wind en ineens alsof er een orkaan langs kwam razen.
En lichtflitsen???
Echt het flitst nu al een half uur non-stop. Dit is echt absurd.
De hele lucht is gewoon licht en dat van bliksem.
Owh en om het nog gekker te maken is om te beseffen dat het heftigste deel hier bij langs trekt.
Dit beeld nu ook in Rotterdam. Alle lichten uit en genietenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het net gefilmd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:51 schreef d.k. het volgende:
Vanuit regio Eindhoven wel mooi uitzicht op de bliksem in het oosten.
En Eindhoven zit weer precies tussen de uitgebluste buien in het oosten die niet dichtbij genoeg kwamen en het nieuwe feestje ten westen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Ontstaat nu een nieuwe buienlijn Turnhout-Breda-Dordrecht
Ik weet niet of ik mag klagen na die supercel die hier over trok tussen Tilburg en Eindhoven een paar weken geledenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]
En Eindhoven zit weer precies tussen de uitgebluste buien in het oosten die niet dichtbij genoeg kwamen en het nieuwe feestje ten westen.
Hier in het midden wel een hele harde bui net.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:13 schreef Kickinalfa het volgende:
Hier in het midden van het land helemaal niks.
''niets is zo veranderlijk als het weer''quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef beantherio het volgende:
Rare patronen hoor. Het oosten leek compleet weggevaagd te worden door die buien uit Duitsland. Maar op de lijn Zwolle - Apeldoorn - Nijmegen leek een gigantische muur opgetrokken te zijn waar het allemaal oploste of afboog. En nu komt er ineens juist vanuit het westen een groot front deze kant op.
Ik zit er ten westen van, krijg wel de hele lichtshow en de verkoeling maar niet de overstromingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]
En Eindhoven zit weer precies tussen de uitgebluste buien in het oosten die niet dichtbij genoeg kwamen en het nieuwe feestje ten westen.
Gelukkg nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij woont toevallig ook in Doodstil?
O hier ook livequote:
Ben vanavond in Hengelo, Gelderland bij vrienden van vrouwlief. Maar het ging hier idd wel ff goed los met hoosbui en geflitsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:50 schreef INViCTuS het volgende:
Misschien haalt dat Zutphen ook nog wel @:dick_laurent
Nou hier net ten noorden van mij op de wadden activatie en die zal verbinding maken met de bui van Groningen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:34 schreef beantherio het volgende:
Iedereen krijgt onweer en wij hebben naks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |