Paar uur geleden zou het hier de halve nacht gaan regenen en onweren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kneuzenweeronline voorspelde gisteren weer vanaf vandaag 1630u regen en onweer. Nou weer niet. Gaat nog wel even duren voor er regen komt.
Blijf het bizar vinden dat op 18u ook dat soort voorspellingen gewoon totaal kut zijn
Discriminatiequote:
Zelfs een paar 39ers op die site, iets eerder.quote:
Wees blij. Het was echt niet lekker hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Discriminatie
Wat is dat toch dat we altijd zeewind hebben op de dagen dat er ostgewitter op komst is? Echt altijd.
Ik weet wat de prijs wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wees blij. Het was echt niet lekker hier.
Denk dat andere provincies daarboven zich ook klaar mogen maken. Zal alles langs de Duitse grens wel raken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:27 schreef FlyingEagle het volgende:
Code oranje in Limburg, mogen zich weer opmaken voor wateroverlast
#jesuisvalkenburgquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:27 schreef FlyingEagle het volgende:
Code oranje in Limburg, mogen zich weer opmaken voor wateroverlast
Op dit soort dagen is het echt nutteloos door te spoelen op de buienradar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:06 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als ik die radar doorspoel lijkt het minder "pittig" te worden in Enschede/Hengelo/Oldenzaal.
Het lijkt wel steeds serieuzer te worden, ben benieuwd of het ook de energie behoudt. Het is wel eens dat de energie er een beetje uit is als het Twente bereiktquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Denk dat andere provincies daarboven zich ook klaar mogen maken. Zal alles langs de Duitse grens wel raken.
Idd, maar de -1 uur vind ik dan wel weer interessant. Dan zie je de trend zoals 'ie ook daadwerkelijk is (geweest).quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Op dit soort dagen is het echt nutteloos door te spoelen op de buienradar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |