abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:53:25 #181
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214703817
Altijd jankende Demi
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:53:28 #182
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214703820
Ik voel een zuchtend topic aankomen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_214703823
Puck 23e en die heeft waarschijnlijk nog amper op een tijdritfiets gezeten
pi_214703844
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef Faraday01 het volgende:
Puck 23e en die heeft waarschijnlijk nog amper op een tijdritfiets gezeten
Was al benieuwd hoe het haar af zou gaan, maar zeker erg goed
pi_214703883
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:54 schreef McGrath het volgende:

[..]
Was al benieuwd hoe het haar af zou gaan, maar zeker erg goed
4 seconden sneller dan Van Anrooij en 7 seconden sneller dan Van Empel
pi_214703890
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:48 schreef H.Vviv het volgende:
Mooi Wiebes niet in het geel.
Zou morgen nog wel kunnen
pi_214703896
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik voel een zuchtend topic aankomen.
ik vraag me af of SD Works inmiddels al een nieuwe teambus heeft moeten aanschaffen na drie nipte nederlagen voor Darth Lorena
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Sport dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:58:35 #188
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214703899
Nouja liever Meisje Vollering dan MAGA Dijkert ofzo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214703904
Demi heeft zonder overdrijven meer interviews wel huilend gegeven dan niet.
pi_214703906
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Zou morgen nog wel kunnen
Ja tuurlijk, die gaat op de Redoute en de Roche-aux-Faucons morgen aanhaken bij de besten _O-
pi_214703908
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:38 schreef Momo het volgende:
De rensters zullen vanavond nog wel naar Valkenburg moeten of niet?
Of halverwege, er slapen er ook in Eindhoven.
sig verwijderd door FA
pi_214703930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef Faraday01 het volgende:
Puck 23e en die heeft waarschijnlijk nog amper op een tijdritfiets gezeten
PuckGodin, deed de recon nog op haar tijdritfiets liet ze op YouTube zien, multitalent
Jack does it in real time...
  Redactie Sport dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:01:16 #193
451829 crew  H.Vviv
pi_214703932
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:59 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Of halverwege, er slapen er ook in Eindhoven.
Ik denk dat de meest belangrijke ploegen dat doen.
pi_214703943
Ze hebben trouwens morgen de bonussprint bovenop de uitloper van de Roche-aux-Faucons gelegd :D
pi_214703945
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:59 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ja tuurlijk, die gaat op de Redoute en de Roche-aux-Faucons morgen aanhaken bij de besten _O-
Ze geloofde zelf wel in haar kansen in ieder geval
pi_214703961
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:02 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ze geloofde zelf wel in haar kansen in ieder geval
Lorena is een zware drinker als ze dat echt denkt
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:05:35 #197
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214703971
Mooi hoor.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:07:45 #198
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214703999
Mag ik het ontzettend minderwaardig vinden dat ze bijna integraal het parcours van Luik-Bastenaken-Luik hebben overgenomen? Zoek dan wat andere klimmetjes uit, joh.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_214704005
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik het ontzettend minderwaardig vinden dat ze bijna integraal het parcours van Luik-Bastenaken-Luik hebben overgenomen? Zoek dan wat andere klimmetjes uit, joh.
ASOED
Jack does it in real time...
pi_214704108
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik het ontzettend minderwaardig vinden dat ze bijna integraal het parcours van Luik-Bastenaken-Luik hebben overgenomen? Zoek dan wat andere klimmetjes uit, joh.
Hier stond een onzinverhaal.

[ Bericht 34% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 13-08-2024 18:37:31 (Ik heb je gewaarschuwd, he ) ]
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_214704336
Juist ja
pi_214704389
Net thuis van de stad. Ik stond bij stadhuisplein vooraan. Vriendin heeft mooie fotos gemaakt van de rensters
pi_214704424
10 Nederlanders bij de beste 15 in het GC. Erg mooi.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214704459
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
10 Nederlanders bij de beste 15 in het GC. Erg mooi.
Blijven er wel maar 2 over straks waarschijnlijk, maar het ziet er wel mooi uit ja
pi_214704569
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 18:46 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Blijven er wel maar 2 over straks waarschijnlijk, maar het ziet er wel mooi uit ja
2 Slovenen is ook genoeg voor DOMINANTIE :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214705152
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef Faraday01 het volgende:
Puck 23e en die heeft waarschijnlijk nog amper op een tijdritfiets gezeten
De verkenning een paar dagen geleden was de eerste keer dat ze op de weg op een tijdritfiets had gereden.
pi_214705165
Ik vind zo'n afstand te kort.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:48:10 #208
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_214706049
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd jankende Demi
https://nos.nl/artikel/25(...)zag-ik-niet-aankomen

Kijk eens jank0nd, ja ho maar.
pi_214706140
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
De verkenning een paar dagen geleden was de eerste keer dat ze op de weg op een tijdritfiets had gereden.
Dat zegt misschien ook wel wat over het niveau van Puck? Of over het niveau in het damespeloton natuurlijk ... sowieso is het opvallend dat Vollering de concurrentie hier toch wel wegblaast als klassementsrenster op zo'n kort en vlak rondje, als je de brug niet meetelt dan. Dan moet je als minder explosieve renster dus gewoon ongelooflijk veel beter zijn dan de rest.

Maar jij zegt dat de verkenning voor het eerst was dat ze op de wég op de tijdritfiets had gereden. Had ze daar wel in het bos op gereden dan? :P
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_214706146
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:45 schreef Idisrom het volgende:
Ik vind zo'n afstand te kort.
Het is inderdaad lachwekkend dat ze dan een keer een tijdrit voor de dames organiseren in de belangrijkste koers van het jaar, en dat hij dan 6 kilometer is.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')