Dat geldt voor Faulkner toch ook?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat mag je wel verwachten, zeker omdat het anderhalve achtervolging is
Zeker maar Dygert is normaal gesproken toch wel iets beter dan Faulkner?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat geldt voor Faulkner toch ook?
Ze reden samen de ploegenachtervolging, dat bedoelde ik. Maar Dygert op de tijdrit normale beter jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker maar Dygert is normaal gesproken toch wel iets beter dan Faulkner?
Vernoemd naar voetballer Rasmus Elmquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:24 schreef Sabata het volgende:
Duits commentaar heeft het over een Rasmus brug?
Er is een reden dat ik hem op eurosport heb staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Roxane die minutenlang achter elkaar aan het praten is zonder dat Andries er tussen komt en dan zegt “ik ben er gewoon stil van”
Ik zie eigenlijk iedereen wel liever dan Vollering.quote:
Misschien kan de immer sympathieke Marianne schroeienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk iedereen wel liever dan Vollering.
Helaas. Altijd tegen ons.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Misschien kan de immer sympathieke Marianne schroeien
Morgen starten ze om 12.40 in Valkenburg. Of je gaat vanavond erheen, dan weinig tijd voor massages en eten. Of je gaat morgen vroeg?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:38 schreef Momo het volgende:
De rensters zullen vanavond nog wel naar Valkenburg moeten of niet?
Was ze dat maar eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Roxane die minutenlang achter elkaar aan het praten is zonder dat Andries er tussen komt en dan zegt “ik ben er gewoon stil van”
Was al benieuwd hoe het haar af zou gaan, maar zeker erg goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef Faraday01 het volgende:
Puck 23e en die heeft waarschijnlijk nog amper op een tijdritfiets gezeten
4 seconden sneller dan Van Anrooij en 7 seconden sneller dan Van Empelquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was al benieuwd hoe het haar af zou gaan, maar zeker erg goed
ik vraag me af of SD Works inmiddels al een nieuwe teambus heeft moeten aanschaffen na drie nipte nederlagen voor Darth Lorenaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik voel een zuchtend topic aankomen.
Of halverwege, er slapen er ook in Eindhoven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:38 schreef Momo het volgende:
De rensters zullen vanavond nog wel naar Valkenburg moeten of niet?
PuckGodin, deed de recon nog op haar tijdritfiets liet ze op YouTube zien, multitalentquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef Faraday01 het volgende:
Puck 23e en die heeft waarschijnlijk nog amper op een tijdritfiets gezeten
Ik denk dat de meest belangrijke ploegen dat doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of halverwege, er slapen er ook in Eindhoven.
Ze geloofde zelf wel in haar kansen in ieder gevalquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die gaat op de Redoute en de Roche-aux-Faucons morgen aanhaken bij de besten
Lorena is een zware drinker als ze dat echt denktquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze geloofde zelf wel in haar kansen in ieder geval
ASOEDquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik het ontzettend minderwaardig vinden dat ze bijna integraal het parcours van Luik-Bastenaken-Luik hebben overgenomen? Zoek dan wat andere klimmetjes uit, joh.
Hier stond een onzinverhaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik het ontzettend minderwaardig vinden dat ze bijna integraal het parcours van Luik-Bastenaken-Luik hebben overgenomen? Zoek dan wat andere klimmetjes uit, joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |