Die vragen zich af of de dader een buitenlander is; hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:26 schreef roos94 het volgende:
De 29-jarige Abdullah, beveiliger van een winkel op het plein, vertelt aan de BBC dat hij "een schreeuw" hoorde, waarna hij ingreep. "Toen ik het zag, sprong ik meteen op die kerel, pakte zijn hand, zette hem op de grond en schopte het mes van hem af."
Waar zijn alle haters nu ?
Dit geeft gewoon precies aan dat er nauwelijks nog een Henry of George te vinden is in London.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:26 schreef roos94 het volgende:
De 29-jarige Abdullah, beveiliger van een winkel op het plein, vertelt aan de BBC dat hij "een schreeuw" hoorde, waarna hij ingreep. "Toen ik het zag, sprong ik meteen op die kerel, pakte zijn hand, zette hem op de grond en schopte het mes van hem af."
Begrijpend lezen - begrijp je de intentie (sarcasme) van de reactie niet? Waarom ben je een hater als je feiten benoemd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:26 schreef roos94 het volgende:
Abdullah is beveiliger, dit is zijn werk nou eenmaal. Vanwege zijn natuurlijke drift naar knokpartijtjes is hij in dit vak gerold.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:26 schreef roos94 het volgende:
Hahahahahaha als de beveiliger Charles had geheten had het er niet ingestaan hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:26 schreef roos94 het volgende:
Niet zo overdrijven. 69,4% is blank. 32% is buiten de UK geboren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit geeft gewoon precies aan dat er nauwelijks nog een Henry of George te vinden is in London.
Waarbij het ene % steeds verder daalt en de ander stijgt. Die trend - daar gaat het om!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven. 69,4% is blank. 32% is buiten de UK geboren.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Londen
Zie ook het kopje demografie.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:12 schreef Seven. het volgende:
Overigens is er allang een topic in NWS over dit onderwerp en die is ook al langer open. Daar verder.
NWS / Vrouw en 11-jarig meisje gewond bij steekpartij in centrum van Londen
Precies, waarom expliciet vermelden dat de redder (overigens chapeau!!!) Addullah heet? Zet gelijk het daderprofiel erbij - dan weten we namelijk alweer hoe laat het is ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:13 schreef inslagenreuring het volgende:
Komt wel heel erg goed uit he, deze rolverdeling in deze stabbing.
Kijken of ze zo feitelijk verslaan bij die andere 5037 of dat ze dan over 'asians' praten.
Abdullah dit, Abdullah dat: als het een Henry of George was geweest werd dat niet zo breed uitgemeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 06:26 schreef roos94 het volgende:
George of Henry was voor mishandeling platgeslagen door de politie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Abdullah dit, Abdullah dat: als het een Henry of George was geweest werd dat niet zo breed uitgemeten.
Ook hier zit een agenda achter.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:12 schreef Seven. het volgende:
Overigens is er allang een topic in NWS over dit onderwerp en die is ook al langer open. Daar verder.
NWS / Vrouw en 11-jarig meisje gewond bij steekpartij in centrum van Londen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |