Hier? Alleen takura toch?quote:
Op Leicester Square zijn duizenden mensen met mobieltjes. Op een lokaal dansclubje is geen publiek om een arrestatie te filmen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:48 schreef Red_85 het volgende:
Ah, nu kunnen ze opeens wel heel snel de dader in de media brengen en alles in de kiem smoren.
Hoe zou dat toch kunnen?!?!?!?!?!
Vind je het niet opvallend dan? Zelfde incident maar niemand die het in NWS komt veroordelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:58 schreef SpaceOddity het volgende:
Dus;
''34-jarige vrouw en 11-jarig meisje gewond bij steekpartij op Leicester Square in Londen''' en omdat de dader voor de verandering eens een blanke idioot is, deze reacties;
[..]
[..]
[..]
Ga eens geraaktwordendoordebliksem.
Deze dader was denk ik ook weer een falen van de overheid en instanties, stond daar al langere tijd, in zichzelf te praten, misschien op een of andere drug of met psychische problemen. Zo me zeer verbazen als die niet al in beeld was ergens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind je het niet opvallend dan? Zelfde incident maar niemand die het in NWS komt veroordelen.
En ben je dan van mening dat Brexit geholpen heeft als die trend verder doorstijgt? En dat de Tories het goed gedaan hebben in de laatste 14 jaar?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waarbij het ene % steeds verder daalt en de ander stijgt. Die trend - daar gaat het om!
Een groot deel van de bekende "rechtse" users hebben gewoon gereageerd in dit topic hoor, maar ze worden niet aangevallen en uitgescholden, zijn dus geen pagina's lange racisme verwijten, daarom bereiken dit soort topics nooit meerdere pagina's.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:19 schreef Werkperd het volgende:
Haha, zelfs deze topic bereikt geen tweede pagina, laat staan deel 1, 2, 55, 180 of meer.
Waarom niet eigenlijk? Oh, de dader was een rasechte blanke Brit en degene die het meisje gered had een moslim.
Zegt weer veel over onze omgeving hier.
Mij ook niet. Onder de Tories is de NHS enorm uitgehold helaas.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Deze dader was denk ik ook weer een falen van de overheid en instanties, stond daar al langere tijd, in zichzelf te praten, misschien op een of andere drug of met psychische problemen. Zo me zeer verbazen als die niet al in beeld was ergens.
En dat terwijl BoJo had beloofd dat er na de Brexit honderden miljoenen extra naar de NHS zouden gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mij ook niet. Onder de Tories is de NHS enorm uitgehold helaas.
Nigel Garage vooral, en dat is geen Tory. 350 miljoen pond stond er met koeienletters op zijn tourbus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dat terwijl BoJo had beloofd dat er na de Brexit honderden miljoenen extra naar de NHS zouden gaan.
Vroeg me al af waarom het in dit topic zo extreem stil is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:13 schreef egayalS het volgende:
[..]
Gelukkig geen fuel voor de rellen omdat het kleurtje niet past bij de frame die rechtsextremisten gebruiken als excuus om hun ideologie aan de man te brengen.
En omdat het kleurtje niet past bij de smaak van de usual suspects hier op fok heeft dit topic maar iets meer dan een handje vol reacties en heeft niemand de moeite genomen om te melden dat de dader een blanke is![]()
Overigens zat de mattie van Wilders, Tommy Robinson, weer fake news te verspreiden over dit incident.![]()
[ x ]
https://www.theguardian.c(...)-in-leicester-squarequote:Man charged with attempted murder of 11-year-old girl in Leicester Square
A man has been charged with attempted murder after an 11-year-old girl was stabbed in Leicester Square.
Ioan Pintaru, 32, of no fixed address, has also been charged with possession of a bladed article and was remanded in custody to appear at Westminster magistrates’ court on Tuesday morning.
Een Roemeen!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)-in-leicester-square
Zou dat dezelfde zijn:
https://find-and-update.c(...)tYrPfZM/appointments
En de dadr in Southport was minderjarig. Daar is men nog steeds strenger op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op Leicester Square zijn duizenden mensen met mobieltjes. Op een lokaal dansclubje is geen publiek om een arrestatie te filmen.
Daarom denk ik.
Want?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die neem je toch bij voorbaat niet serieus meer?
quote:Man rushed to hospital after 'shocking' knife attack in Manchester city centre
The news comes mere hours after an 11-year-old girl was stabbed in London's Leicester Square alongside a 34-year-old woman in a broad daylight attack earlier today.
Allemaal terug naar Rumenistan!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |