Kap eens met dat continue gejank, mijn godquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:52 schreef Paul het volgende:
Dus vannacht moet ik alles dicht doen anders vliegen mn ramen eruit als ik ze open houdt?
Het beweegt helemaal niet lijkt het wel. Goed voor de wateroverlast.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:46 schreef beantherio het volgende:
Het beweegt allemaal naar het noord oosten.
Ik heb een pittige mening over mensen die anno 2024 nog steeds denken dat ramen open op dagen als deze positief is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:59 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Ik heb de ramen in mn huis maar gewoon dicht gehouden vandaag. De illusie van afkoeling die een open raam geeft brengt alleen maar teleurstelling op t moment
Spawnend onweerquote:
Kan best werken als je ergens in Vlissingen ofzo zit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die anno 2024 nog steeds denken dat ramen open op dagen als deze positief is.
Ik ben gewoon heel bang en gespannenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kap eens met dat continue gejank, mijn god
Mag van mij nog wel een paar dagen blijven. Al is de tuin best gebaat bij een flinke neerslagssom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als dit niet ploft dan blijven we tropenweer houden![]()
[ afbeelding ]
Praat met een psycholoog in plaats van ons met je bullshit lastig vallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel bang en gespannen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Praat met een psycholoog in plaats van ons met je bullshit lastig vallen.
Gewoon buienradar in de gaten houden en even kijken hoe en watquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:52 schreef Paul het volgende:
Dus vannacht moet ik alles dicht doen anders vliegen mn ramen eruit als ik ze open houdt?
okquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:34 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Gewoon buienradar in de gaten houden en even kijken hoe en wat
38,7, Jezus Christusquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Stijve tepels in hoek van holland.
Wtf! Is die 38 graden een meetfout? Ben ik ff blij dat ik in NH woonquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Stijve tepels in hoek van holland.
Met wie had je nou weer een datequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:41 schreef MissHobje het volgende:
We waren het ff beu in de Bilt,kleffe warmte..fff naar Wijk aan Zee gereden. Zalig! Stuk koeler graad of 23/24 en zonnig. Zo fijn ff afkoelen en het zeewater is heerlijk. Wel af en toe een grote kwal (oostenwind) maar och die heb je onder de mensen ook wel eenskomt wel langzaam bewolking binnen drijven maar wat een zalige middag
SCOOOOOOOOOPquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef Zipportal het volgende:
Intratuin Duiven start met opbouw kerstshow met 30 graden
https://www.ad.nl/video/productie/recordhitte-in-nederland-637761
@:Haags
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @:rambodirk
Gelukkig sneeuwt het hier niet. Je zou g'dumme maar sneeuw moeten schuiven met deze hitte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef Zipportal het volgende:
Intratuin Duiven start met opbouw kerstshow met 30 graden
https://www.ad.nl/video/productie/recordhitte-in-nederland-637761
@:Haags
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @:rambodirk
Gevoelstemperatuur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wtf! Is die 38 graden een meetfout? Ben ik ff blij dat ik in NH woon
Oohja! Ik zie het. Ik dacht alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |