Nu heb ik zin in gefrituurde bloemkoolquote:
Kap eens met dat continue gejank, mijn godquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:52 schreef Paul het volgende:
Dus vannacht moet ik alles dicht doen anders vliegen mn ramen eruit als ik ze open houdt?
Het beweegt helemaal niet lijkt het wel. Goed voor de wateroverlast.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:46 schreef beantherio het volgende:
Het beweegt allemaal naar het noord oosten.
Ik heb een pittige mening over mensen die anno 2024 nog steeds denken dat ramen open op dagen als deze positief is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:59 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Ik heb de ramen in mn huis maar gewoon dicht gehouden vandaag. De illusie van afkoeling die een open raam geeft brengt alleen maar teleurstelling op t moment
Spawnend onweerquote:
Kan best werken als je ergens in Vlissingen ofzo zit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die anno 2024 nog steeds denken dat ramen open op dagen als deze positief is.
Ik ben gewoon heel bang en gespannenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kap eens met dat continue gejank, mijn god
Mag van mij nog wel een paar dagen blijven. Al is de tuin best gebaat bij een flinke neerslagssom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als dit niet ploft dan blijven we tropenweer houden![]()
[ afbeelding ]
Praat met een psycholoog in plaats van ons met je bullshit lastig vallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel bang en gespannen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Praat met een psycholoog in plaats van ons met je bullshit lastig vallen.
Gewoon buienradar in de gaten houden en even kijken hoe en watquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:52 schreef Paul het volgende:
Dus vannacht moet ik alles dicht doen anders vliegen mn ramen eruit als ik ze open houdt?
okquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:34 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Gewoon buienradar in de gaten houden en even kijken hoe en wat
38,7, Jezus Christusquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Stijve tepels in hoek van holland.
Wtf! Is die 38 graden een meetfout? Ben ik ff blij dat ik in NH woonquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Stijve tepels in hoek van holland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |