Als je je voeten droog wilt houden zou ik er op gaan staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als iemand nou een busje regelt, gaan we met zijn allen staan bij de A1 onder de brug bij Lutte.
Moet het nog zien hoor..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vroeg, maar hoe eerder hoe beter.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat een ranzige hitte. Kom maar met die buien (waarschijnlijk gebeurt er dan nog niks met de temperatuur)
Is het nooit in Enschedequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet te harden daar.
Op dit moment kun je beter je zwemkleding aan hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
32°C en dauwpunt van 24°C
Lijkt me niet te harden daar.
Dit lekker noemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel lekker. Eindelijk eens een beetje zomer!
Ik kan veel hebben, maar die ellende die jullie in het oosten hebben is echt met alle wil van de wereld niet lekker te noemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel lekker. Eindelijk eens een beetje zomer!
Het is even afzien, aber Ostgewitter ist unterwegsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar die ellende die jullie in het oosten hebben is echt met alle wil van de wereld niet lekker te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |