Echt hè.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier worden we weer beflikkerd hoor @:nattekat
Ik woon in het Nederlands regenwoudquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In welke tropenzone woon jij
Hier lekker in de tuin werken genot
Misschien wel!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Krijgen we nog wat onweer hier in Snutphen of hoe zit dat?
Mijn gedachtequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga vast op de brug bij de A1 bij de Lutte staan, zien of het weer overstroomt
En de winter ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:47 schreef INViCTuS het volgende:
Die putto is ook altijd een grappenmaker 😉
Overigens wel een mooie pluim. Mag zo wel weken doorgaan
[ x ]
Ik voorspel een lullige miezerbui.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
@:nattekat,
ik voorspel dat het bij ons droog blijft,
Als iemand nou een busje regelt, gaan we met zijn allen staan bij de A1 onder de brug bij Lutte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voorspel een lullige miezerbui.
Maar ik ga even kijken of ik richting het oosten kan.
Als je je voeten droog wilt houden zou ik er op gaan staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als iemand nou een busje regelt, gaan we met zijn allen staan bij de A1 onder de brug bij Lutte.
Moet het nog zien hoor..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vroeg, maar hoe eerder hoe beter.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat een ranzige hitte. Kom maar met die buien (waarschijnlijk gebeurt er dan nog niks met de temperatuur)
Is het nooit in Enschedequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet te harden daar.
Op dit moment kun je beter je zwemkleding aan hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
32°C en dauwpunt van 24°C
Lijkt me niet te harden daar.
Dit lekker noemenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel lekker. Eindelijk eens een beetje zomer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |