Het OM heeft te weinig bewijs/aanleiding om hier een zaak van te maken en naar de rechter te gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er is dus geen causaal verband tussen zijn actie en het bang worden een gewoon persoon. Want anders is het argument van te weinig bewijs niet meer te volgen.
Die meid heeft ervoor gezorgd dat een heel land uit het Songfestival wordt getyft zonder dat ook maar iemand haar identiteit weet en nou is ze nog niet tevreden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef ESFfan het volgende:
Cameravrouw overweegt vervolgstappen na stopzetten onderzoek Joost Klein: www.rtl.nl/boulevard/ente(...)klein-aan-te-vechten
Ik vind het nooit zo netjes om iemand van zoiets te betichten, maar dit riekt naar iemand die (ingegeven door haar omgeving wellicht) er een geldbedrag oid uit wilde trekken. Voor het kleine incident is Joost al genoeg gestraft met zijn diskwalificatie, de nasleep ervan en alle roddels die over hem gingen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef ESFfan het volgende:
Cameravrouw overweegt vervolgstappen na stopzetten onderzoek Joost Klein: www.rtl.nl/boulevard/ente(...)klein-aan-te-vechten
Ook sneu dat je mee moet doen , terwijl je van te voren al weet dat de EBU je niet laat je niet gaat winnen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De deelnemers voor Junior Songfestival zijn al bekend. Dus dat zou een beetje sneu zijn. Bovendien is het een andere omroep die hier verantwoordelijk voor is (NPO ZAPP)
Vind het ook nogal dubbel, ze hebben ook te maken met hetzelfde social media team dat nu alles wat te maken heeft met Nederland zit te censureren.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook sneu dat je mee moet doen , terwijl je van te voren al weet dat de EBU je niet laat je niet gaat winnen.
“Waar rook is, is vuur” is sowieso een gevaarlijke benadering. Het draait immers de bewijslast om, aangezien de beschuldigde nu zijn onschuld moet bewijzen, in plaats van dat degene die beweert dat er iets verkeerds is gebeurd dit hard moet maken. Dat is zeker problematisch zodra er een machtsverhouding is, zoals in dit geval een individu tegen een wereldwijde organisatie. En je ziet nu ook al reacties van het type “de EBU heeft Joost vast niet zomaar gediskwalificeerd”, die dit sentiment nog verder aanwakkeren.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:36 schreef HiZ het volgende:
De discussie is overigens fascinerend. De mensen die in het begin dachten 'waar er rook is, moet er vuur zijn'. Die gaan nu met de stofkam door alles heen om te concluderen dat er vast wel wat (ergs) zal zijn gebeurd, maar dat hij het geluk heeft dat er te weinig bewijs is om hem te veroordelen (in de realiteit natuurlijk niet eens om hem te vervolgen, maar goed.
Dat heet information bias?
Dit is nu wel een probleem inderdaad. De kans dat Nederland leuk gaat scoren is nihil, want de Avrotros als winnende omroep is nu natuurlijk wel de minst favoriete uitkomst voor de EBU.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het ook nogal dubbel, ze hebben ook te maken met hetzelfde social media team dat nu alles wat te maken heeft met Nederland zit te censureren.
De liedjes zijn al bekend. De winst zat er sowieso al niet inquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook sneu dat je mee moet doen , terwijl je van te voren al weet dat de EBU je niet laat je niet gaat winnen.
Dat laatste, een excuses of een gesprek, had de schade van haar zogenaamde trauma kunnen beperken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:03 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo netjes om iemand van zoiets te betichten, maar dit riekt naar iemand die (ingegeven door haar omgeving wellicht) er een geldbedrag oid uit wilde trekken. Voor het kleine incident is Joost al genoeg gestraft met zijn diskwalificatie, de nasleep ervan en alle roddels die over hem gingen.
Bovendien was het al vreemd dat zij destijds op geen enkele manier bereid was om excuses/een gesprek/een vergoeding te accepteren.
Maar het was heel traumatisch voor haar dat ze iemand liepen op te fucken en dat die persoon toen de camera wegduwde/sloeg uit haar handen en ook nog eens meteen sorry zei. Hoop dat ze er ooit weer bovenop komt (quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:03 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo netjes om iemand van zoiets te betichten, maar dit riekt naar iemand die (ingegeven door haar omgeving wellicht) er een geldbedrag oid uit wilde trekken. Voor het kleine incident is Joost al genoeg gestraft met zijn diskwalificatie, de nasleep ervan en alle roddels die over hem gingen.
Bovendien was het al vreemd dat zij destijds op geen enkele manier bereid was om excuses/een gesprek/een vergoeding te accepteren.
Ik las dat we volgende maand te horen krijgen of NL naar Zwitserland gaat. Maar ik weet het antwoord denk ik al wel (en dat is nee).quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:46 schreef Dave het volgende:
Wat is eigenlijk de deadline voor inschrijven voor 2025?
Ik geloof dat de commissie nooit de inschrijving open heeft gehad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:46 schreef Dave het volgende:
Wat is eigenlijk de deadline voor inschrijven voor 2025?
Ik bedoelde bij inschrijven voor 't ESF zelf, niet de selectie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat de commissie nooit de inschrijving open heeft gehad.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat de commissie nooit de inschrijving open heeft gehad.
Dat is op zich niet zo’n probleem. Gewoon even rondbellen of Maan, Numidia, Stefania of Dries R. nog een nummer beschikbaar hebben, en ze scheuren al met gierende banden naar de Avrotros.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:50 schreef Ama het volgende:
Er is op dit moment ook geen songfestivalcommissie om muziek heen te sturen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |