Too Fabulous jeweet toch. The interwebz cannot handle.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoezo krijg ik mijn foto niet geupload
Ik doe via postimg wat normaal prima gaat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:16 schreef Karina het volgende:
Kun/mag je misschien niet vanaf facebook linken? Ik heb geen fb dus geen idee
ow dan weet ik het niet. Anders die foto op imgur zetten en dan linken. Dat werkt meestal wel. Overigens: bedoel je een foto waar je zelf op staat OF een foto die je zelf gemaakt hebt? Eerste begin ik niet aanquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe via postimg wat normaal prima gaat.
Ik doe al een tijdje via postimg foto's uploaden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:22 schreef NewJackSwingII het volgende:
Op postimages kies je na het uploadden voor *direct link*. En die link plak je in *voer de url in* op fok (camera icoontje). Je kunt het!
Ik zie het. Upload is stuk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik doe al een tijdje via postimg foto's uploaden.
Zelfs foto's van mijn Teckel upload niks.
Ja las het net al door @Leandraquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:29 schreef NewJackSwingII het volgende:
[..]
Ik zie het. Upload is stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:32 schreef FlippingCoin het volgende:
En je gebuikt je vinnen om de om de foto te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh moest het per se een selfie zijn sorryquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En je gebuikt je vinnen om de om de foto te maken?
Ja weet ik veel, "van jezelf".quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh moest het per se een selfie zijn sorry
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Lijkt precies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou praat ik sowieso niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:38 schreef Vincent_student het volgende:
Die man heeft een Canon en een kleine camera. Hoe ga je dan in godsnaam een foto uploaden? Heb je die Canon gewoon meegenomen?
Ik vind dit een erg verwarrend topic.
Pardon?quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met jou praat ik sowieso niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |