SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met Priske te maken
de man heeft meer prijzen gepakt als Slot en was als voetballer ook beter
De Man komt me over als een intelligente persoon die over alles nadenkt
de schuld nu bij priske neerleggen is gewoon bullshit
de selectie moet gewoon aangevuld worden
Wiefer is weg.....nog geen geschikte opvolger
minteh is weg......nog geen geschikte opvolger
stengs bijna weg.....nog geen geschikte opvolger
het is afwachten met geertruida, giminez en hanscko ....je drie beste spelers
linksback is nu gehaald
het ligt allemaal bij te kloeske
GEEN LICHTE PANIEK.....MAAR ONDERTUSSEN WORDT HET GROTE PANIEK....TT KLOPT NIET ...WELKE IDIOOT HEEFT DAT GEDAAN...O WACHT
Dan had hij dat tijdens de wedstrijd wel gedaan lijkt me.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien heeft Priske het niveau van de Eredivisie overschat en merkt ie nu dat je gewoon aanvallers op die wingback positie kan opstellen tegen Willem II?
Vorig jaar liep iedereen over die vent te klagenquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:36 schreef Scrummie het volgende:
Stengs is ineens 100 keer zo goed nu hij verkocht lijkt te worden. Oh opportunistische voetbalwereld, wat sla je toch nergens op.
Ja, het is zo vermoeiend. En een beetje grappigquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar liep iedereen over die vent te klagen
We hebben bijna de hele wedstrijd voor gestaan, trainers wisselen dan meestal niet aanvallend.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan had hij dat tijdens de wedstrijd wel gedaan lijkt me.
Er was vaak genoeg iets te klagen (ook over zijn fitheid), maar uiteindelijk was ie wel je belangrijkste bron van creativiteit. Dat doe je niet weg voor een fooitje als je er al een tekort aan hebt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met name in de wedstrijden waar het dicht bij elkaar ligt heb je er niet zoveel aan nee. Maar juist in potjes zoals tegen een RKC of Ajax was hij steevast één van de beteren. Ook een kwaliteit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een (of meerdere) vervangers op het oog. Feyenoord scout best goed tegenwoordig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was vaak genoeg iets te klagen (ook over zijn fitheid), maar uiteindelijk was ie wel je belangrijkste bron van creativiteit. Dat doe je niet weg voor een fooitje als je er al een tekort aan hebt.
Wel als hij weg wil en er intern twijfels zijn over zijn fitheid.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was vaak genoeg iets te klagen (ook over zijn fitheid), maar uiteindelijk was ie wel je belangrijkste bron van creativiteit. Dat doe je niet weg voor een fooitje als je er al een tekort aan hebt.
Verdedigers die hun mannetje staan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Om mee te blijven doen heb je gewoon Internationals nodig...
even geen talentjes meer halen maar spelers die er gelijk staan
Ik denk aan spelers uit het Oostblok
Mogelijk spelers die wat hebben laten zien op het EK, copa amerika enzovoorts
Er worden nu teveel spelers gehaald waar de onzekerheid groot is
we hebben types als Hansco nodig
wat zekerheidjes
Dat zijn niet altijd dezelfde mensen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:36 schreef Scrummie het volgende:
Stengs is ineens 100 keer zo goed nu hij verkocht lijkt te worden. Oh opportunistische voetbalwereld, wat sla je toch nergens op.
Als het goed is, is onze trainer geen gemiddelde trainer. En ziet onze trainer waar we tekort aan hebben in een wedstrijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben bijna de hele wedstrijd voor gestaan, trainers wisselen dan meestal niet aanvallend.
ik denk op dit moment meer middenvelders en aanvallers die hun mannetje staanquote:
Precies, en nogmaals zie maar eens 8 doelpunten en 18 assists te vervangen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn niet altijd dezelfde mensen.
Ik heb afgelopen seizoen in ieder geval zelden over hem geklaagd en snapte sowieso het gejank over hem totaal niet, eigenlijk. En dat terwijl ik helemaal niet op zijn komst zat te wachten in eerste instantie.
Van tevoren wel wat sceptisch maar qua creativiteit en creëren van kansen je beste speler. Gewoon een goede speler gebleken en vooralsnog onbegrijpelijk dat je hem voor zo weinig geld weg hebt gedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen seizoen in ieder geval zelden over hem geklaagd en snapte sowieso het gejank over hem totaal niet, eigenlijk. En dat terwijl ik helemaal niet op zijn komst zat te wachten in eerste instantie.
Dat is ook zo, maar we waren natuurlijk gewoon de betere partij en hadden kansen op 2-0 en meer. Dat lijkt me dan meer voer voor een evaluatie achteraf dan ingrijpen tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het goed is, is onze trainer geen gemiddelde trainer. En ziet onze trainer waar we tekort aan hebben in een wedstrijd.
Ik had hem ieder geval gehouden totdat je een concrete vervanger had. Ik snap dat ze zich een hoedje geschrokken zijn na die dwaze tackle van Peersman, maar aan de andere kant is ie nu onmisbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Van tevoren wel wat sceptisch maar qua creativiteit en creëren van kansen je beste speler. Gewoon een goede speler gebleken en vooralsnog onbegrijpelijk dat je hem voor zo weinig geld weg hebt gedaan.
Dennis is onnavolgbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had hem ieder geval gehouden totdat je een concrete vervanger had. Ik snap dat ze zich een hoedje geschrokken zijn na die dwaze tackle van Peersman, maar aan de andere kant is ie nu onmisbaar.
Voor het beeld naar buiten ook niet handig om hem te verkopen na het potje waar je hem zo’n beetje het hardst miste. Voelt een beetje aan als een parodie, eerst klagen over het gebrek aan creativiteit en een halfuur later is Stengs plots weg
Snap echt niet dat hij de vervanger van Stengs moet worden. Totaal andere voetballer. Pure buitenspeler ook.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ZKA ligt er nu een principe akkoord voor de huur van Osman met Brighton.
Een 19-jarige rechtsbenige linksbuiten. Daar hadden we er toch al drie van. Hapsnap Dennis.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap echt niet dat hij de vervanger van Stengs moet worden. Totaal andere voetballer. Pure buitenspeler ook.
Hij was toevallig voor handen en kan voetballen. 'Nou, doe dan die maar'.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap echt niet dat hij de vervanger van Stengs moet worden. Totaal andere voetballer. Pure buitenspeler ook.
Zonder Arend Martijn die midden in de nacht berichtjes stuurt naar middenvelders heeft ie het in ieder geval erg moeilijk. Hij kan goed lullen, maar dit is niet bepaald de eerste beslissing die ik nogal @onlogisch vind.quote:
Ik begrijp er tot nu toe ook niet veel van, maar hij heeft nog een paar wekenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Arend Martijn die midden in de nacht berichtjes stuurt naar middenvelders heeft ie het in ieder geval erg moeilijk. Hij kan goed lullen, maar dit is niet bepaald de eerste beslissing die ik nogal @:onlogisch vind.
Paniek voetbal.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Vakantie?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik begrijp er tot nu toe ook niet veel van, maar hij heeft nog een paar weken
Tot die tijd geen voorbarige conclusies trekken he! Anders ben je een opportunistische paniekzaaier.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik begrijp er tot nu toe ook niet veel van, maar hij heeft nog een paar weken
Meer de vervanger van Minteh, daar zat Priske al op te hameren. Beetje zelfde types ook, primaquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dat zou logischer zijn ja. Al snap ik dat ook niet helemaal aangezien we zonder buitenspelers gaan spelen, maar akkoord.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer de vervanger van Minteh, daar zat Priske al op te hameren. Beetje zelfde types ook, prima
Geert gaat ook nog wel weg, dus die hele rechterkant gaat verbouwd worden. Verwacht ook eigenlijk niet dat Nieuwkoop nog daar staat begin september.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dat zou logischer zijn ja. Al snap ik dat ook niet helemaal aangezien we zonder buitenspelers gaan spelen, maar akkoord.
quote:RANSFERS
Feyenoord zet seinen op groen voor komst Osman
Feyenoord heeft alle seinen op groen staan om de komst van Ibrahim Osman af te ronden. Een verhuurperiode lonkt voor de 19-jarige aanvaller van Brighton & Hove Albion FC. De Rotterdammers bedingen geen optie tot koop.
De tijdelijke komst van de Ghanees naar Rotterdam kan snel volledig afgewikkeld worden, nu ook beide clubs een principeakkoord hebben bereikt. De rechtspoot wordt op papier gezien als vervanger van Calvin Stengs, die naar Charlotte FC verkast.
Brighton legde eerder een bedrag van 19.5 miljoen euro neer bij Nordsjaelland, de voormalige Deense club van de rappe rechtspoot. Osman vertegenwoordigt naar inschatting van Transfermarkt een actuele marktwaarde van twaalf miljoen euro. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen maakte Brighton, wat met een overschot aan aanvallers zit, slechts 119 speelminuten.
De Premier League club stond in deze fase van de window niet onwelwillend tegenover een tijdelijk vertrek van Osman uit het American Express Community Stadium, al genoot hij meer belangstelling. Wanneer ook alle plooien met Osman zelf zijn gladgestreken, vliegt hij snel over naar Rotterdam om zijn transfer naar Feyenoord af te ronden.
Ik kan daar echt niet naar kijken met die simpele vd Laan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
De nieuwe fc Rijnmond is gewoon pijnlijk![]()
Eerst over Feyenoord en Prutser en daarna over Arne en Liverpool.
Vorige transferwindows was in alle eerlijkheid gewoon puin. Deze is tot op heden nog minder.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een (of meerdere) vervangers op het oog. Feyenoord scout best goed tegenwoordig.
Na het vertrek van Minteh missen we gewoon snelheid. Dus zo'n speler erbij is nooit verkeerd. Alhoewel ken hem niet eens... maar ik ga ervan uit dat het weer een razendsnelle Afrikaan is (met de eerste paar maanden zijn oogkleppen op).quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dat zou logischer zijn ja. Al snap ik dat ook niet helemaal aangezien we zonder buitenspelers gaan spelen, maar akkoord.
Beelen, Stengs en Minteh waren drie schoten in de roos waardoor je uiteindelijk een heel aardig seizoen hebt gedraaid, dat zou ik niet direct puin noemen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vorige transferwindows was in alle eerlijkheid gewoon puin. Deze is tot op heden nog minder.
je zit in de verkeerde topic te posten gek....mislintat heeft nooit bij feyenoord gewerktquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vorige transferwindows was in alle eerlijkheid gewoon puin. Deze is tot op heden nog minder.
Lichtelijk overdreven natuurlijk die zijn goed ja. Maar waar grotendeels je geld aan besteed is valt tegen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beelen, Stengs en Minteh waren drie schoten in de roos waardoor je uiteindelijk een heel aardig seizoen hebt gedraaid, dat zou ik niet direct puin noemen.
Ja maar Timber was vorige jaar rond deze tijd ook al afgeschreven. Nu kunnen we niet meer zonder, ik geef aankopen van zomer 2023 graag nog een half jaar de tijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven natuurlijk die zijn goed ja. Maar waar grotendeels je geld aan besteed is valt tegen.
Maar goed wel Champions League gehaald dus die investeringen vallen waarschijnlijk wel te verantwoorden.
Je woont zelf bijna in het Ajax topic. Jij bent de laatste die er iets over mag zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je zit in de verkeerde topic te posten gek....mislintat heeft nooit bij feyenoord gewerkt
Daarom, jammer dat de spelers waar je iets meer voor hebt neergelegd weinig meer gaan opleveren dan de aankoopprijs, maar 30-40 mio investeren en op je sloffen de CL halen is ook weer niet bijzonder slecht.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven natuurlijk die zijn goed ja. Maar waar grotendeels je geld aan besteed is valt tegen.
Maar goed wel Champions League gehaald dus die investeringen vallen waarschijnlijk wel te verantwoorden.
Al die spelers koste een fractie van de 210 miljoen die ajax heeft uitgegeven aan puinzooi de afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die viel wel uitstekend in ja. Die Kroaat kan nog wel wat worden maar Ueda heb ik persoonlijk een hard hoofd in.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja maar Timber was vorige jaar rond deze tijd ook al afgeschreven. Nu kunnen we niet meer zonder, ik geef aankopen van zomer 2023 graag nog een half jaar de tijd.
Let Dennis cook!quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:52 schreef hhh38 het volgende:
Als dat zo was had een trainer aanstellen die precies zoals Slot wil spelen ook weinig uitgemaakt. Doe eens even rustig, we zijn pas 1 competitiewedstrijd onderweg
Puin is het niet maar schoten in de roos is ook weer overdreven, ze voldoen/voldeden en wat leveren ze op? Heel weinig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beelen, Stengs en Minteh waren drie schoten in de roos waardoor je uiteindelijk een heel aardig seizoen hebt gedraaid, dat zou ik niet direct puin noemen.
Je doet alsof ik ze hoogstpersoonlijk heb gescout Klaas.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Al die spelers koste een fractie van de 210 miljoen die ajax heeft uitgegeven aan puinzooi de afgelopen 2 jaar
Ueda kostte niet die 38 miljoen die voor miskoop bergwijn is uitgegeven ...en vervolgens broeby ook nog is voor 20 miljoen gaan terughalenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die viel wel uitstekend in ja. Die Kroaat kan nog wel wat worden maar Ueda heb ik persoonlijk een hard hoofd in.
Er is best een kans dat je in de klassieker met een bijna compleet ander team speelt. Daarna kan de eventuele heisa pas beginnen naar mijn mening.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Let Dennis cook!
Nee, flauw. Maar ik vind je er ook wel heel makkelijk aan voorbij gaan dat er vreemde beslissingen worden gemaakt terwijl er op de transfermarkt weinig tot niks wordt klaargespeeld en de competitie al begonnen is.
Dat Priske geen Slot is, wisten we. Maar zelfs Pascal Jansen met zijn achterlijke boekje heeft jarenlang gepretendeerd een goede trainer te zijn door voort te borduren op het werk van Arne. Als er nu al heisa is, gaat er gewoon iets niet goed.
Beelen is uitstekende scouting. Goede speler.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Puin is het niet maar schoten in de roos is ook weer overdreven, ze voldoen/voldeden en wat leveren ze op? Heel weinig.
Champions league voetbal.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Puin is het niet maar schoten in de roos is ook weer overdreven, ze voldoen/voldeden en wat leveren ze op? Heel weinig.
Wiefer, Gimnez, hansco hebben feyenoord nog geen 13 miljoen gekost ....quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beelen is uitstekende scouting. Goede speler.
Maak er dan meteen 40-45 vanquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Champions league voetbal.
En Beelen gaat gewoon voor een miljoentje of 30-40
Er is heisa omdat mensen niet tegen verandering kunnen. Zoals ik eerder zei heb ik liever een opbouw/aanpassingsjaar en daarna een nieuwe succesperiode dan een langzaam leeglopende ballon op de resten van Slot. Ik twijfel nog steeds niet aan de competentie van Te Kloese en Priske en op dit moment dreigt de overdreven storm van kritiek de prestaties in de weg te gaan zitten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Let Dennis cook!
Nee, flauw. Maar ik vind je er ook wel heel makkelijk aan voorbij gaan dat er vreemde beslissingen worden gemaakt terwijl er op de transfermarkt weinig tot niks wordt klaargespeeld en de competitie al begonnen is.
Dat Priske geen Slot is, wisten we. Maar zelfs Pascal Jansen met zijn achterlijke boekje heeft jarenlang gepretendeerd een goede trainer te zijn door voort te borduren op het werk van Arne. Als er nu al heisa is, gaat er gewoon iets niet goed.
Wat een onzin, jij hebt het over schoten in de roos, dat vind ik overdreven.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:06 schreef Caland het volgende:
Dat wat leveren ze op is wel een soort Ajaxreflex geloof ik waar ze tot voorheen ook alleen nog maar konden pochen met de verkoopwaarde van spelers in plaats van het sportieve plaatje
Maar zelfs dat is verleden tijd.
Alle drie de spelers hebben een enorme sportieve waarde afgelopen seizoen gehad, dan vind ik het wel schoten in de roos als je er nog geen 10 voor hebt neergelegd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt het over schoten in de roos, dat vind ik overdreven.
Een niet nader te noemen websites doet niet meer aan IT’S HAPPENINGquote:
We wachten allemaal nog op Buonanotte.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen websites doet niet meer aan IT’S HAPPENING
Geen salariskosten ook nog eens, dat is wel lekker aan zo’n verkapte samenwerkingquote:
@ZKA komt vanzelf op een nonchalante wijze binnenlopen voor duiding en context. Geduld is een schone zaak, makker.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We wachten allemaal nog op Buonanotte.
Voedt wel de vermoedens dat er geen ruimte is in het salarisbudgetquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gewoon een volledig gratis spelertje, hele dikke prima.
En op Idrissi en Szymanski.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We wachten allemaal nog op Buonanotte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En op Idrissi en Szymanski.Hier heb ik nog nachtmerries van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is helemaal geen pure vleugelspeler. Hij kan op alle posities voorin uit de voeten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:21 schreef bbuddybb het volgende:
Leuk man, een vleugelspeler die als rechter 10 gaat spelen.
In dat geval ben ik het echt met je oneens. Ik vind dat je het te makkelijk neerzet als ‘mensen kunnen niet tegen verandering’, maar op die manier ontduik je de bewijslast. Ik ben niet per definitie tegen verandering, maar wel tegen de manier waarop en de gebrekkige onderbouwing erbij. Je hebt de afgelopen drie jaar een fundament opgebouwd, dus de leeglopende resten van Slot nog een jaar gebruiken en tegelijkertijd rustig iets nieuws opbouwen is veel verstandiger. Nu is de timing niet geweldig, gaan er wat dingetjes mis en ben je alle krediet voor verandering al kwijt voordat je goed en wel begonnen bent. En dat zit mij dwars. Als je geen pijlen op je hoofd wil, moet je niet met een sticker van een dartbord op je hoofd lopen. Dit is voer voor de Valentijntjes van de wereld, en ze hebben ergens een punt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is heisa omdat mensen niet tegen verandering kunnen. Zoals ik eerder zei heb ik liever een opbouw/aanpassingsjaar en daarna een nieuwe succesperiode dan een langzaam leeglopende ballon op de resten van Slot. Ik twijfel nog steeds niet aan de competentie van Te Kloese en Priske en op dit moment dreigt de overdreven storm van kritiek de prestaties in de weg te gaan zitten.
Als straks in september/oktober blijkt dat dit écht niet werkt ben je nog steeds in een prima positie om de trainer te vervangen en top 3/4 te eindigen (kijk maar naar Ajax afgelopen seizoen). Als het probleem bij Te Kloese zit heb je een veel groter probleem, maar daar wil ik ook pas over oordelen in september. Ik geloof echt niet dat ie blind is en denkt dat je met deze selectie het volledige seizoen kan gaan draaien.
Maar de meesten zeggen toch ook dat we nog moeten afwachten? Staat los van het feit dat je je vraagtekens kan zetten bij wat er nu op transfergebied gebeurt (of juist niet).quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:52 schreef hhh38 het volgende:
Ik wil Te Kloese en Priske helemaal niet koste wat kost verdedigen, maar we zijn nog maar een paar dagen verwijderd van totale paniek en de conclusie dat het succes van de afgelopen jaren voor 110% door Slot kwam en we zonder hem weer een amateuristische bende zijn.
Als dat zo was had een trainer aanstellen die precies zoals Slot wil spelen ook weinig uitgemaakt. Doe eens even rustig, we zijn pas 1 competitiewedstrijd onderweg
Duurt meestal wel een weekje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:15 schreef Scrummie het volgende:
Gaat dat weken duren voor een werkvergunning of kan ie gewoon direct mee trainen?
Ik vind juist dat je op transfergebied nog wel moet afwachten, snap er vooral weinig van dat je in speelstijl zo snel afstapt van alles wat goed was en zonder dat je er de spelers voor hebt. Dat hoeft wat mij betreft ook geen jaar te duren, maar langzamerhand naar een andere speelstijl in het komende half jaar en vooral na de transferperiode had ik dan een stuk logischer gevondenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar de meesten zeggen toch ook dat we nog moeten afwachten? Staat los van het feit dat je je vraagtekens kan zetten bij wat er nu op transfergebied gebeurt (of juist niet).
Ik vind dat ook, dat je dat moet afwachten. Maar als je inderdaad de beslissing neemt om 343 te spelen en je verkoopt vervolgens een van de weinige spelers die daarin tot nu toe echt rendeerde (en zo ongeveer je enige bron van creativiteit was) voor een fooitje dan heb ik daar wel vraagtekens bij.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je op transfergebied nog wel moet afwachten, snap er vooral weinig van dat je in speelstijl zo snel afstapt van alles wat goed was en zonder dat je er de spelers voor hebt. Dat hoeft wat mij betreft ook geen jaar te duren, maar langzamerhand naar een andere speelstijl in het komende half jaar en vooral na de transferperiode had ik dan een stuk logischer gevonden
Precies, en áls je dat doet moet je stevig in je schoenen staan, niet doen alsof het allemaal wel meevalt met die veranderingen en verder wat lullen over embrace the uncerrainty ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je op transfergebied nog wel moet afwachten, snap er vooral weinig van dat je in speelstijl zo snel afstapt van alles wat goed was en zonder dat je er de spelers voor hebt. Dat hoeft wat mij betreft ook geen jaar te duren, maar langzamerhand naar een andere speelstijl in het komende half jaar en vooral na de transferperiode had ik dan een stuk logischer gevonden
Ja dat ging hem best goed af tegen Liverpool.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Priske heeft ook duidelijk uitgelegd waarom hij naar dit systeem wil
in de CL ben je gewoon kansloos met een 4 mans systeem achterhoede, dan wordt je meestal gewoon weggespeeld tegen de echte top
met het systeem wat priske wil spelen ga je bij balverlies met 5 verdedigers spelen
dat is heel de opzet van dit systeem richting de champions Lga
in principe is het ook realisme om misschien ooit verder te komen dan 1 ronde na de winterstop of zelfs daarvoor....maar dan moet het wel goed uitgevoerd worden
Het systeem staat gewoon vast.....quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat ging hem best goed af tegen Liverpool.
Die Italiaan heeft het maar druk met Feyenoord vandaag.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nou, dat is dan in ieder geval goed nieuws. Kan er dan nu van dat salaris een echt KANON worden gehaald
Ik richt me op een hoop mensen in dit topic die nu al in paniek zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar de meesten zeggen toch ook dat we nog moeten afwachten? Staat los van het feit dat je je vraagtekens kan zetten bij wat er nu op transfergebied gebeurt (of juist niet).
Reken er maar op dat clubs geïnteresseerd zijn geraakt daardoor. In Arne én in onze spelers.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hey systeem van Arne leverde ons ook niks op in de CL. (Afgezien van de complimenten)
Heb het idee dat beide transfers (Hancko, Geert) wel gaan rondkomen eigenlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Reken er maar op dat clubs geïnteresseerd zijn geraakt daardoor. In Arne én in onze spelers.
Al valt dat deze transferwindow wel wat tegen, vooral voor Hancko had ik veel meer interesse verwacht dan alleen dat Atletico.
Het liefst heb je je verkopen wat vroeger de deur uit, maar mede door het EK komt het allemaal op de laatste maand en zelfs week aan, of het gaat gebeuren weet ik niet maar Geertruida en Hancko staan toch ook nog steeds op wat lijstjes?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik richt me op een hoop mensen in dit topic die nu al in paniek zijn.
Paniek over wat er gebeurt op transfergebied heb je ook ieder jaar, daar moet je sowieso mee wachten tot 1 september.
Als twintig mensen stevige vraagtekens plaatsen klinkt het al snel als paniek.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik richt me op een hoop mensen in dit topic die nu al in paniek zijn.
Paniek over wat er gebeurt op transfergebied heb je ook ieder jaar, daar moet je sowieso mee wachten tot 1 september.
Hij heeft het alweer gecorrigeerd. Full wages coveren by Feyenoord.quote:
Wanneer gaan we naar het Maasgebouw?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij heeft het alweer gecorrigeerd. Full wages coveren by Feyenoord.
Tarwe of haver?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dennis zal weer uiterst positief graan praten over Brighton.
Met de potlood in de agenda voor 1 septemberquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar het Maasgebouw?
En al die statistieken in de CL, waren dat ook potjes op het niveau van RKC?quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Met name in de wedstrijden waar het dicht bij elkaar ligt heb je er niet zoveel aan nee. Maar juist in potjes zoals tegen een RKC of Ajax was hij steevast één van de beteren. Ook een kwaliteit.
Ook niet toevallig in twee potjes waar de tegenstander helemaal niets te vertellen had.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En al die statistieken in de CL, waren dat ook potjes op het niveau van RKC?
Klopt, dat geeft ook aan dat je niet iedereen te vriend kan houden. Er zal altijd wel iemand ergens ontevreden over zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar had de tegenstander niks te vertellen omdat Stengs zo goed was, of was Stengs zo goed omdat de tegenstander niks te vertellen had?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:58 schreef Caland het volgende:
Ook niet toevallig in twee potjes waar de tegenstander helemaal niets te vertellen had.
Nee, ik vind Stengs in ieder geval beter dan jij doet voorkomen en dat is prima, aangezien de flexibiliteit van smaak.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet toevallig in twee potjes waar de tegenstander helemaal niets te vertellen had.
Of kijk je alleen naar de statistiekjes?
De users die echt in paniek lijken moeten we inderdaad niet serieus nemen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als twintig mensen stevige vraagtekens plaatsen klinkt het al snel als paniek.
Ja, denk het welquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar had de tegenstander niks te vertellen omdat Stengs zo goed was, of was Stengs zo goed omdat de tegenstander niks te vertellen had?
Ja, zulke reacties zijn nu eenmaal verplicht op het internet, ben blij dat je oplet.quote:
Mwoah, gaandeweg is dat welquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nouja ik ben best wel een Stengs fan geworden, maar in wedstrijden waarin het wat meer op de details werd beslist en er vaak ook net wat meer bij kwam kijken dan lekker voetballen gaf hij eigenlijk nooit thuis.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, zulke reacties zijn nu eenmaal verplicht op het internet, ben blij dat je oplet.
Het ding is dat hij een speler is die dan toch ineens iemand voor de keeper kan zetten met buitenkant voet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik ben best wel een Stengs fan geworden, maar in wedstrijden waarin het wat meer op de details werd beslist en er vaak ook net wat meer bij kwam kijken dan lekker voetballen gaf hij eigenlijk nooit thuis.
Dus het zal een beetje van beiden zijn
Nou dat heb ik in die wedstrijden eigenlijk nooit gezienquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het ding is dat hij een speler is die dan toch ineens iemand voor de keeper kan zetten met buitenkant voet.
Tot nu toe zijn buiten jou alleen Scrummie, Dombo en Pistolero rustig. Van die drie neem ik er inhoudelijk maar één serieus.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De users die echt in paniek lijken moeten we inderdaad niet serieus nemen.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn buiten jou alleen Scrummie, Dombo en Pistolero rustig. Van die drie neem ik er inhoudelijk maar één serieus.
Wie denk je dat het is en waarom denk je dat het @:scrummie is?
[..]
Tot nu toe zijn buiten jou alleen Scrummie, Dombo en Pistolero rustig. Van die drie neem ik er inhoudelijk maar één serieus.
Daarom denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij weer vervelend.
Gaat het wel een klein beetje op lijken hè. Worden we een beetje het FC Dordrecht / Excelsior van Brighton.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij was toevallig voor handen en kan voetballen. 'Nou, doe dan die maar'.
Ja, deze is niet uitvoerig gescout en stond op al onze scoutinglijstjes. Gewoon een opportunistische move van Kloese.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gaat het wel een klein beetje op lijken hè. Worden we een beetje het FC Dordrecht / Excelsior van Brighton.
En als ie dan alleen maar tegen de kleinere clubs zijn ding doet, dan had ie perfect voor de eerste paar wedstrijden geweest totdat het elftal wat meer klaar is voor het seizoen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Stengs scoorde niet bijzonder veel maar de 18 assists die je inlevert, wie gaat dat opvangen dan? Dwaas beleid
Dat hebben we gezien zaterdag.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
14 assists tegen alleen maar clubs uit het rechterrijtje (en Ajax).
Nee, ik ben daar niet zo bang voor hoor.
We misten nogal wat creativiteit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Prima graadmeter inderdaad.
Utrecht, NEC en Eagles stonden niet in het rechterrijtje hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
14 assists tegen alleen maar clubs uit het rechterrijtje (en Ajax).
Nee, ik ben daar niet zo bang voor hoor.
Bedankt maat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op basis van “de resten van Slot” zou je gewoon makkelijk weer 40-45m moeten pakken met een CL plaatsing. Dat is voor Nederlandse begrippen zo’n krankzinnig bedrag, dat je die gewoon absoluut niet mag mislopen in een jaar dat er 2+1 plaatsen beschikbaar zijn en de concurrentie niet op topsterkte is. Een tussenjaar is op dit moment keihard falen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is heisa omdat mensen niet tegen verandering kunnen. Zoals ik eerder zei heb ik liever een opbouw/aanpassingsjaar en daarna een nieuwe succesperiode dan een langzaam leeglopende ballon op de resten van Slot.
Een beetje ouwehoeren op een forum zal Dennis wel pijn doen ja.quote:Ik twijfel nog steeds niet aan de competentie van Te Kloese en Priske en op dit moment dreigt de overdreven storm van kritiek de prestaties in de weg te gaan zitten.
Watquote:Als straks in september/oktober blijkt dat dit écht niet werkt ben je nog steeds in een prima positie om de trainer te vervangen en top 3/4 te eindigen
Ik baseer mij uiteraard op de Eredivisie-cijfers en FC Utrecht stond toch echt 15de op het moment van ontmoeten. Vooruit NEC stond 8ste op dat moment, die mag je hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Utrecht, NEC en Eagles stonden niet in het rechterrijtje hoor.
En ook goals en assists tegen Celtic, Lazio, AZ én Ajax zoals je zelf zegt. Dit is dus gewoon feiten verdraaien voor je ‘ik haat Stengs’ act
Volledig betaald door Brighton zou wel heel knap zijn.quote:
Ik ben geen opportunist en bepaal mijn mening liever zorgvuldigquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Op basis van “de resten van Slot” zou je gewoon makkelijk weer 40-45m moeten pakken met een CL plaatsing. Dat is voor Nederlandse begrippen zo’n krankzinnig bedrag, dat je die gewoon absoluut niet mag mislopen in een jaar dat er 2+1 plaatsen beschikbaar zijn en de concurrentie niet op topsterkte is. Een tussenjaar is op dit moment keihard falen.
[..]
Een beetje ouwehoeren op een forum zal Dennis wel pijn doen ja.
Best fascinerend dat de “anti-paniekzaaiers” bij Feyenoord eigenlijk jaarlijks nog harder roepen dan de critici.
Het heeft wel wat weg van de fascisten van de AFA.
[..]
Wat
De
Fuk
Hoe laag kunnen we de lat leggen? Je hebt er de afgelopen 20 jaar in principe niet zo goed voorgestaan, en dít is het ambitieniveau…??
Dan nog is het niet waar wat je zegt, want Eagles stond wel degelijk linkerrijtje. En je negeert bewust alle doelpunten/assists in andere competities. Prima dat je geen fan bent van Stengs, maar dit is gewoon glashard leugens verkondigen om je gelijk te halen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik baseer mij uiteraard op de Eredivisie-cijfers en FC Utrecht stond toch echt 15de op het moment van ontmoeten. Vooruit NEC stond 8ste op dat moment, die mag je hebben.
Niet alles is een act he.Die assists zijn prima te vervangen, ook al kun jij daar nu geen voorstelling van maken.
Warm, he, buiten?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
En die Gimenez..mer die zak hooi heb ik het ook wel gehad. Tegen PSV kreeg je de indruk..wow hij is scherp, wil kennelijk graag een stapje hogerop. Maar een wedstrijd later is het weer hetzelfde gezeik als vorig seizoen..kans op kans op kans missen.
8 Miljoen is nog veel!quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zal nu maar zeker niet benoemen dat Calvin Stengs slechts per 105 Eredivisie-minuten betrokken is bij een goal? (en zeker niet de 116 minuten van Ayase Ueda)
Ik negeer ze niet bewust, ik benoem gewoon dat het merendeel van de assists tegen clubs uit het rechterrijtje is. (En vooruit GAE en NEC die rond plek 9 dwarrelden) . En ja, dan heb ik het dus logischerwijs over de Eredivisie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan nog is het niet waar wat je zegt, want Eagles stond wel degelijk linkerrijtje. En je negeert bewust alle doelpunten/assists in andere competities. Prima dat je geen fan bent van Stengs, maar dit is gewoon glashard leugens verkondigen om je gelijk te halen.
Als dit je niveau van stokeren is vrees ik dat de tandarts ontevreden gaat zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef GGMM het volgende:
Gimenez was ook maar matig vorig seizoen toch
Toch 1x per 80 minuten betrokken bij een goal geweest en dat met een walgelijke tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef GGMM het volgende:
24 competitie doelpunten geloof ik ....en nog wat andere doelpuntenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef GGMM het volgende:
Fixed. Selectie is hier nu nog niet klaar voor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
maar dan moet het wel goed uitgevoerd kunnen worden
Hancko zal moeilijk te vervangen zijn, maar zal - waarschijnlijk - wel een fatsoenlijke transfersom opleveren en vooralsnog ga ik er dan vanuit dat Feyenoord dan een adequate vervanger haalt (en geen huurspeler of aankomend talent van 20 ofzo).quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja Calvin Stengs was onze meest creatieve speler en ja Calvin Stengs kan werelds voetballen op een enkel moment (zoals die assist tegen GAE).
Maar hij is nog vaker onzichtbaar geweest. Als we nu al zo reageren op het vertrek van Stengs ben ik echt bang voor de reacties wanneer echt bepalende spelers als Hancko en Gimenez vertrekken.
Dan was het alleen de tweede seizoenshelftquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch 1x per 80 minuten betrokken bij een goal geweest en dat met een walgelijke tweede seizoenshelft.
Ik hou je graag scherp, dat weet je.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was het alleen de tweede seizoenshelftMy bad
Maar dat is gewoon niet zo, nee hij liet het afweten tegen PSV, Atletico en AS Roma en dat mag je absoluut benoemen. Maar Stengs heeft ons vaker dan eens over een dood punt gesleept, dan noem ik met name Celtic-thuis en Groningen-thuis.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik negeer ze niet bewust, ik benoem gewoon dat het merendeel van de assists tegen clubs uit het rechterrijtje is. (En vooruit GAE en NEC die rond plek 9 dwarrelden) . En ja, dan heb ik het dus logischerwijs over de Eredivisie.
Als hij nu elke topwedstrijd in de Eredivisie het verschil had gemaakt zoals Minteh was het andere koek, maar het valt allemaal reuze mee hoor. Dit is prima op te vangen.
Je gaat meer positieve reacties van mij over Stengs vinden dan negatieve.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon niet zo, nee hij liet het afweten tegen PSV, Atletico en AS Roma en dat mag je absoluut benoemen. Maar Stengs heeft ons vaker dan eens over een dood punt gesleept, dan noem ik met name Celtic-thuis en Groningen-thuis.
Als je denkt dit soort spelers eenvoudig te vervangen kom je al gauw van een koude kermis. Ik snap prima dat je geen fan bent van Stengs omdat ie soms onzichtbaar is, maar als tegelijkertijd spelers Szymanski en Ueda niks fout kunnen doen bij wie die klacht net zo goed zo niet erger geldt, dan ben je wel degelijk met een act bezig. En dat weet je zelf ook (hoop ik).
Atletico thuis en AS Roma, daar waren inderdaad sowieso weinig spelers die het toen lieten zien. PSV was ook oppermachtig, maar een week geleden win je van ze in hun stadion. Toch voelt het voor sommigen als een crisis. De verwachtingen zijn wel erg snel omhoog gegaan en op zich mag dat, maar of dat eerlijk is naar een trainer toe die net begint is het afvragen waard.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon niet zo, nee hij liet het afweten tegen PSV, Atletico en AS Roma en dat mag je absoluut benoemen. Maar Stengs heeft ons vaker dan eens over een dood punt gesleept, dan noem ik met name Celtic-thuis en Groningen-thuis.
Als je denkt dit soort spelers eenvoudig te vervangen kom je al gauw van een koude kermis. Ik snap prima dat je geen fan bent van Stengs omdat ie soms onzichtbaar is, maar als tegelijkertijd spelers als Szymanski en Ueda niks fout kunnen doen bij wie die klacht net zo goed zo niet veel erger geldt, dan ben je wel degelijk met een act bezig. En dat weet je zelf ook (hoop ik).
Laf gelul. Het systeem van Arne heeft ons het grootste succes sinds de winst van de UEFA Cup opgeleverd. Terwijl je bij zijn aanstelling je aanvoerder voor een appel en een ei naar de concurrent moet laten gaan. In de CL speel je vervolgens Atletico en Lazio zoek. Dat dan nog niet alles gelijk mee kan zitten, tja….quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hey systeem van Arne leverde ons ook niks op in de CL. (Afgezien van de complimenten)
Even MyCroft erbij gepakt, dit is net zo waar als je eerdere uitspraak over zijn assists.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je gaat meer positieve reacties van mij over Stengs vinden dan negatieve.![]()
Dus nee, niet alles is een act.
(lol)quote:Op zondag 21 april 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn enige act is vaatdoek Stengs.
[..]
En dan moeten demense nog tot zondag wachten tot een nieuwe Feyenoord-wedstrijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:30 schreef GGMM het volgende:
Dit begint wel heel erg haantjesgedrag te worden door elkaars uitspraken op te zoeken
Alles op alles zetten om vanaf nu iedere wedstrijd te winnenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Feiten zijn
dat je nu 2 uitwedstrijden heb die je moet winnen en dan volgt 020 al thuis
er is maar 1 optie als je mee wil blijven doen komend seizoen
9 punten,,,,,,quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om vanaf nu iedere wedstrijd te winnen
Oke dan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even MyCroft erbij gepakt, dit is net zo waar als je eerdere uitspraak over zijn assists.
Tevens:
[..]
(lol)
Dat ligt volledig aan het bedrag wat we er voor krijgen hè. Als we Hanck de tank verkopen voor 50 miljoen en voor 15 een goede vervanger halen hoor je niemand klagen. 8 miljoen is gewoon echt geen doel in deze tijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja Calvin Stengs was onze meest creatieve speler en ja Calvin Stengs kan werelds voetballen op een enkel moment (zoals die assist tegen GAE).
Maar hij is nog vaker onzichtbaar geweest. Als we nu al zo reageren op het vertrek van Stengs ben ik echt bang voor de reacties wanneer echt bepalende spelers als Hancko en Gimenez vertrekken.
Alle wedstrijden zijn nu finales.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles op alles zetten om vanaf nu iedere wedstrijd te winnen
Je zou bijna gaan verlangen naar Dickball, dat ze nu weer in Amsterdam als concept hebben.quote:
Ik heb tot op heden weinig klachten over onze Italiaanse dick.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan verlangen naar Dickball, dat ze nu weer in Amsterdam als concept hebben.
Het gaat er om dat de houding “een tussenjaar met 3e of 4e plek is prima” nog nooit zo onnodig is geweest als nu.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben geen opportunist en bepaal mijn mening liever zorgvuldig
Het ambitieniveau is hoog, ik neem aan dat Te Kloese en Priske gewoon weer kampioen willen worden en in ieder geval CL willen halen. Maar het oordeel of dat gaat lukken kunnen wij nu toch helemaal nog niet vormen? Daarom geef ik ze liever nog even het voordeel van de twijfel en als het toch een mismatch blijft te zijn is er nog genoeg tijd om er wél iets aan te doen.
Wat is er vreemd aan die houding?
Voorspellende gave.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stengs is een gebrek aan ambitie van de club.
Dat komt meestal ook pas als de ‘we halen er resultaat mee’ fase overgaat in de ‘de resultaten vallen wat tegen en je bouwt er geen kut mee op’ fase. Geduld, beste vrind.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden weinig klachten over onze Italiaanse dick.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je denkt dit soort spelers eenvoudig te vervangen kom je al gauw van een koude kermis. Ik snap prima dat je geen fan bent van Stengs omdat ie soms onzichtbaar is, maar als tegelijkertijd spelers als Szymanski en Ueda niks fout kunnen doen bij wie die klacht net zo goed zo niet veel erger geldt, dan ben je wel degelijk met een act bezig. En dat weet je zelf ook (hoop ik).
Heb je al een Italiaanse Dickpic boven je bed hangen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden weinig klachten over onze Italiaanse dick.
Ik ben wellicht niet geheel objectief maar mijn gevoel zegt dat Farioli zo'n een speciale trainer is.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt meestal ook pas als de ‘we halen er resultaat mee’ fase overgaat in de ‘de resultaten vallen wat tegen en je bouwt er geen kut mee op’ fase. Geduld, beste vrind.
ga weg gekquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben wellicht niet geheel objectief maar mijn gevoel zegt dat Farioli zo'n een speciale trainer is.
Dit was stiekem een haakje Klaas dank!quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga weg gek
het was gisteren niet om aan te zien....nog minder kansen als feyenoord had 020
nog 5 wedstrijden en het is over met hem
bewaar deze post maar is even goed
Fijne avond vrienden!quote:Op woensdag 27 september 2023 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het verleden leert ons dat Feyenoord haar momentum grandioos weet te verneuken. Dus ik vermoed dat PSV de lachende derde gaat zijn.
Die hebben de beste spits van Nederland natuurlijk lopen.
Van de andere kant bedoel jequote:Op maandag 12 augustus 2024 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben wellicht niet geheel objectief maar mijn gevoel zegt dat Farioli zo'n een speciale trainer is.
We hebben ook 7 miljoen betaald voor diezelfde Stengs.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat ligt volledig aan het bedrag wat we er voor krijgen hè. Als we Hanck de tank verkopen voor 50 miljoen en voor 15 een goede vervanger halen hoor je niemand klagen. 8 miljoen is gewoon echt geen doel in deze tijd.
Ik heb geen flauw idee in hoeverre deze knul is gescout of wat dan ook, maar de brighton-connectie wordt wel wat opmerkelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, deze is niet uitvoerig gescout en stond op al onze scoutinglijstjes. Gewoon een opportunistische move van Kloese.
Maar als je daar kritisch op bent dan ben je schijnbaar in paniek.
Klassieker gaat interessant worden beide kanten een flut trainer.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga weg gek
het was gisteren niet om aan te zien....nog minder kansen als feyenoord had 020
nog 5 wedstrijden en het is over met hem
bewaar deze post maar is even goed
Is gewoon blijven appen met de TD van Brighton na de Wieffer transferquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee in hoeverre deze knul is gescout of wat dan ook, maar de brighton-connectie wordt wel wat opmerkelijk.
Er is klagen en er is klagen. Ik klaag bijv ook over Zechiel die overal wordt opgehemeld. Mijn klachten daarop zijn dat ik hem niet goed genoeg vind om eerste keus te zijn, al vind ik hem wel beter spelen dan Zerrouki.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk niet dat de Don snel in paniek raakt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:11 schreef Vis1980 het volgende:
Ik weet het, het is al vaak gezegd dat Feyenoord ooit in de laatste minuten voor de deadline met Charisteas aan kwam zetten, een afdankertje bij Ajax. Wat zou de hedendaagse equivalent zijn (gevoelsmatig)? Wijndal?
Daar ga ik ook niet van uit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk niet dat de Don snel in paniek raakt.
Wijnaldumquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:11 schreef Vis1980 het volgende:
Ik weet het, het is al vaak gezegd dat Feyenoord ooit in de laatste minuten voor de deadline met Charisteas aan kwam zetten, een afdankertje bij Ajax. Wat zou de hedendaagse equivalent zijn (gevoelsmatig)? Wijndal?
quote:Twee redenen waarom Feyenoord zo makkelijk meewerkt aan de verkoop van Calvin Stengs
De winst op Calvin Stengs is minimaal, maar toch werkt Feyenoord mee aan zijn transfer naar de MLS. En dat terwijl hij vorig seizoen nog een zeer belangrijke schakel was in de formatie van Arne Slot. De grote vraag: waarom laat Feyenoord hem zo makkelijk gaan? Daarvoor zijn twee grote redenen aan te wijzen.
Mikos Gouka 13-08-24, 03:00
Het geld stroomde de laatste maanden binnen. Feyenoord wilde ook na de drie mooie jaren onder Arne Slot de lat weer hoger leggen. Maar de competitie is nog niet begonnen en de Rotterdammers laten spelmaker Calvin Stengs vertrekken naar het Amerikaanse Charlotte FC, een club in de MLS die spelers vooral op basis van statistieken binnen hengelt. En dat voor maximaal 10 miljoen euro. Als de medische keuring tenminste soepel verloopt.
En dus moet de Deense trainer Brian Priske het verlies van de assistkoning (twaalf in het afgelopen eredivisieseizoen) de komende weken zien op te vangen. Waarom laat Feyenoord de speler, die een zomer geleden nog voor 6 miljoen werd weggehaald bij OGC Nice, zo eenvoudig gaan?
Dat heeft vooral te maken met afspraken die afgelopen zomer maakte, toen Stengs op het laatste moment niet voor Antwerp FC maar voor Feyenoord tekende. Daar legden de speler en zijn begeleidingsstaf op tafel dat ze wilden dat de directie van Feyenoord zou meedenken als er in de (nabije) toekomst een mooie kans voorbij zou komen.
Die toezegging werd gedaan, niet via een clausule in de verbintenis, maar op mondelinge wijze. ,,Hij leverde toen financieel namelijk heel erg veel in’’, zegt een ingewijde in de Kuip.
Gekwetste knie
Lazio meldde zich deze zomer, maar de Italianen pakten niet door. Charlotte FC was wel direct bereid 8 miljoen euro te betalen en door bonussen zal dat bedrag oplopen tot 10 miljoen. Feyenoord ging in overleg en vond dat, mede gezien de gemaakte mondelinge afspraken met Stengs, voldoende.
In Rotterdam vinden ze allereerst dat ze zich aan de afspraken moeten houden. Daarnaast beschouwen ze Stengs als een topspeler, maar wel eentje die de rest van zijn loopbaan zuinig en zorgvuldig met zijn in het verleden zo gekwetste knie moet omgaan. Afgelopen seizoen kwam Stengs veel in actie, maar zou dat zo blijven de komende maanden?
De wens van Stengs om te vertrekken, de toezeggingen van een jaar geleden, de kwetsbare knie van de speler. Alles bij elkaar opgeteld was het voldoende om de speler de ruimte te gunnen om naar de MLS te verkassen. Die competitie sprak Stengs al langer aan. Zijn schoonvader Frank de Boer werkte er bij Atlanta United FC en was zeer te spreken over het leven in Amerika en het niveau van de MLS.
Bij Charlotte FC is de 37-jarige Nederlandse hoofdscout Thomas Schaling een van de mensen die Stengs onder de aandacht bracht bij de club die de thuiswedstrijden in het Bank of America Stadium (capaciteit: 75.000 mensen) speelt. De Engelse manager Dean Smith, eerder werkzaam bij Brentford, Aston Villa, Norwich City en Leicester City, wil Stengs de vormgever van zijn ploeg maken.
Zaadje geplant
De speler ziet dat wel zitten. Stengs was al vroeg in zijn loopbaan zwaar geblesseerd geraakt en vreesde afgelopen seizoen, na een overtreding van Marvin Peersman van FC Groningen voor weer een lange periode afwezigheid.
Daar in die onzekere dagen moet ergens ook het zaadje in zijn hoofd zijn geplant dat kansen misschien wel niet al te vaak voorbij komen. En dus verkiest hij een avontuur in Charlotte, waar hij zich met zijn vrouw Beau en zijn anderhalf jaar oude zoontje Saint zal vestigen, boven voetballen met Feyenoord in de Champions League.
Dat hij de deur naar Oranje misschien wel dichtgooit, hoewel bondscoach Ronald Koeman met het oproepen van Georginio Wijnaldum liet zien ook spelers van buiten Europa te willen selecteren, is bijzaak. Stengs weet dat Oranje een mogelijkheid zou zijn als hij bij Feyenoord zou blijven, maar allesbehalve een zekerheid is.
Het moment van zijn vertrek en het feit dat de winst op de speler beperkt is, is zeer ongelukkig in de beeldvorming. Trainer Priske moet na de 1-1 tegen Willem II voorkomen dat ook PEC Zwolle zondag de Rotterdammers punten kan afsnoepen en kon Stengs daar prima bij gebruiken.
Vervanging voor Stengs
Bovendien blijkt Feyenoord ondanks de reuzenstappen die zijn gezet met het winnen van prijzen en het spelen in de Champions League dus niet voor iedereen het podium dat je niet zomaar wil verlaten. Stengs kiest wél het avontuur en Te Kloese en Priske moeten met de miljoenen zo snel mogelijk weer een creatieve vervanger halen.
De Ghanees Ibrahim Osman is een optie, de 19-jarige aanvaller kan eventueel worden gehuurd van Brighton & Hove Albion. De 23-jarige Deen Gustav Eriksen van Lazio werd in de Italiaanse pers prominent als optie voor Feyenoord genoemd, iets dat in de Kuip gisteren naar het rijk der fabelen werd verwezen.
Inderdaad een duidelijk verhaal. Stengs is dus zelf ook bang voor een nieuwe zware blessure en wil dus niet zijn kans op een avontuur weggooien, en Feyenoord denk er eigenlijk hetzelfde over en komt heel netjes zijn mondelinge afspraken na.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Logisch verhaal (afgezien van de stap naar fucking Charlotte), jammer maar helaas.
Gelukkig zijn wij een club die wel zijn afspraken nakomt.
Snap het wel maar aan de andere kant zou je zeggen dat je onderhand ook al multi miljonair bent. Sportief avontuur lijkt me niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Inderdaad een duidelijk verhaal. Stengs is dus zelf ook bang voor een nieuwe zware blessure en wil dus niet zijn kans op een avontuur weggooien, en Feyenoord denk er eigenlijk hetzelfde over en komt heel netjes zijn mondelinge afspraken na.
Als je weet dat je geen twee wedstrijden in de week kan spelen op de lange termijn vind ik het een betere keuze dan de zandbak, helemaal met jonge kinderen is het goed toeven daar vermoed ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap het wel maar aan de andere kant zou je zeggen dat je onderhand ook al multi miljonair bent. Sportief avontuur lijkt me niet.
Hij lijkt rustig verder te gaan waar ie vorig seizoen mee is gestopt. Dan word het lastig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
24 competitie doelpunten geloof ik ....en nog wat andere doelpunten
als je dat matig vind......
Toch zag ik hem een week geleden nog de bewierookte Jerdy Schouten meerdere malen wegzetten als een schooljongen, makker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij lijkt rustig verder te gaan waar ie vorig seizoen mee is gestopt. Dan word het lastig.
Ik had het toevallig even gegoogled ja. Prima stad zo te zien. Op persoonlijk vlak ook niks mis mee om goed betaald de wereld te zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je weet dat je geen twee wedstrijden in de week kan spelen op de lange termijn vind ik het een betere keuze dan de zandbak, helemaal met jonge kinderen is het goed toeven daar vermoed ik
Een volledig EK in de benen, geen voorbereiding mee draaien én niet op je eigen positie spelend. Details, details.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zag ik hem een week geleden nog de bewierookte Jerdy Schouten meerdere malen wegzetten als een schooljongen, makker.
Hij is nog relatief jong, je wilt pakken wat je pakken kan qua geld. En elke speler speelt voor de centjes, anders ga je bv ook niet naar de zandbakquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Snap het wel maar aan de andere kant zou je zeggen dat je onderhand ook al multi miljonair bent. Sportief avontuur lijkt me niet.
Nu is zijn positie opeens een dingetje. En Gimenez draaide ook een Copa mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een volledig EK in de benen, geen voorbereiding mee draaien én niet op je eigen positie spelend. Details, details.
Eigenlijk moet je het gewoon zien als een clausule. Het netjes nakomen van mondelinge afspraken spreekt alleen maar voor Te Kloese en Feyenoord, lijkt me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Inderdaad een duidelijk verhaal. Stengs is dus zelf ook bang voor een nieuwe zware blessure en wil dus niet zijn kans op een avontuur weggooien, en Feyenoord denk er eigenlijk hetzelfde over en komt heel netjes zijn mondelinge afspraken na.
En het is ook gewoon goed voor de uitstraling van de club. Eventuele toekomstige spelers weten zo ook dat de club niet te koste van alles voor een transfer gaat liggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het gewoon zien als een clausule. Het netjes nakomen van mondelinge afspraken spreekt alleen maar voor Te Kloese en Feyenoord, lijkt me.
Ja positie is wel redelijk een dingetje, jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu is zijn positie opeens een dingetje. En Gimenez draaide ook een Copa mee.
Vorig jaar hoorde je nog wat voor een geweldige uitvinding het was om Schouten zo nu en dan een positie terug te zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja positie is wel redelijk een dingetje, jaHopelijk speelt bij de volgende onderlinge confrontatie Gimenez wel een linie naar achteren direct tegen Schouten. Kijken wat er dan gebeurt. Dan heeft zelfs Nottingham of all places geen interesse meer, gok ik zo.
Zeker. En ik zie trouwens liever Stengs vertrekken dan een Hancko of Gimenez. Stengs is een prima speler en belangrijk, maar meer vervangbaar dan die andere twee, moeten ze wel een goede aankoop doen uiteraard, dan kan je er zelfs op vooruit gaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het gewoon zien als een clausule. Het netjes nakomen van mondelinge afspraken spreekt alleen maar voor Te Kloese en Feyenoord, lijkt me.
Ja, als Ramalho je beoogd basisspeler is als CV wissel je hem natuurlijk zo snel mogelijk voor iemand die wel echt goed kan voetballen. Maar je laat gemakshalve wel achterwege dat Schouten meerdere malen, waaronder afgelopen JC-schaal heeft aangegeven dat liever niet te doen. Dus dat Gimenez hem een aantal keer voorbij gaat wekt weinig stress op, gok ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vorig jaar hoorde je nog wat voor een geweldige uitvinding het was om Schouten zo nu en dan een positie terug te zetten.
Ik vind vooral Geertruida moeilijk te vervangen eigenlijk en verwacht dat zowel Hancko als Geert nog wel vertrekken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeker. En ik zie trouwens liever Stengs vertrekken dan een Hancko of Gimenez. Stengs is een prima speler en belangrijk, maar meer vervangbaar dan die andere twee, moeten ze wel een goede aankoop doen uiteraard, dan kan je er zelfs op vooruit gaan
Mooi.quote:Hugo Bueno is de nieuwste aanwinst van Feyenoord.
De 21-jarige verdediger wordt tot medio 2025 gehuurd van Premier League-club Wolverhampton Wanderers, en zorgt er met zijn komst voor dat Feyenoord meer opties heeft op de linksbackpositie.
‘Zodra de kans zich voordeed om dit seizoen voor Feyenoord te spelen, wist ik dat ik ‘m moest grijpen,’ vertelt Bueno. ‘Dit is een enorme club, met fantastische supporters, waar het elke wedstrijd opnieuw draait om winnen. Daar houd ik van. Ik kan niet wachten om mijn eerste wedstrijd te spelen voor Feyenoord en belangrijk te zijn voor het team.’
De in het Spaanse Vigo geboren Bueno begon zijn voetbalcarrière bij de lokale voetbalschool ED Val Miñor en de clubs UD Comesaña en CD Areosa. Daar werd hij gescout door Wolverhampton Wanderers, die hem in 2019 overnamen van de jeugdopleiding van Areosa. Voor de Premier League-club kwam de linkervleugelverdediger na zijn debuut in oktober 2022 officieel 48 keer in actie.
Bij Feyenoord gaat Bueno spelen met rugnummer 16.
Het is gewoon altijd handig om een mokersnelle buitenspeler in je selectie te hebben die makkelijk zijn man voorbijkomt, zie Minteh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:11 schreef Kerftminister het volgende:
Die linksback is ook vooral een tussenoplossing in je eigen voordeel. Omdat Hartman altijd gaat spelen als die weer terug komt en je daar verder niks fatsoenlijks hebt. Dan is huren prima, met die buitenspeler vind ik het een ander verhaal, daar heb je gewoon geen goed alternatief momenteel. Ofja Sauer zou dat potentieel kunnen worden, maar die verhuur je.
En een verdediger die zijn mannetje staatquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd handig om een mokersnelle buitenspeler in je selectie te hebben die makkelijk zijn man voorbijkomt
48 wedstrijden voor Wolves op z’n 21e is een goed teken. Prima oplossing voor de 1e seizoenshelft lijkt me.quote:
Als Hartman volgende zomer zou vertrekken is het interessant als je Bueno voor ¤10m over zou kunnen nemen, we hebben nu nog geen opvolger voor Hartman klaarstaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:11 schreef Kerftminister het volgende:
Die linksback is ook vooral een tussenoplossing in je eigen voordeel. Omdat Hartman altijd gaat spelen als die weer terug komt en je daar verder niks fatsoenlijks hebt. Dan is huren prima, met die buitenspeler vind ik het een ander verhaal, daar heb je gewoon geen goed alternatief momenteel. Ofja Sauer zou dat potentieel kunnen worden, maar die verhuur je.
Met Smal en Bueno inderdaad een prima bezetting, en dan kan deze beste jongen ook nog eens op LCV uitkomen mocht Hartman terugkomen en deze Spanjaard een ongekend succes blijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
48 wedstrijden voor Wolves op z’n 21e is een goed teken. Prima oplossing voor de 1e seizoenshelft lijkt me.
Hij werd door Pieter BLACKED toch vooral getypeerd als iemand die langs de zijlijn geplakt staat. Dus daar ga ik blind vanuit @Wottequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met Smal en Bueno inderdaad een prima bezetting, en dan kan deze beste jongen ook nog eens op LCV uitkomen mocht Hartman terugkomen en deze Spanjaard een ongekend succes blijken.
Brian zal hem snel vertellen dat de wingback en 10 veel van positie wisselen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij werd door Pieter BLACKED toch vooral getypeerd als iemand die langs de zijlijn geplakt staat. Dus daar ga ik blind vanuit @:wotte
Een bult stevige kerels die het duel niet schuwen (a la Douglas).quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een verdediger die zijn mannetje staat
Hij schijnt in de laatste oefenwedstrijd LCV te hebben gestaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij werd door Pieter BLACKED toch vooral getypeerd als iemand die langs de zijlijn geplakt staat. Dus daar ga ik blind vanuit @:wotte
Als hij het goed doet, is het de vraag of 10mln genoeg is. Wat dat betreft zonde dat we geen koopoptie hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Hartman volgende zomer zou vertrekken is het interessant als je Bueno voor ¤10m over zou kunnen nemen, we hebben nu nog geen opvolger voor Hartman klaarstaan.
Maar alleen huur is op zich ook prima
Tegen die tijd is Jan Plug er helemaal klaar voor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als hij het goed doet, is het de vraag of 10mln genoeg is. Wat dat betreft zonde dat we geen koopoptie hebben.
Hoe kon ik dat vergeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Jan Plug er helemaal klaar voor!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd handig om een mokersnelle buitenspeler in je selectie te hebben die makkelijk zijn man voorbijkomt, zie Minteh.
Zo sta ik er niet helemaal in, want feit blijft dat de situatie ongewenst is dat je je beste aanvallende speler zo kort voor de competitie verliest zonder vervanger. Van beide kanten snap ik het wel een beetje, maar dit is misschien té netjes van Feyenoord. Het is met alle respect FC Charlotte maar, dat is geen ‘once in a lifetime’ je had best kunnen wachten met verkopen totdat er een echte vervanger is. Dit kan ons gerust punten kosten komende weken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
De transfermarkt in de VS is geloof ik nog een dag open. Ben blij dat Feyenoord wel gewoon netjes afspraken nakomtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo sta ik er niet helemaal in, want feit blijft dat de situatie ongewenst is dat je je beste aanvallende speler zo kort voor de competitie verliest zonder vervanger. Van beide kanten snap ik het wel een beetje, maar dit is misschien té netjes van Feyenoord. Het is met alle respect FC Charlotte maar, je had best kunnen wachten met verkopen totdat er een echte vervanger is.
Zo staan we er weer goed op bij het team Raiola.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De transfermarkt in de VS is geloof ik nog een dag open. Ben blij dat Feyenoord wel gewoon netjes afspraken nakomt
Dat verandert de zaak wel iets, maar als je dit soort afspraken maakt moet je gewoon een clausule erin zetten imo. Want nu kom je in een situatie waarin je zonder vervanger een van je beste spelers plots kwijtraakt, dat mag je eigenlijk niet overkomen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De transfermarkt in de VS is geloof ik nog een dag open. Ben blij dat Feyenoord wel gewoon netjes afspraken nakomt
Wat maakt het nou of die clausule er nu wel of niet in staat? De afspraak staat en daar hebben ze blijkbaar naar gehandeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak wel iets, maar als je dit soort afspraken maakt moet je gewoon een clausule erin zetten imo. Want nu kom je in een situatie waarin je zonder vervanger een van je beste spelers plots kwijtraakt, dat mag je eigenlijk niet overkomen.
Maar dat was met een clausule exact hetzelfde geweest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat verandert de zaak wel iets, maar als je dit soort afspraken maakt moet je gewoon een clausule erin zetten imo. Want nu kom je in een situatie waarin je zonder vervanger een van je beste spelers plots kwijtraakt, dat mag je eigenlijk niet overkomen.
Daarom vragen clubs doorgaans geen spotprijsje zoals bij Stengs het geval is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als elke club pas verkoopt tot dat ze een vervanger hebben wordt het allemaal wel heel ingewikkeld.
Nu houden we juist de regie een beetje in handen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat was met een clausule exact hetzelfde geweest.
Gurneyisbestoke opteert er dan ook voor dat je mondelinge afspraken makkelijker kan schenden. Ik vind dat dus niet best oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu houden we juist de regie een beetje in handen.
Uitstekend gehandeld zou je zeggen.
Gehaald voor zes miljoen, kan oplopen tot 10 miljoen wat mij een prima bedrag lijkt voor een speler als Calvin Stengs. En zonder dit gebaar (ofwel gemaakte afspraak) had hij wss niet eens getekend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom vragen clubs doorgaans geen spotprijsje zoals bij Stengs het geval is.
Nou ja, als er één situatie was geweest waarbij je zo’n transfer alsnog blokkeert, was het dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat was met een clausule exact hetzelfde geweest.
Gelukkig heeft Dennis de touwtjes in handen en niet user Gurneyisbestoke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gurneyisbestoke opteert er dan ook voor dat je mondelinge afspraken makkelijker kan schenden. Ik vind dat dus niet best oke.
Dat deden ze ook met dat Argentijntjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, als er één situatie was geweest waarbij je zo’n transfer alsnog blokkeert, was het deze
Maar het is gewoon een algemene irritatie over het sportieve beleid vanaf dit moment, je bent nu al drie belangrijke spelers kwijt en er is nog geen enkele oplossing voor de lange termijn binnen gehaald. Als je weet dat tegen ieder aannemelijk bod Stengs mag en wil vertrekken, maak je hem minder belangrijk of zoek je al gelijk actief naar een vervanger. Nu moet je maar hopen dat je niet tegen nog meer averij aanloopt.
Nou, daar plukken we wel de vruchten van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deden ze ook met dat Argentijntje
We bedanken Jannes voor het verneuken van die transfer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, daar plukken we wel de vruchten van.
Ja het is net een transfermarkt waar alles constant in beweging is en je als eredivisieclub ergens onderaan de keten staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou, daar plukken we wel de vruchten van.
Maar het is toch niet zo dat je veroordeeld bent tot huurlingen van Brighton? Dat is een deel van het beleid, blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is net een transfermarkt waar alles constant in beweging is en je als eredivisieclub ergens onderaan de keten staat.
Dat we tegenwoordig als CL club blij moeten zijn met een huurling van Brighton geeft toch wel aan hoe verziekt het allemaal is. Het is nu meer dan ooit de laatste weken afwachten en vermoedelijk staat er een compleet ander team half september. Helaas.
Zelfs voordat het nieuws bekend was over Stengs was het duidelijk dat we een back-up voor hem moesten hebben, die had wellicht zelfs van een lager segment kunnen komen. Dus ook hier vind ik je iets te makkelijk in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is net een transfermarkt waar alles constant in beweging is en je als eredivisieclub ergens onderaan de keten staat.
Dat we tegenwoordig als CL club blij moeten zijn met een huurling van Brighton geeft toch wel aan hoe verziekt het allemaal is.
Nee, maar het zijn wel redelijk goedkope opties om aan exceptionele talenten te komen. Die gaan helaas steeds minder via de geplaveide weg van rimboe->competities als de eredivisie->topcompetities gezien de Ingurlanders ook dat soort talenten nu gewoon al lachend oppikken voor 20 miljoen alsof het helemaal niks is, zie ook Minteh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat je veroordeeld bent tot huurlingen van Brighton? Dat is een deel van het beleid, blijkbaar.
Ik denk dat je enerzijds de financiële mogelijkheden wat overschat en anderzijds de beperkte beweging op de markt onderschat. PSV zal ongetwijfeld financieel nog iets daadkrachtiger zijn maar die hebben vooralsnog toch ook erg veel moeite om spelers aan te trekken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs voordat het nieuws bekend was over Stengs was het duidelijk dat we een back-up voor hem moesten hebben, die had wellicht zelfs van een lager segment kunnen komen. Dus ook hier vind ik je iets te makkelijk in.
Het mag in mijn opzicht niet gebeuren dat je zo afhankelijk bent van een speler die tegelijkertijd ook heel makkelijk mag vertrekken. Dit weet je dan bij voorbaat, dus er is toch iets flink fout gegaan.
Dat is toch echt al heel veel jaren zo? PSV had overigens zo’n deal met exceptioneel goede spelers zoals Xavi, maar 20 jaar terug ook al met Alex. Maar om nou zo’n satellietclub van Brighton te worden met 2 á3 spelers per seizoen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaker gezegd, de PL is verworden tot een megalomane superleague, dan kan je maar beter de banden met clubs als Brighton aanhalen imo zolang er maximaal 2,3 huurspelers bij je rondlopen zie ik daar niet zoveel verkeerds aan.
Satellietclub van Brightonquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is toch echt al heel veel jaren zo? PSV had overigens zo’n deal met exceptioneel goede spelers zoals Xavi, maar 20 jaar terug ook al met Alex. Maar om nou zo’n satellietclub van Brighton te worden met 2 á3 spelers per seizoen?
Ik vind wel dat het steeds gekker aan het worden is. Waar je eerst nog wel het scoutingsvoordeel had ten opzichte van o.a. de luie Engelsen is dat ook wel echt verdwenen. Die stacken talenten alsof ze FM aan het spelen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is toch echt al heel veel jaren zo? PSV had overigens zo’n deal met exceptioneel goede spelers zoals Xavi, maar 20 jaar terug ook al met Alex. Maar om nou zo’n satellietclub van Brighton te worden met 2 á3 spelers per seizoen?
Welgeteld nog nooit een speler gehuurd van Brighton. En op dit moment nog steeds niet. Hoe kom jij dan in godsnaam op 2 á 3 per jaar. Jullie zijn toch ook geen satellietclub van Southampton?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat spelers als Timber, Santi, Wieffer en nu Beelen toch wel het tegendeel bewijzen, dat is allemaal erg recent. Exceptionele talenten kan je nog altijd prima zelf scouten, alleen betaal je dan vaak een behoorlijke transfersom voor een speler die er niet gelijk staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn wel redelijk goedkope opties om aan exceptionele talenten te komen. Die gaan helaas steeds minder via de geplaveide weg van rimboe->competities als de eredivisie->topcompetities gezien de Ingurlanders ook dat soort talenten nu gewoon al lachend oppikken voor 20 miljoen alsof het helemaal niks is, zie ook Minteh.
Vaker gezegd, de PL is verworden tot een megalomane superleague, dan kan je maar beter de banden met clubs als Brighton aanhalen imo zolang er maximaal 2,3 huurspelers bij je rondlopen zie ik daar niet zoveel verkeerds aan.
Idealiter wil je dat niet, maar het is wel een beetje de toekomst. Xavi bij PSV zag er wat anders uit geloof ik qua deal maar is ook wel een beetje vergelijkbaar.
Dat klopt, zij kopen alles op maar in mijn beleving is dat echt niet iets van nu. Chelsea koopt Alex, stalt ‘m bij PSV en neemt ‘m weer symbolisch voor 1 dollar over. Nu is dat een speler die een groot aandeel had in het behalen van een halve finale CL en Simons was ook zo belangrijk; dan is dat in mijn ogen nog te verantwoorden, maar elk jaar 3 Mintehs opstellen lijkt me echt een kutplan voor de lange termijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het steeds gekker aan het worden is. Waar je eerst nog wel het scoutingsvoordeel had ten opzichte van o.a. de luie Engelsen is dat ook wel echt verdwenen. Die stacken talenten alsof ze FM aan het spelen zijn.
Dat heb je dan wel echt mis. Voorheen deden de grote clubs dat alleen, nu doet de hele PL het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat klopt, zij kopen alles op maar in mijn beleving is dat echt niet iets van nu. Chelsea koopt Alex, stalt ‘m bij PSV en neemt ‘m weer symbolisch voor 1 dollar over. Nu is dat een speler die een groot aandeel had in het behalen van een halve finale CL en Simons was ook zo belangrijk; dan is dat in mijn ogen nog te verantwoorden, maar elk jaar 3 Mintehs opstellen lijkt me echt een kutplan voor de lange termijn.
Niet inverted fullback kunnen spelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je hoeft er niet in mee te gaan, toch? Ik snap dat het voor zo’n speler en Brighton super fijn is, maar je hebt het kapitaal van een ander rondlopen. En dat is dan ervan uitgaande dat het ook een succes wordt zoals bij Minteh. Heb je een jaar of 2 wat meer pech dan zit je toch in een vrij benarde positie, lijkt me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb je dan wel echt mis. Voorheen deden de grote clubs dat alleen, nu doet de hele PL het.
Als je dan een heel groot talent een jaartje huurt en misschien een speler erbij pakt om een gat op te vullen zoals bij zo'n Bueno vind ik dat niet gek.
Het kan ook nog wel, maar het wordt wel steeds moeilijker om de echt grote talenten op te pikken elders in Europa. Wij zaten ook achter Minteh aan, maar Newcastle legt dan gewoon lachend 10 miljoen neer voor iemand die net een paar maanden profvoetbal speelt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat spelers als Timber, Santi, Wieffer en nu Beelen toch wel het tegendeel bewijzen, dat is allemaal erg recent. Exceptionele talenten kan je nog altijd prima zelf scouten, alleen betaal je dan vaak een behoorlijke transfersom voor een speler die er niet gelijk staat.
Het echte probleem is natuurlijk dat je vorig seizoen 30 miljoen hebt uitgegeven aan spelers die overbodig bleken waardoor je nu niet klaar bent om het vertrek van belangrijke spelers op te vangen. En nu durven we geen dure aankopen van beneden meer te doen, maar zijn échte directe aanwinsten te duur waardoor het een beetje in elkaar zakt.
Als het gaat om hooguit een paar spelers heb ik daar eigenlijk niet zoveel moeite mee. Die spelers zorgen er uiteindelijk ook voor dat anderen meer waard worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar je hoeft er niet in mee te gaan, toch? Ik snap dat het voor zo’n speler en Brighton super fijn is, maar je hebt het kapitaal van een ander rondlopen. En dat is dan ervan uitgaande dat het ook een succes wordt zoals bij Minteh. Heb je een jaar of 2 wat meer pech dan zit je toch in een vrij benarde positie, lijkt me.
Met de ratrace die gaande is in de PL vind ik dat wel een beetje een ouderwetse gedachte, helemaal als je in salarissferen nog steeds niet echt kan concurreren in de eredivisie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:32 schreef bbuddybb het volgende:
In het geval van Bueno snap ik het wel. Vind ik het eigenlijk ook logisch. Het fenomeen Hartman tenslotte geblesseerd en je hebt Smal net aangetrokken (en Lopez die nu wel gaat vertrekken, mag ik hopen).
Maar Osman huren is toch wel weer teleurstellend. Prima als het een geweldige aanwinst blijkt te zijn, daar niet van, maar nu ben je toch weer voor een andere club waarde aan het creëren en niet voor jezelf.
Tja, stukje hindsight, maar je had beter 10 miljoen voor Minteh kunnen uitgeven dan Ueda. Ik begrijp dat het steeds moeilijker word, je zat in een beetje gek punt waarbij Feyenoord sportief sterker was dan het financieel kon uitgeven. Spelers die voor deze ploeg directe versterkingen zijn, zijn eigenlijk niet haalbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:24 schreef Caland het volgende:
Het kan ook nog wel, maar het wordt wel steeds moeilijker om de echt grote talenten op te pikken elders in Europa. Wij zaten ook achter Minteh aan, maar Newcastle legt dan gewoon lachend 10 miljoen neer voor iemand die net een paar maanden profvoetbal speelt.
Je doet alsof de PL een monopolie heeft op elk talent. Dat is natuurlijk niet zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de ratrace die gaande is in de PL vind ik dat wel een beetje een ouderwetse gedachte, helemaal als je in salarissferen nog steeds niet echt kan concurreren in de eredivisie.
Die leveren vooral nauwelijks iets op omdat alle drie de grote aankopen van vorig seizoen al voorzichtig als miskoop bestempeld kunnen worden, al het andere is ruis en valt pas echt een oordeel over te vellen ergens eind september.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, stukje hindsight, maar je had beter 10 miljoen voor Minteh kunnen uitgeven dan Ueda. Ik begrijp dat het steeds moeilijker word, je zat in een beetje gek punt waarbij Feyenoord sportief sterker was dan het financieel kon uitgeven. Spelers die voor deze ploeg directe versterkingen zijn, zijn eigenlijk niet haalbaar.
Echter, doordat je een trainer aanstelt die het flink anders doet dan Slot, omdat de dure aankopen van vorig jaar niet renderen en omdat je twee belangrijke spelers nu kwijt bent zonder serieuze winst te maken, levert veel van het werk en geld wat afgelopen seizoen is geïnvesteerd op de lange termijn nauwelijks iets op.
En Feyenoord probeert dat nu ook te doen door spelers als Nadje op te halen en die te stallen bij FC Dordrecht (of waar dan ook). Kan ook gerust een fluwelen jongen tussen zitten die eenzelfde weg kan bewandelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je doet alsof de PL een utopie heeft op elk talent. Dat is natuurlijk niet zo.
Natuurlijk is het lastiger te concurreren met clubs die met gemak tientallen miljoenen op tafel kunnen leggen, maar je kan het ook zo bekijken: Nordsjaelland was er vroeg bij en heeft Osman al in Ghana gescout. Pas een jaar later kwam Brighton kijken.
Natuurlijk is dat niet zo maar het wordt wel steeds een stukje moeilijker. Kijk naar zo'n kansloze dorpsclub als Bournemouth, zelfs dat is tegenwoordig al een stap omhoog vanuit Feyenoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Je doet alsof de PL een utopie heeft op elk talent. Dat is natuurlijk niet zo.
Natuurlijk is het lastiger te concurreren met clubs die met gemak tientallen miljoenen op tafel kunnen leggen, maar je kan het ook zo bekijken: Nordsjaelland was er vroeg bij en heeft Osman al in Ghana gescout. Pas een jaar later kwam Brighton kijken.
Je zei dat vorig jaar ook van Tillman. Onhaalbaar en alleen met Bayern valt niet te concurreren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de ratrace die gaande is in de PL vind ik dat wel een beetje een ouderwetse gedachte, helemaal als je in salarissferen nog steeds niet echt kan concurreren in de eredivisie.
Prima. Ik denk dat de frustratie wat dat betreft te maken heeft met de gedachte dat er enkel voor Dordrecht wordt gescout en dat het eerste elftal er niet meteen profijt van heeft. Het gaat daar ook heus niet om miljoenenbedragen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En Feyenoord probeert dat nu ook te doen door spelers als Nadje op te halen en die te stallen bij FC Dordrecht (of waar dan ook). Kan ook gerust een fluwelen jongen tussen zitten die eenzelfde weg kan bewandelen.
Dit werd overigens nog niet zo lang geleden als geen goed beleid bestempeld in dit topic.
Op Stengs en Minteh maak je nu ook geen echte winst en je hebt geen vervanger klaarstaan waardoor je in een niet ideale situatie komt dat er gaten gevuld moeten worden zonder serieuze transfersom te ontvangen. Dat weet je wel al.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die leveren vooral nauwelijks iets op omdat alle drie de grote aankopen van vorig seizoen al voorzichtig als miskoop bestempeld kunnen worden, al het andere is ruis en valt pas echt een oordeel over te vellen ergens eind september.
Dat is toch ook echt heel raar, dat Priske nu totaal zijn eigen plan kan trekken en de basis van Slot alweer verleden tijd is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Stengs en Minteh maak je nu ook geen echte winst en je hebt geen vervanger klaarstaan waardoor je in een niet ideale situatie komt dat er gaten gevuld moeten worden zonder serieuze transfersom te ontvangen. Dat weet je wel al.
Bovendien kan je wel degelijk stellen dat er een aanpassingstijd nodig is voor spelers om van Slotball naar Priskeball te gaan. Je hebt dus het afgelopen jaar spelers opgeleid voor een systeem wat niet meer relevant is. Daar zijn met name Sauer en Ivanusec het slachtoffer van.
Ja, dat is echt het allerdomste wat Kloese heeft gedaan in zijn periode bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is toch ook echt heel raar, dat Priske nu totaal zijn eigen plan kan trekken en de basis van Slot alweer verleden tijd is.
Feyenoord vangt 'gewoon' 10 miljoen voor Stengs en er komt een aardig salaris vrij. Reken er maar op dat er nog een speler of 4 bijkomt de komende weken, waaronder een vervanger van Stengs.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Stengs en Minteh maak je nu ook geen echte winst en je hebt geen vervanger klaarstaan waardoor je in een niet ideale situatie komt dat er gaten gevuld moeten worden zonder serieuze transfersom te ontvangen. Dat weet je wel al.
Bovendien kan je wel degelijk stellen dat er een aanpassingstijd nodig is voor spelers om van Slotball naar Priskeball te gaan. Je hebt dus het afgelopen jaar spelers opgeleid voor een systeem wat niet meer relevant is. Daar zijn met name Sauer en Ivanusec het slachtoffer van.
Jij had dus dolgraag verder willen spelen met Lopez?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:56 schreef Elan het volgende:
Leuk zeg, nog maar een linksback.
Gehuurd en lees ook niks over een optie tot koop.
Waar blijft de broodnodige creativiteit?
Met dit wanbeleid ga je nooit tweede worden.
Voor welke clubs ben je precies bang?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:56 schreef Elan het volgende:
Met dit wanbeleid ga je nooit tweede worden.
Elan blijft altijd bang voor Ajax.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor welke clubs ben je precies bang?
De zoekfunctie op zowel de app als de website is klote.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:55 schreef Wotte het volgende:
Ligt het aan mij of mist de zoekfunctie in de voetbal international app.
Nu weet ik niet het orakel over die wingback te melden had @:caland
Nee maar dat is als iedereen fit is je derde keuze.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij had dus dolgraag verder willen spelen met Lopez?
Hartman kan je voor dit seizoen al afschrijven en zowel Smal als Nieuwkoop zijn idealiter spelers voor de breedte. Lopez kan nu weg, helemaal prima tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar dat is als iedereen fit is je derde keuze.
Die blessure van Smal zal toch ook geen maanden meer duren?
Wel die van Hartman. Lopez is natuurlijk allang afgeschreven en dus was er links altijd wat nodig. En mooi dat we die nu hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lopez mag dus ook weg, Hans. En Smal is al weer zo goed als fit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar dat is alleen inclusief bonussen, dan moeten die wel echt heel redelijk zijn voor je die zo erbij kunt tellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord vangt 'gewoon' 10 miljoen voor Stengs en er komt een aardig salaris vrij. Reken er maar op dat er nog een speler of 4 bijkomt de komende weken, waaronder een vervanger van Stengs.
Verder is het ook niet zo dat de spelers nu een compleet andere sport moeten beoefenen, ofzo. Geef het de tijd.
Dennis houdt alleen maar van redelijke bonussen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat is alleen inclusief bonussen, dan moeten die wel echt heel redelijk zijn voor je die zo erbij kunt tellen.
Je maakt er een minieme winst op als je alleen van het basisbedrag uitgaat en er valt een aardig salaris vrij. Er is al zo'n 40-45 miljoen binnengekomen nog los van de aanstaande verkopen van Hancko, Geertruida en de CL-gelden van afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat is alleen inclusief bonussen, dan moeten die wel echt heel redelijk zijn voor je die zo erbij kunt tellen.
Ik denk dat het op dit moment inderdaad nog een flinke stilte voor de storm is. Hopelijk kunnen de clubs wat mooi spul aantrekken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt er een minieme winst op als je alleen van het basisbedrag uitgaat en er valt een aardig salaris vrij. Er is al zo'n 40-45 miljoen binnengekomen nog los van de aanstaande verkopen van Hancko, Geertruida en de CL-gelden van afgelopen seizoen.
Bueno is binnen en Osman wordt vandaag gekeurd.
Ik verwacht nog heel wat van deze komende weken makker
Volgens mij wilde we hem ook kopen, maar kwam toen kwam Newcastle en ook daarmee kunnen we financieel niet mee concurreren. Ik kan er naast zitten, uiteraard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, stukje hindsight, maar je had beter 10 miljoen voor Minteh kunnen uitgeven dan Ueda. Ik begrijp dat het steeds moeilijker word, je zat in een beetje gek punt waarbij Feyenoord sportief sterker was dan het financieel kon uitgeven. Spelers die voor deze ploeg directe versterkingen zijn, zijn eigenlijk niet haalbaar.
Echter, doordat je een trainer aanstelt die het flink anders doet dan Slot, omdat de dure aankopen van vorig jaar niet renderen en omdat je twee belangrijke spelers nu kwijt bent zonder serieuze winst te maken, levert veel van het werk en geld wat afgelopen seizoen is geïnvesteerd op de lange termijn nauwelijks iets op.
Een winst van een paar miljoen waar een hoop van doorvloeit. In de praktijk zal het nauwelijks iets opleveren ten opzichte van de afschrijving.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord vangt 'gewoon' 10 miljoen voor Stengs en er komt een aardig salaris vrij. Reken er maar op dat er nog een speler of 4 bijkomt de komende weken, waaronder een vervanger van Stengs.
Verder is het ook niet zo dat de spelers nu een compleet andere sport moeten beoefenen, ofzo. Geef het de tijd.
Klopt, Feyenoord is nog niet echt in de gelegenheid om 10 miljoen neer te leggen voor iemand die net een half jaar op gras in plaats van zand speelt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde we hem ook kopen, maar kwam toen kwam Newcastle en ook daarmee kunnen we financieel niet mee concurreren. Ik kan er naast zitten, uiteraard.
Dat moet nog maar blijken allemaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een winst van een paar miljoen waar een hoop van doorvloeit. In de praktijk zal het nauwelijks iets opleveren ten opzichte van de afschrijving.
Eigenlijk begin je dus voor het vierde seizoen op rij weer weer vanaf nul op de 10-positie, maar waar je Til, Szymanski en Stengs al eind juli binnen had ben je nu in midden augustus en heb je nu nog niks. Met ons budget haal je niet zomaar een vervanger of je moet weer huren, maar dan verplaatst het probleem naar komende zomer.
Niets met scouten voor Dordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Prima. Ik denk dat de frustratie wat dat betreft te maken heeft met de gedachte dat er enkel voor Dordrecht wordt gescout en dat het eerste elftal er niet meteen profijt van heeft. Het gaat daar ook heus niet om miljoenenbedragen.
Op de lange termijn is dit gewoon prima beleid.
Vorig jaar duurde het maar een week of zes om een middelmatige Kroaat los te pulken. En het Argentijntje is al mislukt. We gaan het zien en ik verwacht dat er wel iets binnenkomt, maar nu nog een investering vinden die de rol van Stengs direct overneemt, dan ben je optimistischer dan ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken allemaal.
Gezien ze al bij dat Argentijntje uitkwamen heb ik er wel vertrouwen in dat dat prioriteit heeft. Vooral heel benieuwd wat men gaat doen als het onvermijdelijke vertrek van GeertGod zich aandient. Dan komt er ook nog wel een centrale verdediger en rechtsback bij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar duurde het maar een week of zes om een middelmatige Kroaat los te pulken. En het Argentijntje is al mislukt. We gaan het zien en ik verwacht dat er wel iets binnenkomt, maar nu nog een investering vinden die de rol van Stengs direct overneemt, dan ben je optimistischer dan ik.
Heb ook het idee dat er bij Feyenoord minder en minder uitlekt, dus het kan best zijn dat ze al een tijdje met een speler in onderhandeling zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien ze al bij dat Argentijntje uitkwamen heb ik er wel vertrouwen in dat dat prioriteit heeft. Vooral heel benieuwd wat men gaat doen als het onvermijdelijke vertrek van GeertGod zich aandient. Dan komt er ook nog wel een centrale verdediger en rechtsback bij.
Geduld makker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |