SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met Priske te maken
de man heeft meer prijzen gepakt als Slot en was als voetballer ook beter
De Man komt me over als een intelligente persoon die over alles nadenkt
de schuld nu bij priske neerleggen is gewoon bullshit
de selectie moet gewoon aangevuld worden
Wiefer is weg.....nog geen geschikte opvolger
minteh is weg......nog geen geschikte opvolger
stengs bijna weg.....nog geen geschikte opvolger
het is afwachten met geertruida, giminez en hanscko ....je drie beste spelers
linksback is nu gehaald
het ligt allemaal bij te kloeske
GEEN LICHTE PANIEK.....MAAR ONDERTUSSEN WORDT HET GROTE PANIEK....TT KLOPT NIET ...WELKE IDIOOT HEEFT DAT GEDAAN...O WACHT
Dan had hij dat tijdens de wedstrijd wel gedaan lijkt me.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien heeft Priske het niveau van de Eredivisie overschat en merkt ie nu dat je gewoon aanvallers op die wingback positie kan opstellen tegen Willem II?
Vorig jaar liep iedereen over die vent te klagenquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:36 schreef Scrummie het volgende:
Stengs is ineens 100 keer zo goed nu hij verkocht lijkt te worden. Oh opportunistische voetbalwereld, wat sla je toch nergens op.
Ja, het is zo vermoeiend. En een beetje grappigquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar liep iedereen over die vent te klagen
We hebben bijna de hele wedstrijd voor gestaan, trainers wisselen dan meestal niet aanvallend.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan had hij dat tijdens de wedstrijd wel gedaan lijkt me.
Er was vaak genoeg iets te klagen (ook over zijn fitheid), maar uiteindelijk was ie wel je belangrijkste bron van creativiteit. Dat doe je niet weg voor een fooitje als je er al een tekort aan hebt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met name in de wedstrijden waar het dicht bij elkaar ligt heb je er niet zoveel aan nee. Maar juist in potjes zoals tegen een RKC of Ajax was hij steevast één van de beteren. Ook een kwaliteit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een (of meerdere) vervangers op het oog. Feyenoord scout best goed tegenwoordig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was vaak genoeg iets te klagen (ook over zijn fitheid), maar uiteindelijk was ie wel je belangrijkste bron van creativiteit. Dat doe je niet weg voor een fooitje als je er al een tekort aan hebt.
Wel als hij weg wil en er intern twijfels zijn over zijn fitheid.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was vaak genoeg iets te klagen (ook over zijn fitheid), maar uiteindelijk was ie wel je belangrijkste bron van creativiteit. Dat doe je niet weg voor een fooitje als je er al een tekort aan hebt.
Verdedigers die hun mannetje staan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Om mee te blijven doen heb je gewoon Internationals nodig...
even geen talentjes meer halen maar spelers die er gelijk staan
Ik denk aan spelers uit het Oostblok
Mogelijk spelers die wat hebben laten zien op het EK, copa amerika enzovoorts
Er worden nu teveel spelers gehaald waar de onzekerheid groot is
we hebben types als Hansco nodig
wat zekerheidjes
Dat zijn niet altijd dezelfde mensen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:36 schreef Scrummie het volgende:
Stengs is ineens 100 keer zo goed nu hij verkocht lijkt te worden. Oh opportunistische voetbalwereld, wat sla je toch nergens op.
Als het goed is, is onze trainer geen gemiddelde trainer. En ziet onze trainer waar we tekort aan hebben in een wedstrijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben bijna de hele wedstrijd voor gestaan, trainers wisselen dan meestal niet aanvallend.
ik denk op dit moment meer middenvelders en aanvallers die hun mannetje staanquote:
Precies, en nogmaals zie maar eens 8 doelpunten en 18 assists te vervangen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn niet altijd dezelfde mensen.
Ik heb afgelopen seizoen in ieder geval zelden over hem geklaagd en snapte sowieso het gejank over hem totaal niet, eigenlijk. En dat terwijl ik helemaal niet op zijn komst zat te wachten in eerste instantie.
Van tevoren wel wat sceptisch maar qua creativiteit en creëren van kansen je beste speler. Gewoon een goede speler gebleken en vooralsnog onbegrijpelijk dat je hem voor zo weinig geld weg hebt gedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn niet altijd dezelfde mensen.
Ik heb afgelopen seizoen in ieder geval zelden over hem geklaagd en snapte sowieso het gejank over hem totaal niet, eigenlijk. En dat terwijl ik helemaal niet op zijn komst zat te wachten in eerste instantie.
Dat is ook zo, maar we waren natuurlijk gewoon de betere partij en hadden kansen op 2-0 en meer. Dat lijkt me dan meer voer voor een evaluatie achteraf dan ingrijpen tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het goed is, is onze trainer geen gemiddelde trainer. En ziet onze trainer waar we tekort aan hebben in een wedstrijd.
Ik had hem ieder geval gehouden totdat je een concrete vervanger had. Ik snap dat ze zich een hoedje geschrokken zijn na die dwaze tackle van Peersman, maar aan de andere kant is ie nu onmisbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Van tevoren wel wat sceptisch maar qua creativiteit en creëren van kansen je beste speler. Gewoon een goede speler gebleken en vooralsnog onbegrijpelijk dat je hem voor zo weinig geld weg hebt gedaan.
Dennis is onnavolgbaar.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had hem ieder geval gehouden totdat je een concrete vervanger had. Ik snap dat ze zich een hoedje geschrokken zijn na die dwaze tackle van Peersman, maar aan de andere kant is ie nu onmisbaar.
Voor het beeld naar buiten ook niet handig om hem te verkopen na het potje waar je hem zo’n beetje het hardst miste. Voelt een beetje aan als een parodie, eerst klagen over het gebrek aan creativiteit en een halfuur later is Stengs plots weg
Snap echt niet dat hij de vervanger van Stengs moet worden. Totaal andere voetballer. Pure buitenspeler ook.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ZKA ligt er nu een principe akkoord voor de huur van Osman met Brighton.
Een 19-jarige rechtsbenige linksbuiten. Daar hadden we er toch al drie van. Hapsnap Dennis.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap echt niet dat hij de vervanger van Stengs moet worden. Totaal andere voetballer. Pure buitenspeler ook.
Hij was toevallig voor handen en kan voetballen. 'Nou, doe dan die maar'.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap echt niet dat hij de vervanger van Stengs moet worden. Totaal andere voetballer. Pure buitenspeler ook.
Zonder Arend Martijn die midden in de nacht berichtjes stuurt naar middenvelders heeft ie het in ieder geval erg moeilijk. Hij kan goed lullen, maar dit is niet bepaald de eerste beslissing die ik nogal @onlogisch vind.quote:
Ik begrijp er tot nu toe ook niet veel van, maar hij heeft nog een paar wekenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Arend Martijn die midden in de nacht berichtjes stuurt naar middenvelders heeft ie het in ieder geval erg moeilijk. Hij kan goed lullen, maar dit is niet bepaald de eerste beslissing die ik nogal @:onlogisch vind.
Paniek voetbal.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Vakantie?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik begrijp er tot nu toe ook niet veel van, maar hij heeft nog een paar weken
Tot die tijd geen voorbarige conclusies trekken he! Anders ben je een opportunistische paniekzaaier.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik begrijp er tot nu toe ook niet veel van, maar hij heeft nog een paar weken
Meer de vervanger van Minteh, daar zat Priske al op te hameren. Beetje zelfde types ook, primaquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dat zou logischer zijn ja. Al snap ik dat ook niet helemaal aangezien we zonder buitenspelers gaan spelen, maar akkoord.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer de vervanger van Minteh, daar zat Priske al op te hameren. Beetje zelfde types ook, prima
Geert gaat ook nog wel weg, dus die hele rechterkant gaat verbouwd worden. Verwacht ook eigenlijk niet dat Nieuwkoop nog daar staat begin september.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dat zou logischer zijn ja. Al snap ik dat ook niet helemaal aangezien we zonder buitenspelers gaan spelen, maar akkoord.
quote:RANSFERS
Feyenoord zet seinen op groen voor komst Osman
Feyenoord heeft alle seinen op groen staan om de komst van Ibrahim Osman af te ronden. Een verhuurperiode lonkt voor de 19-jarige aanvaller van Brighton & Hove Albion FC. De Rotterdammers bedingen geen optie tot koop.
De tijdelijke komst van de Ghanees naar Rotterdam kan snel volledig afgewikkeld worden, nu ook beide clubs een principeakkoord hebben bereikt. De rechtspoot wordt op papier gezien als vervanger van Calvin Stengs, die naar Charlotte FC verkast.
Brighton legde eerder een bedrag van 19.5 miljoen euro neer bij Nordsjaelland, de voormalige Deense club van de rappe rechtspoot. Osman vertegenwoordigt naar inschatting van Transfermarkt een actuele marktwaarde van twaalf miljoen euro. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen maakte Brighton, wat met een overschot aan aanvallers zit, slechts 119 speelminuten.
De Premier League club stond in deze fase van de window niet onwelwillend tegenover een tijdelijk vertrek van Osman uit het American Express Community Stadium, al genoot hij meer belangstelling. Wanneer ook alle plooien met Osman zelf zijn gladgestreken, vliegt hij snel over naar Rotterdam om zijn transfer naar Feyenoord af te ronden.
Ik kan daar echt niet naar kijken met die simpele vd Laan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
De nieuwe fc Rijnmond is gewoon pijnlijk![]()
Eerst over Feyenoord en Prutser en daarna over Arne en Liverpool.
Vorige transferwindows was in alle eerlijkheid gewoon puin. Deze is tot op heden nog minder.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een (of meerdere) vervangers op het oog. Feyenoord scout best goed tegenwoordig.
Na het vertrek van Minteh missen we gewoon snelheid. Dus zo'n speler erbij is nooit verkeerd. Alhoewel ken hem niet eens... maar ik ga ervan uit dat het weer een razendsnelle Afrikaan is (met de eerste paar maanden zijn oogkleppen op).quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, dat zou logischer zijn ja. Al snap ik dat ook niet helemaal aangezien we zonder buitenspelers gaan spelen, maar akkoord.
Beelen, Stengs en Minteh waren drie schoten in de roos waardoor je uiteindelijk een heel aardig seizoen hebt gedraaid, dat zou ik niet direct puin noemen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vorige transferwindows was in alle eerlijkheid gewoon puin. Deze is tot op heden nog minder.
je zit in de verkeerde topic te posten gek....mislintat heeft nooit bij feyenoord gewerktquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vorige transferwindows was in alle eerlijkheid gewoon puin. Deze is tot op heden nog minder.
Lichtelijk overdreven natuurlijk die zijn goed ja. Maar waar grotendeels je geld aan besteed is valt tegen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Beelen, Stengs en Minteh waren drie schoten in de roos waardoor je uiteindelijk een heel aardig seizoen hebt gedraaid, dat zou ik niet direct puin noemen.
Ja maar Timber was vorige jaar rond deze tijd ook al afgeschreven. Nu kunnen we niet meer zonder, ik geef aankopen van zomer 2023 graag nog een half jaar de tijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven natuurlijk die zijn goed ja. Maar waar grotendeels je geld aan besteed is valt tegen.
Maar goed wel Champions League gehaald dus die investeringen vallen waarschijnlijk wel te verantwoorden.
Je woont zelf bijna in het Ajax topic. Jij bent de laatste die er iets over mag zeggen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je zit in de verkeerde topic te posten gek....mislintat heeft nooit bij feyenoord gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |