En ook daarvoor is te weinig bewijsquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De aanklacht was overigens bedreiging en niet zo zeer geweld.
Ik begin te denken dat het hem alleen maar weer verdrietig heeft gemaakt nu hij weet dat het allemaal geen gevolgen gaat hebben en hij dus ook die finale wellicht gewoon had kunnen doen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij stond er op PinkPop niet heel gelukkig bij, maar kan natuurlijk ook komen doordat dit nog onafgesloten was. Nu is er op geen enkele manier meer een zwijgplicht.
Voor het deel “angst aanjagen”, de beweging met raken richting die camera is wel gewoon vastgesteld.quote:
Nu is Klein nog het slachtoffer ookquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat het hem alleen maar weer verdrietig heeft gemaakt nu hij weet dat het allemaal geen gevolgen gaat hebben en hij dus ook die finale wellicht gewoon had kunnen doen.
We moeten dus volgend jaar zorgen dat we een backstage-medewerker zo ver krijgen om een beschuldiging te uiten tegen een van de kanshebbers, probleem opgelost. We doen niet aan gedegen onderzoek, we geven geen alternatieve straf of een voorwaardelijke DQ als eea wordt bewezen. Nee we flikkeren iemand er gelijk uit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zero-tolerance voor geweld tegen medewerkers, prima verdedigbaar.
Jij bent wel echt een hater he?quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nu is Klein nog het slachtoffer ook
Wat een wonderlijke omkering.
Waar staat dan dat ie dat met zijn handen deed?quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor het deel “angst aanjagen”, de beweging met raken richting die camera is wel gewoon vastgesteld.
Gewoon handjes thuis houden, dan was dit ook niet gebeurd.
Ik haat agressie tegen mensen die laag in de (informele) hiërarchie staan.quote:
Dat laatste klopt, maar het gaat me wat ver om dan te beweren dat ze het met wat collega's heeft aangedikt. Daar is geen enkel bewijs voor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:39 schreef Vis1980 het volgende:
Blijkbaar had de mevrouw melding gemaakt van zaken en valt het ook niet uit te sluiten dat ze samen met wat collega's het heeft aangedikt, alleen stonden er ook andere mensen bij die er totaal wat anders in zagen. Ik wil niet zeggen dat ze heeft gelogen, maar blijkbaar zat er nogal een verschil in verklaringen van ooggetuigen.
Cornald Maas heeft dat direct gezegd. Dat hij die camera weggeduwd heeft. Dat werd hier overigens ontkend terwijl hij dat gewoon op camera gezegd heeft.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar staat dan dat ie dat met zijn handen deed?
De EBU heeft een dikke hardhouten plaat voor de kop. Ik verwacht helemaal niks meer van die organisatie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:39 schreef Cyan9 het volgende:
Maar hé, we kunnen er van alles over zeggen, maar misschien komt de EBU wel degelijk met excuses of iets dergelijks. Je weet maar nooit.
Kan iemand me nu even helpen deze gigantische roze bril af te zetten?
Ik haat mensen die anderen blijven lastigvallen tot ze hun grens bereiken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik haat agressie tegen mensen die laag in de (informele) hiërarchie staan.
Wel ideaal, je kunt je directe concurrent voor de winst er zo uitwerken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We moeten dus volgend jaar zorgen dat we een backstage-medewerker zo ver krijgen om een beschuldiging te uiten tegen een van de kanshebbers, probleem opgelost. We doen niet aan gedegen onderzoek, we geven geen alternatieve straf of een voorwaardelijke DQ als eea wordt bewezen. Nee we flikkeren iemand er gelijk uit.
De EBU had dit op zoveel andere manieren kunnen oplossen:
1. Een boete voor AVROTROS
2. Het uitzenden van het halve finale-optreden en aangeven in de liveshow dat er een incident was dat nog onderzocht wordt. Dat had waarschijnlijk de televote ook al wel om zeep geholpen maar toch...
Maar nee, we gooien 'm er meteen uit
Hij zei er dan ook meteen bij dat hij het niet zeker wist en dat hij er zelf niet bij was.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Cornald Maas heeft dat direct gezegd. Dat hij die camera weggeduwd heeft. Dat werd hier overigens ontkend terwijl hij dat gewoon op camera gezegd heeft.
Helemaal waar, het ging mij om de mogelijkheden die niet werden besproken door mensen die er van alles bij verzinnen om Joost er maar slecht uit te laten komen. Waarom steeds maar benoemen dat er geweld gebruikt is en dat het tegen de regels was, terwijl er blijkbaar niet eens vastgesteld kan worden of het wel zo gegaan is.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, maar het gaat me wat ver om dan te beweren dat ze het met wat collega's heeft aangedikt. Daar is geen enkel bewijs voor.
Er kan niet bewezen worden dat de beweging ernstige angst kan veroorzaken, noch dat er een dergelijke intentie was.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De drempel van strafrechtelijke aansprakelijkheid is niet gehaald. Dat zegt verder weinig. Er is immers wel vastgesteld dat Klein die camera geraakt heeft (iets dat volgens velen niet gebeurd was). Het staat de EBU natuurlijk vrij om spelregels te hanteren die strenger zijn.
De aanklacht was overigens bedreiging en niet zo zeer geweld.
Kun jij alleen duwen met je handen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Cornald Maas heeft dat direct gezegd. Dat hij die camera weggeduwd heeft. Dat werd hier overigens ontkend terwijl hij dat gewoon op camera gezegd heeft.
Ga je mee om het te testen volgend jaar? Dit kunnen wij.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel ideaal, je kunt je directe concurrent voor de winst er zo uitwerken.
Hij zal dat toch niet verzinnenquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:43 schreef Miloutchi het volgende:
[..]
Hij zei er dan ook meteen bij dat hij het niet zeker wist en dat hij er zelf niet bij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |