Het zal ook vast wel loslopen qua uitersten. Maar ik zeg alleen wat ze op het weerbericht zeggen he. En de wind is wat ik voel en zie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Knap, want dan zit je niet ver van de Europese recordwaarden voor wat betreft het dauwpunt.
Nergens van.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok. Jammer dan. Echt, waar probeer je me van te overtuigen?
Geef me een goede berekening dan hoe het wel zit. Ik zie alleen zomer (temp + lv) en winter berekeningen (temp + wind)quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
48 graden gevoelstemperatuur.
[ afbeelding ]
waarom geen oranje?quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geel is juist vanwege de verwachte hoge LV icm de temperatuur. Niet voor de temperatuur alleen.
Oranje wordt serieuzer genomen dan geel?quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog een warmere kleur. Is al heet genoeg.
Kijk eens wat de definitie van oranje is.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Oranje wordt serieuzer genomen dan geel?
Zoals er staat: "een periode" > over 48 uur wordt het nog maar 24-25 graden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:57 schreef THEFXR het volgende:
snap even niet waarom het hitteplan niet actief is.
https://www.rivm.nl/hitte/nationaal-hitteplan
zijn best algemene zaken, wat zou dan de temp moeten zijn voor oranje of rood?quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens wat de definitie van oranje is.
38.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn best algemene zaken, wat zou dan de temp moeten zijn voor oranje of rood?
Morgen stormchasen dusquote:
https://www.knmi.nl/kenni(...)/knmi-waarschuwingenquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn best algemene zaken, wat zou dan de temp moeten zijn voor oranje of rood?
dit gevonden, btw
[ afbeelding ]
Je gaat dan helemaal richting westelijk Duitsland rijden?quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen stormchasen dus
Hopelijk faal ik dan niet weer, de vorige keer werd ik te vroeg ingehaald door een terreurbui en aquaplaneerde ik bijna van de weg
Dat dan weer niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je gaat dan helemaal richting westelijk Duitsland rijden?
NasseKatzequote:Op maandag 12 augustus 2024 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je gaat dan helemaal richting westelijk Duitsland rijden?
Ah, u heeft mij gespotquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Komt er hier eentje in z'n jas voorbij lopen.
Dat moet wel gewoon een pure provocatie aan mij gericht zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |