Heb je niet zo'n vliegenwapperaar?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ze veel doen. Zit d'r verschil in?
Zooi lavendel planten en citroen melisse in je tuin knallenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat ze veel doen. Zit d'r verschil in?
Nee jij zit niet op mijn bankquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n vliegenwapperaar?
Misschien moet je eens vragen wat de luchtvochtigheid daar is?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als dit het leven is in Spanje, dan liever een spuitje dan deportatie naar het zuiden. Wat smerig heet is het nu buiten
Ik ga het doorgevenquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zooi lavendel planten en citroen melisse in je tuin knallen
Dat zal er denk ik niet inzitten.quote:
Iets met vakantietijd denk ik.quote:We are sorry that ESTOFEX is currently unable to provide a daily service.
Die reactie staat er al weken, zo niet maanden, dus dat is niets nieuwsquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zal er denk ik niet inzitten.
[..]
Iets met vakantietijd denk ik.
Lui kutbedrijfquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die reactie staat er al weken, zo niet maanden, dus dat is niets nieuws
Ah oke ik kijk er amper op eigenlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die reactie staat er al weken, zo niet maanden, dus dat is niets nieuws
Zo'n plaknacht als deze is vrij zeldzaam hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:49 schreef Pvt.Webster het volgende:
[ afbeelding ]
Jaartje of 2 terug hadden de meeste NLers het wel iets warmer op dit tijdstip.
Vanavond en vannacht overleven we ook wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |