Iedereen denkt dat het Vlaardingers zijn maar dat is niet zoquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:29 schreef TLC het volgende:
De bekendste Maassluisers :
Bassie en Adriaan![]()
Wie zei dat?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Niemand heeft Charlotte Kool genoemd"
Wat?? Hoezo dan
Dit ging over de pronostiek tussen Ruben, Ine, Maarten en altijd vervelende Marijn.quote:
die is morgen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:21 schreef franklop het volgende:
Toch maar naar de ploegvoorstelling morgen
Elke ochtend hebben ze iets van een voorstellingquote:
Zoals meestal met vrouwen, moet je heel veel geduld hebben en lang wachten, en dan is het hoogtepunt helaas ook weer zo voorbij.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:57 schreef Mikeytt het volgende:
Was wel verbaasd over het aantal fietsers. Was 12.20 op de blaak en leken zo'n 100 vrouwen langs te fietsen, binnen no time voorbij.
Morgenochtend natuurlijk weer verwelkomen bij de Finish om half 12
Geweldige ploeg, ze hebben vorig jaar allemaal spookwedstrijden georganiseerd om zoveel mogelijk punten te scoren met het oog op een startplek bij de OS. Dat ze met die methode ook een automatische wildcard voor alle WT-wedstrijden zouden afdwingen hadden ze even over het hoofd gezien.quote:
Kunnen we afspreken dat dit de laatste keer deze week is dat je je maagdelijkheid weer eens tentoon hebt gespreid?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zoals meestal met vrouwen, moet je heel veel geduld hebben en lang wachten, en dan is het hoogtepunt helaas ook weer zo voorbij.
We kunnen natuurlijk geen afspraken maken over dingen die feitelijk gewoon niet kloppen, sterker nog, dingen die het omgekeerde zijn van de werkelijkheid.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we afspreken dat dit de laatste keer deze week is dat je je maagdelijkheid weer eens tentoon hebt gespreid?
Probeer het toch maar vooral over de koers te hebben en je hersenspinsels verder voor je te houden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk geen afspraken maken over dingen die feitelijk gewoon niet kloppen, sterker nog, dingen die het omgekeerde zijn van de werkelijkheid.
Van dit soort grappen worden er op Fok dagelijks vele honderden gemaakt, maar goed.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Probeer het toch maar vooral over de koers te hebben en je hersenspinsels verder voor je te houden.
Ironie uitleggen, altijd fijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Shos 5 is fantastisch. Alleen het ligt wel iets genuanceerder. Het klopt dat het regime het kon waarderen alleen zag Shostakovich - en waarschijnlijk het volk - de diepere laag in het werk wel:
Van Wiki:
Stalin was blij met deze symfonie. Dit komt doordat er duidelijk herkenbare melodielijnen zijn, die ook zijn volk kon volgen. Stalin wilde (toen) muziek horen die terug te voeren was op het tijdperk van de grote Russische componisten. Stalin en vooral zijn muzikale medestanders begrepen de ironie niet die in het stuk is verwerkt; Sjostakovitsj ging ervan uit, dat het Russische volk het wel zou begrijpen. Dat die laatste veronderstelling wellicht juist was, bleek uit het feit, dat het een van de populairste en meest opgenomen symfonieën is van deze componist.
Best een probleem inderdaad. Gelukkig begint een betere wereld bij jezelf.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Van dit soort grappen worden er op Fok dagelijks vele honderden gemaakt, maar goed.
betere humor begint ook bij jezelfquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best een probleem inderdaad. Gelukkig begint een betere wereld bij jezelf.
Zinnen beginnen met een hoofdletter.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
betere humor begint ook bij jezelf
quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zinnen beginnen met een hoofdletter.
Kuskova kan ook wel mee, maar dat is dan ook de enige.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geweldige ploeg, ze hebben vorig jaar allemaal spookwedstrijden georganiseerd om zoveel mogelijk punten te scoren met het oog op een startplek bij de OS. Dat ze met die methode ook een automatische wildcard voor alle WT-wedstrijden zouden afdwingen hadden ze even over het hoofd gezien.
De enige enigszins fatsoenlijke renner daar is de 44-jarige Zabelinskaya, die de Tour overslaat om na een glansrijke OS (23e in de tijdrit, 70e in de wegrit) te pieken richting het WK, alwaar ze een poging zal wagen om haar 26e plaats in de tijdrit van vorig jaar te evenaren.
Bij de mannen mag dat tegenwoordig niet meer, maar dat was in Polen en Baskenland ook altijd wel geniaalquote:
tis wel een korte rit ..quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de mannen mag dat tegenwoordig niet meer, maar dat was in Polen en Baskenland ook altijd wel geniaal
(al wel het dan meestal geen vlakke rit)
Ja dat profiel klopt dus niet als de tunnel 26m over zeeniveau ligtquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een klim voor de eeuwigheid:
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:26 schreef franklop het volgende:
Onderweg naar Dordrecht overigens. Perron hier staat vol! Weliswaar vooral net mensen richting werk , maar vol is vol
Ja o.a. in de NOS samenvatting, er compleet afgereden en hing in de ketting.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SD Worx Heeft verklaard dat de derailleur van Wiebes eraf gereden is, zijn daar beelden van?
Zo klinkt het alsof het haar eigen schuld was. Wat ik in de krant las, leek het alsof het de schuld van de ander was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja o.a. in de NOS samenvatting, er compleet afgereden en hing in de ketting.
Toen ze naar rechts stuurde om het wiel te volgen zat de Finse rechts van haar en zat Wiebes halfwiel, dus haar derailleur pakte het voorwiel van de Finse.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof het haar eigen schuld was. Wat ik in de krant las, leek het alsof het de schuld van de ander was.
Aldi-troep.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:21 schreef franklop het volgende:
Het Oezbeekse team heeft dus een reguliere camper mee, met 1 sticker erop
Ja, eigen schuld van Wiebes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hier ook te zien op op 5:30, ze neemt zelf ook erg veel risico en laat geen ruimte, zoals LR ook zegt is het ook vooral haar eigen schuld, geen rare maneuvre van de Finse
Gaat een journalist haar nog een keer de vraag stellen of het wel redelijk was de plek van Markus in te nemen in deze conditie, met angst en niet in en uit kunnen klikken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:59 schreef franklop het volgende:
Ellen van Dijk liep redelijk normaal.
Dit puur ter info
Zag het gisteren op L1 bij programma over de TdFF voorbij komen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SD Worx Heeft verklaard dat de derailleur van Wiebes eraf gereden is, zijn daar beelden van?
Ik wilde het vragen, maar toen zag ik mijn kans schoon voor een selfie met de sympathieke Lucinda Brandquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat een journalist haar nog een keer de vraag stellen of het wel redelijk was de plek van Markus in te nemen in deze conditie, met angst en niet in en uit kunnen klikken?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik wilde het vragen, maar toen zag ik mijn kans schoon voor een selfie met de sympathieke Lucinda Brand
Had iets verder gereden naar Dordrecht johquote:
inderdaad echt debiel… en waarom ook?? op die twee andere rijstroken kunnen ze toch ook fietsen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Wat is dit voor debiele versmalling dan
Is voor auto’s gemaakt dat, gemiddeld werden er 2-3 per jaar fietsers doorgereden op die plek door racende volkswagensquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
inderdaad echt debiel… en waarom ook?? op die twee andere rijstroken kunnen ze toch ook fietsen?
neem toch aan dat je daar normaal ook niet op de weg mag rijden met de fiets?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is voor auto’s gemaakt dat, gemiddeld werden er 2-3 per jaar fietsers doorgereden op die plek door racende volkswagens
Was jij nog in de buurt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is voor auto’s gemaakt dat, gemiddeld werden er 2-3 per jaar fietsers doorgereden op die plek door racende volkswagens
Klopt, maar dat fietspad is voor een peloton nog onhandiger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
neem toch aan dat je daar normaal ook niet op de weg mag rijden met de fiets?
Wel in Dordt uiteraard maar kwam niet uit met werk.quote:
Ah dacht al. Anders had ik je wel tegen het lijf gelopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:26 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Klopt, maar dat fietspad is voor een peloton nog onhandiger.
[..]
Wel in Dordt uiteraard maar kwam niet uit met werk.
Zojuist ingeschakeld en ik hoorde Roxane en ik ging gelijk op zoek naar de vrt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:27 schreef Fodio het volgende:
Met Roxanne als commentator moet ik het geluid altijd 3 standjes lager zetten
Even zwaaien naar de camera dan straks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:50 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoor de helikopter in de verte. Huis den donck wat je net zag is 5min hier vandaan
Ze komen straks op het einde bij het ijsselmondse plein bij de brienenoordbrug. Dat is 5min lopen van hier. Ik ga straks de tijdrit kijken in de stadquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even zwaaien naar de camera dan straks.
Voormalig. Nu Brabant. Maar ik heb veel gefietst bij Kinderdijk en Rhoon.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:42 schreef TAmaru het volgende:
goh veel mensen uit omgeving Rotterdam blijkbaar hier
Pics van je vriendin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:11 schreef Maver24 het volgende:
Dit zijn allemaal stukken waar ik ook fiets. Leuk om te zien. Zometeen naar Rotterdam Zuid via Rhoon. Heel dicht bij het werk van me vriendin
Leuk hequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:40 schreef Maver24 het volgende:
Brug bij alblas waar ze nu rijden vorige week nog gefietst
Dat had ik gisteren met het Westland en Den Haag. Zo leuk om ze daar langs zien te rijden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:21 schreef user25514 het volgende:
[..]
Leuk heIk ben opgegroeid in Streefkerk waar ze net ook langs reden. Zo vaak over die weggetjes gefietst.
Dat team is een parodie op wielrennen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Die van Tashkent rijden met vierkante wielen. Wtf.
Ik had het over dat gras rondom die helikopter. Met al die vouwen in. Gelegd in een vijf voor vijf klusje op een vrijdagmiddag.quote:
Was in de tour mannen ook zo bij sommige ritten, weet niet hoe dat hier zit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
De vijf kilometer regel. Zei ze dat echt? Wtf.
Bij de Vrt zeiden ze dat de 3km wel eens wordt uitgebreid naar de 5km.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
De vijf kilometer regel. Zei ze dat echt? Wtf.
Treurig. De pampergeneratie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de Vrt zeiden ze dat de 3km wel eens wordt uitgebreid naar de 5km.
Die zit altijd goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:35 schreef H.Vviv het volgende:
Vos doet dat weer perfect door zo makkelijk naar het wiel van Wiebes te rijden.
Vanmiddag een Amber Alert.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:37 schreef DeeBee het volgende:
Gelukkig voor Lorena is de Brienenoord niet ver
Synchroonspringen met Demi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:37 schreef DeeBee het volgende:
Gelukkig voor Lorena is de Brienenoord niet ver
Prima leadout voor Kool gedaan. Mag ook na al het werk dat Kool voor Wiebes gedaan heeft in het verledenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WE hebben als team het initiatief genomen.
Puck is een fenomeen, smijt zich overal meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |