SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Woensdag wordt het niet zo warm en dat is een pittige rit. Moet je wel naar Zuid Limburg of de omgeving Luikquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:49 schreef franklop het volgende:
Had normaal gesproken wel gaan kijken. Maar met 30/35 graden in de zon zeg ik even nee
Misschien toch dinsdagochtend maar meepakken. Dat is echt een thuiswedstrijdquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Woensdag wordt het niet zo warm en dat is een pittige rit. Moet je wel naar Zuid Limburg of de omgeving Luik
Matig dat ze de fietsprovincie Brabant over slaanquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien toch dinsdagochtend maar meepakken. Dat is echt een thuiswedstrijd
Vrouwenwielrennen is een stiefkindje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Meer dan de helft van de etappes buiten Frankrijk
Dat is dus op 1 dag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef Pino112 het volgende:
67 km, een ITT van 6km, wat zijn dit voor afstanden
quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De echte vraag is natuurlijk wie er straks als eerste boven gaat komen op de monsterklim van 500 meter aan 0.5% in de Maastunnel waar liefst 2 hele hoogtemeters overwonnen moeten worden.
Heel gek dat die in het profiel op 1km a 3% staat!quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De echte vraag is natuurlijk wie er straks als eerste boven gaat komen op de monsterklim van 500 meter aan 0.5% in de Maastunnel, waar liefst 2 hele hoogtemeters overwonnen moeten worden.
Moeten ze eigenlijk ook tol betalen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel gek dat die in het profiel op 1km a 3% staat!
Het zijn er 46.5, 2 hoogtemeter voor een tunnel onder de maas kan natuurlijk ook nooit kloppen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De echte vraag is natuurlijk wie er straks als eerste boven gaat komen op de monsterklim van 500 meter aan 0.5% in de Maastunnel, waar liefst 2 hele hoogtemeters overwonnen moeten worden.
inderdaad. volgens Wielerflitsquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 hoogtemeters kan niet kloppen met een tunnel die onder de maas gaat.
quote:Die bergpunten zijn te verdienen aan het einde van de Maasdeltatunnel, op zo’n twintig meter boven NAP. Het laagste punt van de tunnel is 26,5 meter onder NAP, wat betekent dat de rensters zo’n 46,5 hoogtemeters moeten overwinnen. Een mooie truc spécial van de organisatie.
Geen idee, ik ging af op dit kaartje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het zijn er 46.5, 2 hoogtemeter voor een tunnel onder de maas kan natuurlijk ook nooit kloppen.
Dat vraag ik mij ook af in Frankrijk na voor meer dan 150 euro aan tol te zijn kwijt geweest in 2 wekenquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moeten ze eigenlijk ook tol betalen?
Zeer verwarrende topictitel inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:55 schreef Zorro het volgende:
Ik word er zo moe van als er niet bijstaat dat het om vrouwen gaat, om het daarmee proberen interessanter te maken
Ga er maar vanuit dat ze dat gewoon moeten betalen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af in Frankrijk na voor meer dan 150 euro aan tol te zijn kwijt geweest in 2 weken
Het is me wat allemaal.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:55 schreef Zorro het volgende:
Ik word er zo moe van als er niet bijstaat dat het om vrouwen gaat, om het daarmee proberen interessanter te maken
Bij voetbal hebben ze daar helemaal een handje van tegenwoordig. Ze treurig.
Woest.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:55 schreef Zorro het volgende:
quote:Tour de France Femmes - met Maarten en Marijn
VRT 1 ·VANAVOND ·22:50 - 23:15
Magazine n.a.v. de Ronde van Frankijk voor vrouwen. Maarten Vangramberen en Marijn de Vries brengen vanuit Frankrijk elke avond een ritverslag en reacties.
Ziedendquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:55 schreef Zorro het volgende:
heel irritant, dan lees je dat Ajax heeft verloren en dan blijkt het om de vrouwen te gaan ofzoquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:55 schreef Zorro het volgende:
Ik kan gewoon niet naar die meid luisteren. Het is haar stem maar ook de manier waarop ze praat. Ik zit nu op Sporza, die dame (geen idee wie het is) is veel en veel aangenamer. Nou geldt dat over het algemeen wel voor Belgen, maar dit verschil is extreem.quote:
Eurosport zendt het ook gewoon uit... met Jipquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:31 schreef TAmaru het volgende:
wie leveren commentaar op HBO Max? ik kan Roxane op de NOS moeilijk hebben maar als Iris commentaar levert, ga ik niet de sportbundel aanschaffen voor 5 euro
Het is leuk dat ze zo enthousiast is, maar het is wat teveel van het goede. Praat ook vaak zo door die Andries heen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:39 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet naar die meid luisteren. Het is haar stem maar ook de manier waarop ze praat. Ik zit nu op Sporza, die dame (geen idee wie het is) is veel en veel aangenamer. Nou geldt dat over het algemeen wel voor Belgen, maar dit verschil is extreem.
Iris zit op een motor dus we krijgen wel wat vaak to the commentator takes van haar.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:31 schreef TAmaru het volgende:
wie leveren commentaar op HBO Max? ik kan Roxane op de NOS moeilijk hebben maar als Iris commentaar levert, ga ik niet de sportbundel aanschaffen voor 5 euro
Roxane is gewoon totaal niet geschikt voor wat ze doet. Maar goed, daar heeft de NOS wel meer last van, dat ze mensen blijven steunen die niet geschikt zijn ... zoals met Joris bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is leuk dat ze zo enthousiast is, maar het is wat teveel van het goede. Praat ook vaak zo door die Andries heen.
Vooral schijtirrant als wel overal expliciet bij moet staan dat het de vrouwen zijn, maar als de mannen aan de beurt zijn wordt dat weer niet expliciet vermeld. Zet gewoon overal erbij of het om de mannen of vrouwen gaat, zoals in de meeste sporten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:55 schreef Zorro het volgende:
Roxanne is boos dat ze mee mogen rijden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:14 schreef heywoodu het volgende:
Welk team wordt er bij de NOS totáál de grond ingetrapt door die dame, die echt werkelijk pislink is?
Tashkent, denk ik?
quote:
Ik vind de Tour wel een beetje een uitzondering vanwege de geschiedenis van de koers.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral schijtirrant als wel overal expliciet bij moet staan dat het de vrouwen zijn, maar als de mannen aan de beurt zijn wordt dat weer niet expliciet vermeld. Zet gewoon overal erbij of het om de mannen of vrouwen gaat, zoals in de meeste sporten.
is in Grote(re) steden meestal wat langer ivm de vele verkeersobjecten en bv tramrails.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:10 schreef Idisrom het volgende:
De geneutraliseerde gedeelten vooraf lijken steeds langer te worden.
Ja waar wil je hier aanvallen? De col van de dag is al geweestquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gebeurt er nog wat of rijden we met z’n allen naar de finishlijn?
Rijdt er Franse politie mee?quote:
tot dusverre alleen NL politie gezienquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Rijdt er Franse politie mee?
Heb helaas geen tijd om te kijken ivm werk.
Zie op de paar beelden die ik kan zien alleen Nederlandse politie.
Denk dat er vandaag en morgen niet zoveel gaat gebeuren verderquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gebeurt er nog wat of rijden we met z’n allen naar de finishlijn?
Jammer. Al is het maar iemand die voor een nanoseconde aan zendtijd gaat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat er vandaag en morgen niet zoveel gaat gebeuren verder
nu wel gendarmerie gespotquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Rijdt er Franse politie mee?
Heb helaas geen tijd om te kijken ivm werk.
Zie op de paar beelden die ik kan zien alleen Nederlandse politie.
Wel bijzonder dat je zo'n ploeg überhaupt uitnodigt.. neem aan dat er toch wel betere opties zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Oezbekistan
Op biljartvlakparcours lol
Zeker verkeerde infuus gepakt vannacht.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Oezbekistan
Op biljartvlakparcours lol
Ze hadden geen keuze. Ploeg had via wat slimme trucjes zoveel punten gescoord dat ze een automatische uitnodiging kregen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je zo'n ploeg überhaupt uitnodigt.. neem aan dat er toch wel betere opties zijn?
Je zal haar vriend maar zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:09 schreef DeeBee het volgende:
Jeetje, echt na 5 minuten alweer BABBELZIEKED door Rox
De snelste man van Nederland!quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zal haar vriend maar zijn.
De beste sprinter van Nederland!quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zal haar vriend maar zijn.
Ah, dan wordt het anders jaquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hadden geen keuze. Ploeg had via wat slimme trucjes zoveel punten gescoord dat ze een automatische uitnodiging kregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |