SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Woensdag wordt het niet zo warm en dat is een pittige rit. Moet je wel naar Zuid Limburg of de omgeving Luikquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:49 schreef franklop het volgende:
Had normaal gesproken wel gaan kijken. Maar met 30/35 graden in de zon zeg ik even nee
Misschien toch dinsdagochtend maar meepakken. Dat is echt een thuiswedstrijdquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Woensdag wordt het niet zo warm en dat is een pittige rit. Moet je wel naar Zuid Limburg of de omgeving Luik
Matig dat ze de fietsprovincie Brabant over slaanquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien toch dinsdagochtend maar meepakken. Dat is echt een thuiswedstrijd
Vrouwenwielrennen is een stiefkindje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Meer dan de helft van de etappes buiten Frankrijk
Dat is dus op 1 dag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:37 schreef Pino112 het volgende:
67 km, een ITT van 6km, wat zijn dit voor afstanden
quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De echte vraag is natuurlijk wie er straks als eerste boven gaat komen op de monsterklim van 500 meter aan 0.5% in de Maastunnel waar liefst 2 hele hoogtemeters overwonnen moeten worden.
Heel gek dat die in het profiel op 1km a 3% staat!quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De echte vraag is natuurlijk wie er straks als eerste boven gaat komen op de monsterklim van 500 meter aan 0.5% in de Maastunnel, waar liefst 2 hele hoogtemeters overwonnen moeten worden.
Moeten ze eigenlijk ook tol betalen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel gek dat die in het profiel op 1km a 3% staat!
Het zijn er 46.5, 2 hoogtemeter voor een tunnel onder de maas kan natuurlijk ook nooit kloppen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De echte vraag is natuurlijk wie er straks als eerste boven gaat komen op de monsterklim van 500 meter aan 0.5% in de Maastunnel, waar liefst 2 hele hoogtemeters overwonnen moeten worden.
inderdaad. volgens Wielerflitsquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 hoogtemeters kan niet kloppen met een tunnel die onder de maas gaat.
quote:Die bergpunten zijn te verdienen aan het einde van de Maasdeltatunnel, op zo’n twintig meter boven NAP. Het laagste punt van de tunnel is 26,5 meter onder NAP, wat betekent dat de rensters zo’n 46,5 hoogtemeters moeten overwinnen. Een mooie truc spécial van de organisatie.
Geen idee, ik ging af op dit kaartje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het zijn er 46.5, 2 hoogtemeter voor een tunnel onder de maas kan natuurlijk ook nooit kloppen.
Dat vraag ik mij ook af in Frankrijk na voor meer dan 150 euro aan tol te zijn kwijt geweest in 2 wekenquote:Op maandag 12 augustus 2024 10:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moeten ze eigenlijk ook tol betalen?
Zeer verwarrende topictitel inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:55 schreef Zorro het volgende:
Ik word er zo moe van als er niet bijstaat dat het om vrouwen gaat, om het daarmee proberen interessanter te maken
Ga er maar vanuit dat ze dat gewoon moeten betalen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af in Frankrijk na voor meer dan 150 euro aan tol te zijn kwijt geweest in 2 weken
Het is me wat allemaal.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:55 schreef Zorro het volgende:
Ik word er zo moe van als er niet bijstaat dat het om vrouwen gaat, om het daarmee proberen interessanter te maken
Bij voetbal hebben ze daar helemaal een handje van tegenwoordig. Ze treurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |