Ja? De meesten vinden het geen reet aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kamp gezien. Brok in je keel wel.
Hou op zeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, jouw kontje mag er wezen hoor.... 🤭
quote:
Ik vond het erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja? De meesten vinden het geen reet aan.
Dat wel, maar het kamp is best schizofreen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond het erg indrukwekkend.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat wel, maar het kamp is best schizofreen.
Laat ik het zo brengen: ik had familieleden in het kamp zitten die als beesten zijn behandeld.quote:
Dat bedoelde ik dan ook met indrukwekkend, het was niet positief bedoeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laat ik het zo brengen: ik had familieleden in het kamp zitten die als beesten zijn behandeld.
Lord!quote:
Luuntjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:16 schreef Luuntje het volgende:
Mogguh....vandaag weer iets zonniger dan gisteren en dinsdag...gelukkig niet verzopen.
Stigs!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dan ook met indrukwekkend, het was niet positief bedoeld.
[..]
Lord!
Nee, dat niet. Wel dat huis van de kampcommandant gezien. Leek wel een spookhuis.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Ben je ook in dat museum geweest?
Ah jammer, dat museum had een hoop verklaard.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel dat huis van de kampcommandant gezien. Leek wel een spookhuis.
Dat geloof ik. Maar we vonden het wel erg duurquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah jammer, dat museum had een hoop verklaard.
Het groene spookhuis.
Ja....flinke hagelstenen ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Luuntje
Flink wat water daar bij jullie ja?
Teruggooien! Hoe durven ze.quote:
Is het ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Maar we vonden het wel erg duur
Er stonden speakers die telkens een verhaal vertelden bij een object (wagon, barak, veld, etc). Dat hakte er soms ook wel in.quote:
Geloof me, er hebben zich daar ergere dingen afgespeeld. En niet tegen Joden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er stonden speakers die telkens een verhaal vertelden bij een object (wagon, barak, veld, etc). Dat hakte er soms ook wel in.
Oh, dat geloof ik meteen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geloof me, er hebben zich daar ergere dingen afgespeeld. En niet tegen Joden.
Lord!quote:
Sallyquote:
Ja hoorquote:
Nu lekker gamenquote:
DLC van DREDGE is uitquote:
Zegt mij dus helemaal niets eh!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
DLC van DREDGE is uit
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zegt mij dus helemaal niets eh!
Te ingewikkeld.quote:
Het is vissen vangen!quote:
Dat bedoel ik. Heb een koivijver gehad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is vissen vangen!
Daar ging je toch niet met een boot in?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Heb een koivijver gehad.
Nee, maar die beesten moesten eens gevangen worden om te worden verkocht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ging je toch niet met een boot in?
Dat kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar die beesten moesten eens gevangen worden om te worden verkocht.
De grootste koi die ik had, was een kruising tussen een Chagoi en een graskarper. Die noemde ik altijd Koe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
Groeps!quote:
Lord!quote:
Haiii Stigs!quote:
Geen zin in SEXquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:39 schreef Groepfunder het volgende:
Drie heren. De dames slapen uit vanochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |