Dat is altijd lief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kunnen je leven reden als dat nodig is!
+d ergens?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kunnen je leven reden als dat nodig is!
Nee ze lullen net zo lang eindeloos aan je kop dat er tijd is voor medisch personeel om te komen helpen.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ze lullen net zo lang eindeloos aan je kop dat er tijd is voor medisch personeel om te komen helpen.
Ja jaquote:
Nee hoor, gewoon bukkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Te ingewikkeld voor een simpele ziel zoals ik.
Ja daaag. En dan volgt de aanranding zeker?quote:
Effe doorbijten joh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja daaag. En dan volgt de aanranding zeker?
Nee, assranding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja daaag. En dan volgt de aanranding zeker?
Deels. Elke woensdag kantoor Rotterdamquote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:51 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen.![]()
Jij bent er weer vroeg bij, Stig. Uitgeslapen?
Dan kun je slechts een deel van je bed verkopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deels. Elke woensdag kantoor Rotterdam
Dat laatste, want als je 5 minuten later vertrekt ben je een half uur kwijt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:27 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dan kun je slechts een deel van je bed verkopen.![]()
Wat meer serieus: dat moet jij wel kei vroeg in Rotterdam beginnen. Of je houdt ervan om op tijd te zijn; dat kan ook.
Luuntje!quote:
Snap ik wel. Ik was gisteren ook om 7.30 uur al in Den Haag op kantoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat laatste, want als je 5 minuten later vertrekt ben je een half uur kwijt.
Den Haag heb ik 2 jaar gewerkt. Ging toen met de trein. Sindsdien wil ik niet meer met de trein.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:35 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik was gisteren ook om 7.30 uur al in Den Haag op kantoor.
En sindsdien ga jij als een trein.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Den Haag heb ik 2 jaar gewerkt. Ging toen met de trein. Sindsdien wil ik niet meer met de trein.
Zo kan je het ook stellen jaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:45 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En sindsdien ga jij als een trein.![]()
Bekijk jij het ff!quote:
Lord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |