En ze heeft kennelijk buiten alle anderen om samen met haar man een Australische breakdancebond opgezet, snel naar het IOC gegaan om te zeggen dat haar bond de sport in Australië vertegenwoordigt en vervolgens zelf de kwalificatie georganiseerd en alle subsidies gevangen. Nu gaan er verhalen dat zij en haar man wellicht in de problemen komen vanwege fraude.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 03:45 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik heb een stukje van haar dissertation (en wat papers) gelezen. Ze lijkt zich vooral druk te maken over de achterblijvende vrouwenemancipatie binnen de breaking scene in Australië en het gebrek aan inclusiviteit. En nu lijkt ze zich inderdaad te ergeren aan het niveau, dat te hoog zou liggen.
Erg vermoeiend.
We kunnen slechts hopen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ze heeft kennelijk buiten alle anderen om samen met haar man een Australische breakdancebond opgezet, snel naar het IOC gegaan om te zeggen dat haar bond de sport in Australië vertegenwoordigt en vervolgens zelf de kwalificatie georganiseerd en alle subsidies gevangen. Nu gaan er verhalen dat zij en haar man wellicht in de problemen komen vanwege fraude.
Een Olympische medaille heeft niet dezelfde functie als een trouwring die je je leven lang om je vinger doet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een trouwring is ook bestand tegen zweet em weersinvloeden
Wat een soapquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ze heeft kennelijk buiten alle anderen om samen met haar man een Australische breakdancebond opgezet, snel naar het IOC gegaan om te zeggen dat haar bond de sport in Australië vertegenwoordigt en vervolgens zelf de kwalificatie georganiseerd en alle subsidies gevangen. Nu gaan er verhalen dat zij en haar man wellicht in de problemen komen vanwege fraude.
Wat een drama van die Abe nadat ze verloor op ippon tegen de nummer 1 van de wereld en latere winnaar van het Olympisch goud.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef PippenScottie het volgende:
Random puntjes die nog niet zijn genoemd. Ik weet niet of het hoogte- of dieptepuntjes waren.
Het hartverscheurende gehuil van Uta Abe na haar uitschakeling in het judotoernooi. Als je dit nog niet gezien hebt, zoek het filmpje op.
Amerikaanse dominantie bij de atletiek. Dit wordt onuitstaanbaar over vier jaar.
Het wereldrecord van Duplantis. Ik was in het stadion en ik heb iedereen en zijn moeder vooraf verteld dat ik hoopte op precies dit scenario. Het was fantastisch.
Dezelfde dag, van Klinken die faalde op de discus. Ik weet niet hoe dit op tv over kwam, maar na haar eerste twee worpen ging alles mis en heeft ze anderhalf uur versuft alleen gezeten.
Triumph en disaster liggen op zo’n avond dicht bij elkaar. Niet iedereen behandelt ze hetzelfde.
Steph Curry die het Amerikaanse basketbalteam redt door in de laatste twee wedstrijden 17 driepunters raak te schieten. Onwaarschijnlijk fenomeen.
De arme b-girls. Er zaten een paar goed getrainde meiden bij die zich al jaren inzetten voor deze sport. Hun prestaties werden volledig overschaduwd door een Australische oma die het onderdeel totaal niet serieus nam. Het was hilarisch, maar de winnaars verdienden de aandacht.
Parijs. De stad, de mensen.![]()
Er is nog veel, veel meer
Net toevalig nog geluisterd, het heeft het gevoel echt goed vastgehouden. Jammer dat er nergens een hogere kwaliteit versie van te vinden isquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:42 schreef SonicVolcano het volgende:
De themamuziek (?) vond ik mooi. Zeker bij de medailles.
Ja, hoezo staat dat niet op Spotifyquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net toevalig nog geluisterd, het heeft het gevoel echt goed vastgehouden. Jammer dat er nergens een hogere kwaliteit versie van te vinden is
De seine bij de opening was dan wel weer leukquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 05:11 schreef sp3c het volgende:
Breakdancing was echt wel de grootste flop wmb, snapte er geen reet van en het was ook totaal niet om aan te zien
Daarna de Nederlandse judoka's en de Seine
Verder vond ik het wel een mooie editie![]()
Top Sifan Hassan en Worthy de Jong
Dit iets?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net toevalig nog geluisterd, het heeft het gevoel echt goed vastgehouden. Jammer dat er nergens een hogere kwaliteit versie van te vinden is
Daar komen echt louter Amerikanen ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:56 schreef beantherio het volgende:
Flop: de sub r/olympics op Reddit
Het enige waar het daar over gaat zijn de prestaties van team USA, Steven van de Velde en Raygun memes. Deze heeft nu definitief een plekje gekregen op mijn Reddit shitlist.
Reddit bestaat überhaupt natuurlijk voor 80-90% uit Amerikanen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar komen echt louter Amerikanen ja.
Ja maar niet overal erge Amerikanen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Reddit bestaat überhaupt natuurlijk voor 80-90% uit Amerikanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |