abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214683022
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Tja, maar als ze had laten zien wat ze in die clip liet zien dan kun je nog zeggen dat ze wat te kort komt ipv dat ze helemaal niets in breakdance te zoeken heeft zoals na haar demonstratie. En dat eerste is ook prima. Meedoen is voor sommigen het hoogst haalbare, ook in andere sporten. Maar doen dan in elk geval wat volgens het boekje.
Gemiddelde hobby sporters horen niet thuis op de Olympische Spelen. 2018 winter was er deze :')

pi_214683190
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 21:48 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Gemiddelde hobby sporters horen niet thuis op de Olympische Spelen. 2018 winter was er deze :')

[ afbeelding ]
Ik denk dat deze australische mevrouw wel wat meer heeft laten zien voor de kwalificatie dan haar eigen draai die ze aan de wedstrijden gaf.

En wat die skieer betreft is het een loophole in de kwalificatievoorwaarden geweest. Dit soort voorbeelden geven ook aan dat er nog flink geschaafd moet worden aan zo'n nieuwe sport op de spelen.
pi_214684562
Top:
- uitzendtijden - gaan we komende 12 jaar niet meer meemaken
- organisatie en decor - Frankrijk mag trots zijn
- prestaties TeamNL
- volle en enthousiaste stadions
- luiden van gong in atletiek, hopelijk uitrol naar alle stadions

Flop:
- Dionne de Graaf als interviewer bik praatprogramma
- Interview met TD judobond
- TeamNL die niet in actie kwam tegen hetze Steven van de Velde (continu gefluit van publiek werd toegestaan)
- Lange woke openingsceremonie
- Discutabele jurybeslissingen bij waanwielrennen, turnen en dressuur
- Gehype van Biles
  maandag 12 augustus 2024 @ 00:17:33 #104
2651 svann
night-hawk
pi_214687017
Echt leuk vond ik het om kennis te maken met 3x3 basketbal; geweldige spelvorm.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_214687467
Top: HBO MAX
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 augustus 2024 @ 07:29:52 #106
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214687794
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 21:48 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat was wel echt puur gebruik maken van de kwalificatie-eisen. Zo moest ze top-30 eindigen in een World Cup en/of het WK, dus ging ze naar alle World Cups, en daar deden er meestal lang geen 30 aan mee in het freestyleskiën bij de vrouwen (zeker destijds niet). Dertien van haar top-30's kwamen in wedstrijden met minder dan 30 deelneemsters. Tja.

De kans voor zulke deelnemers is niet zo heel groot meer verder. Natuurlijk heb je in elke sport deelnemers die écht geen kans op een medaille hebben, prima, maar over het algemeen heeft zeker 98% van de deelnemers echt wel een degelijk minimaal niveau wat betreft beheersing van hun sport :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214687866
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 22:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Top:
- uitzendtijden - gaan we komende 12 jaar niet meer meemaken
- organisatie en decor - Frankrijk mag trots zijn
- prestaties TeamNL
- volle en enthousiaste stadions
- luiden van gong in atletiek, hopelijk uitrol naar alle stadions

Flop:
- Dionne de Graaf als interviewer bik praatprogramma
- Interview met TD judobond
- TeamNL die niet in actie kwam tegen hetze Steven van de Velde (continu gefluit van publiek werd toegestaan)
- Lange woke openingsceremonie
- Discutabele jurybeslissingen bij waanwielrennen, turnen en dressuur
- Gehype van Biles
Waarom vond je Biles gehyped? Ze heeft qua oefeningen haar eigen standaard gezet voor de rest van het veld. Bolt deed ook zoiets. Ik vond het wel op waarde beoordeeld. Als Biles is gehyped, dan ook Femke Bol waar de internationale media al even lyrisch over waren.
pi_214688229
Ik weet niet of het een top of flop is. Die hoogspringer die achter de lat bleef hangen met zijn plassert
  maandag 12 augustus 2024 @ 08:51:52 #109
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_214688356
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 22:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Flop:
Ik denk dat ze daar terecht de discussie niet over zijn aangegaan: daar had namelijk nooit een einde aan gekomen. De kwestie verloor ook eigenlijk (mede daardoor) al vrij snel de aandacht van de media.
  maandag 12 augustus 2024 @ 09:07:01 #110
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_214688455
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 08:51 schreef beantherio het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar terecht de discussie niet over zijn aangegaan: daar had namelijk nooit een einde aan gekomen. De kwestie verloor ook eigenlijk (mede daardoor) al vrij snel de aandacht van de media.
Bedoel je traditionele media? Ik heb twee weken wel echt bepaalde hoeken van het internet vermeden omdat iedere Nederlander die geen uitgesproken standpunt innam ineens een pedofiel was. AD ook deze week nog met 1 of ander grafriool-artikel.

Die hetze lijkt me ook vreselijk voor het slachtoffer en alle familie van alle betrokkenen. Ik werd er oprecht een beetje naar van, al denk ik inderdaad dat er weinig aan te doen was. Voor mij wel een flinke flop.
  maandag 12 augustus 2024 @ 09:12:27 #111
38114 beantherio
pi_214688483
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 09:07 schreef Saboo het volgende:

[..]
Bedoel je traditionele media? Ik heb twee weken wel echt bepaalde hoeken van het internet vermeden omdat iedere Nederlander die geen uitgesproken standpunt innam ineens een pedofiel was. AD ook deze week nog met 1 of ander grafriool-artikel.
Misschien dat we dan andere hoeken van het Internet bezoeken. Het AD bezoek ik trouwens al vele jaren niet meer: de term "grafriool" is een goede benaming voor de site in het algemeen. ;)
pi_214688578
Ik doel er bijvoorbeeld.op dat publiek worst aangesproken op gefluit en dat ze worden verwijderd als ze doorgaan. Net als bij tennis. Vond her zeer slap van het IOC. En vooraf zo hoog opgevem over sportiviteit
pi_214688853
De medailles blijken ook een flop te zijn _O-

https://sporza.be/nl/2024(...)onden~1723358461810/
pi_214689281
Flops
-lekke band Puck Pieterse
-geen Nederlands mannenteam bij het handboogschieten
-telkens wisselen naar een veldonderdeel bij lange loopnummers, er was geen aparte stream voor loopnummers
-blessure Bonevacia
-Nageeye die na 41km uitstapt
-Klaver's 400m halve finale
-geen finale voor verspringer Hondema
-Jorinde van Klinken
-Loes Gunnewijk die Ellen van Dijk met gebroken enkel selecteert voor de tijdrit
-geen individueel brons voor Hoogland
-geen medaille bij dressuur
-geen zege bij het schermen
-Wereldkampioen judoka Van Lieshout meteen uitgeschakeld als nummer 1 geplaatst zijnde
-judokas verliezen in eerste ronde van Servië in het teamevenement
-Van Opzeeland zet zegereeks Van Rijsselberghe/Badloe niet voort
-Kamminga kan er niets meer van
-Marrit Steenbergen
-Stam/Schoon geven het weg
-teleurstellende 400m horden van Bol

Tops
-Hattrick Harrie
-de ruim 62km in negen dagen van Hassan
-Eindsprint Femke Bol 4x400 gemengd
-Goud 3x3 basketbal
-Goudenhockeymannen
-het roeisucces
-vierde medaille voor Bouwmeester
-Zilver Manon Veenstra bij de bmx
-Zilver voor Marianne Vos
-4x100 vrouwen kwalificeren zich voor de finale
-Niels Laros en Stefan Nillissen op de 1500m
-Griekspoor wint van Tsitsipas
-wildcard Robin Haase
  maandag 12 augustus 2024 @ 11:23:43 #115
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_214689568
Grootste flop, de Seine
Grootste top, Duplantis
Wat gaan we niet missen; Franse fans die tegenstanders uitfluiten
Wat gaan we wel missen; de algehele sfeer

Overigens vond ik Breaking zeer vermakelijk, weet niet of het hier hoort, maar echte atleten en prima te volgen vanaf de bank.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_214689627
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 07:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat was wel echt puur gebruik maken van de kwalificatie-eisen. Zo moest ze top-30 eindigen in een World Cup en/of het WK, dus ging ze naar alle World Cups, en daar deden er meestal lang geen 30 aan mee in het freestyleskiën bij de vrouwen (zeker destijds niet). Dertien van haar top-30's kwamen in wedstrijden met minder dan 30 deelneemsters. Tja.

De kans voor zulke deelnemers is niet zo heel groot meer verder. Natuurlijk heb je in elke sport deelnemers die écht geen kans op een medaille hebben, prima, maar over het algemeen heeft zeker 98% van de deelnemers echt wel een degelijk minimaal niveau wat betreft beheersing van hun sport :)
Dat zeker, daarom springt dat qua ondermaats niveau er boven uit. Van zo'n breakdancer verwacht ik minstens dat ze op een arm of twee een rondje kan draaien, maar dat zit er niet in bij haar. Ook haar leeftijd van 36, is nogal hoog in vergelijking met de andere, voor iets waarbij je eigenlijk zeer athletisch en flexibel moet zijn.

Van wat ik heb gelezen is die voorselectie voor die breakdance finalist ook nogal dubieus verlopen. Opgezet door een ballroomclub, en haar man en zijzelf waren daarbij betrokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jed1Gam op 12-08-2024 11:38:50 ]
  maandag 12 augustus 2024 @ 11:34:45 #117
38114 beantherio
pi_214689663
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 11:23 schreef Fretwork het volgende:
Grootste flop, de Seine
Het is toch eigenlijk wel heel treurig. Ze hebben er zoveel tijd voor gehad om te zorgen dat het beter zou worden, wat ook echt blijvende voordelen voor de stad zelf zou hebben gehad. Al die berichten over deelnemers die nadien ziek werden waren wel echt heel treurig. Dit was een heel duidelijke flop ja.
pi_214690019
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 09:59 schreef Faraday01 het volgende:
De medailles blijken ook een flop te zijn _O-

https://sporza.be/nl/2024(...)onden~1723358461810/
ik las over het voorbeeld van een Olympier die de medaille(s) lang op een bezweet lichaam droeg en ze ook te leen gaf aan vrienden (?). Het is niet een brok goud of brons zoals in de dure tijden van eerste spelen, waar ze per saldo ook gewoon minder medailles te vergeven hadden.

Als je ze om je trainingspak hangt en ze niet als speelgoed behandeld en daarna goed opbergt blijven ze gewoon erfstukken.
  maandag 12 augustus 2024 @ 18:39:18 #119
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214693638
tops
sifan en lavreysen die iedereen ownen

hockey dames en basketballers die het lekker spannend hebben gehouden

mooie beelden van parijs

veel mooie beelden en actieve topics op fok

sluitingsceremonie

flops
de gedachte dat er wel weer een aanslag zou kunnen komen

verschillende sporters die lastiggevallen worden (boksster en breakdancer o.a.)

veel haat richting Nederland voor het sturen van een zedendelinquent

openingsceremonie

de seine die toch te ranzig was
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214693990
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 12:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]
ik las over het voorbeeld van een Olympier die de medaille(s) lang op een bezweet lichaam droeg en ze ook te leen gaf aan vrienden (?). Het is niet een brok goud of brons zoals in de dure tijden van eerste spelen, waar ze per saldo ook gewoon minder medailles te vergeven hadden.

Als je ze om je trainingspak hangt en ze niet als speelgoed behandeld en daarna goed opbergt blijven ze gewoon erfstukken.
Een trouwring is ook bestand tegen zweet em weersinvloeden
pi_214695313
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 19:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
Een trouwring is ook bestand tegen zweet em weersinvloeden
Brons kan echt wel wat hebben, hoor: de stuivers en centen van vroeger bleven ook lang goed.
Het probleem is natuurlijk dat die medailles niet meer van echt brons, zilver en goud zijn maar van (Franse) AliExpress-kwaliteit.
Toevoeging: zie hier: OS / Atleet klaagt over slechte kwaliteit gewonnen bronzen medaille
pi_214695737
Top: @Mexicanobakker als absolute überkenner van zo ongeveer elke sport.

Flop: Toch vooral judoka's en laten we 'het ging wel lekker' Kamminga ook niet vergeten.
  maandag 12 augustus 2024 @ 22:54:39 #123
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_214696689
Flop: judoka
pi_214697769
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 21:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Deze vond ik wat twijfelachtig. Ik snapte geen hol van de uitleg.

Ze zou een Phd. in breakdance hebben. Maar dat klinkt meer als iemand die het bestudeert als fenomeen. Daarnaast zou ze wel dansen en verschillende stijlen doen. Ook kan ze volgens mij best wel redelijk goed breakdancen getuige wat clips in een uitzending van een maand geleden.

Maar toen ze de andere deelnemers zag zou ze haar powermoves hebben laten varen omdat ze dacht dat ze het daar niet op zou winnen en om unieker te zijn (?)

Ik denk dat ze best wel competent was maar uiteindelijk erachter kwam dat ze hekkensluiter zou worden en het toen over een hele andere boeg heeft gegooid met wat australische elementen zoals die kangoeroe. Wat het ook was, het was volgens sommigen meer urban dan breakdance. Vreemd was het wel en die gok op de originaliteitsprijs is niet de juiste gok geweest. Beter had ze toch gewoon wat van die werkelijk goede moves laten zien.
Ik heb een stukje van haar dissertation (en wat papers) gelezen. Ze lijkt zich vooral druk te maken over de achterblijvende vrouwenemancipatie binnen de breaking scene in Australië en het gebrek aan inclusiviteit. En nu lijkt ze zich inderdaad te ergeren aan het niveau, dat te hoog zou liggen.

Erg vermoeiend.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 05:11:55 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214697940
Breakdancing was echt wel de grootste flop wmb, snapte er geen reet van en het was ook totaal niet om aan te zien

Daarna de Nederlandse judoka's en de Seine

Verder vond ik het wel een mooie editie *O*

Top Sifan Hassan en Worthy de Jong w/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')