SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, soms moet je geluk hebben en in het begin van hun carriere het meepikken.
Het zou zo maar een vrouwenstem kunnen zijn.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zou zo maar een vrouwenstem kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
Nee, deze weet ik niet. Heb het nummer wel eens gehoord, maar verder dan dat kom ik niet.
Ik wilde That's all zeggen, maar dat leek me te simpelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat keur ik goed.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde That's all zeggen, maar dat leek me te simpel
Deze komt uit 1985. Heeft de 16e plaats behaald.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
Oei, deze komt van ver. Scritti Politti - The best time?
Welkom Symph (& Ddm?)quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Symph (& Ddm?)
Gefeliciteerd met de zilveren medaille van de 4x400 meter.
Ja, dat vrees ik ook. We gingen van de Tour mooi door naar de OS, maar nu is het dan wel echt bijna voorbij. Jammer hoor. Met het EK voetbal had ik wat minder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Was wel mooi ja… Fat wordt wel afkicken als de spelen zijn afgelopen
Hoi Ddm.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgenmiddag nog een mooie handbalfinale bij de mannen en natuurlijk de marathon van Sifan
Serieus?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga Gregory Sedoc ook echt missen.
Goede avond en welkom Mad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Wat een irritante, niets zeggende en daardoor altijd gelijk hebbende dweil is dat…
Oh, nee. Ik hou van zijn stem en zijn kalme analyses.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Wat een irritante, niets zeggende en daardoor altijd gelijk hebbende dweil is dat…
Dat was echt een hele nuttige toevoeging aan het presentatie team.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga Gregory Sedoc ook echt missen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Ja, hoewel ik echt zowel bij de vrouwen als de mannen gepoogd heb om de madison (koppelkoers) te doorgronden en ondanks het deskundige commentaar is het niet gelukt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was echt een hele nuttige toevoeging aan het presentatie team.
Altijd fijn als iemand met verstand van zaken zo goed kan presenteren.
En bij het baanwielrennen Kirsten Wild als commentator was ook heel fijn.
Dat is ook gewoon niet te volgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik echt zowel bij de vrouwen als de mannen gepoogd heb om de madison (koppelkoers) te doorgronden en ondanks het deskundige commentaar is het niet gelukt.
quote:
Zelfs Kirsten was het op een gegeven moment kwijt. Die wedstrijd duurt mij ook gewoon te lang om het aandachtig te volgen, hoewel ik het elk kampioenschap wel kijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik echt zowel bij de vrouwen als de mannen gepoogd heb om de madison (koppelkoers) te doorgronden en ondanks het deskundige commentaar is het niet gelukt.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
Weer een eighties-uitzending vandaag.
Die zit duidelijk tegen haar been aan te rijden, dus het lijkt me de Sex Shooter.quote:
Duidelijk grensoverschrijdend gedragquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zit duidelijk tegen haar been aan te rijden, dus het lijkt me de Sex Shooter.
Misschien zijn het gewenste intimiteiten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Duidelijk grensoverschrijdend gedrag
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Het was in ieder geval Prince meuk.
Boy George
Ik trek dat hele gedoe ook niet. Breakdancen zelf wel, maar inderdaad die maniertjes en gebaartjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef livelink het volgende:
Dat breaking vind ik bepaald geen toevoeging op de OS. Doet me denken aan die eindeloze battles waar ik naar moest kijken toen mijn dochter hip-hop deed. Die battles met al die maniertjes en gebaartjes vond ik toen al verschrikkelijk om naar te kijken.
quote:
Wie dat ooit verzonnen heeft, heeft ze ook niet allemaal op een rijtje.quote:
Ik vond het eigenlijk gewoon een gênante vertoning.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:52 schreef livelink het volgende:
Dat breaking vind ik bepaald geen toevoeging op de OS. Doet me denken aan die eindeloze battles waar ik naar moest kijken toen mijn dochter hip-hop deed. Die battles met al die maniertjes en gebaartjes vond ik toen al verschrikkelijk om naar te kijken.
De dagopvang voor de kinderen van de atleten mocht ook iets doen…quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk gewoon een gênante vertoning.
Die maniertjes en dat geforceerde taalgebruik zijn vreselijk
Nou ja, zoietsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dagopvang voor de kinderen van de atleten mocht ook iets doen…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Deze single is uiteindelijk niet bij de rcd terecht gekomen toen ze de boel in beslag namenToch de 19e plaats behaald in 1989.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat was wel een fijne plaatquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze heeft de 20e plaats in 1981 behaald.
[ afbeelding ]
Om je te helpen.... de titel is niet The meaning of life.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:04 schreef MadMaster het volgende:
The Meaning Of Life - Van wie ook al weer?
Zo'n vroege rap-band dacht ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:04 schreef MadMaster het volgende:
The Meaning Of Life - Van wie ook al weer?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit al lang duren en ik heb de 12” boven liggen.
Komt geen eind aan…
Ik wou net zeggen dat dit vast een Mama Appelsap was.quote:
Wel als je hem het raam uit gooitquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit al lang duren en ik heb de 12” boven liggen.
Komt geen eind aan…
Soms is de oplossing zo simpelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wel als je hem het raam uit gooit
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:22 schreef livelink het volgende:
I specialize in love - Geen idee wie de zangeres is.
Ja, heb jij dat nooit dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nieuwe trend, een prijssticker in je haar?
Je mag wel laten weten dat je goedkoop bent, toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nieuwe trend, een prijssticker in je haar?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag wel laten weten dat je goedkoop bent, toch?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Good Year For The Roses - Elvis Costello
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag wel laten weten dat je goedkoop bent, toch?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Michael Narada Walden - Divine Emotion
Maken ze ook nog nieuwe muziek?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Deze band tourt nog steeds, heerlijke muziek…
Heel fijn, ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Deze band tourt nog steeds, heerlijke muziek…
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken vooral hun oude werk.
C'est La Vie - Robbie Neville
Sonny inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Hé, Heartbeat - Sonny Crocket (of die andere)
Don Johnson 8n ieder geval…
De dagen korten alweerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Met kerstklokken en niet te verwarren met Young Turks…
Het viel opeens op ja…quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de tijdschakelaar van het licht al moeten bijstellen.
Niks aan…
Na jaren bijna allergisch te zijn geweest voor zonlicht tijdens het slapen, heb ik daar sinds dit jaar geen last meer van. Dus de zonsopgang merk ik niks meer van…quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het viel opeens op ja…
‘S ochtends vind ik het wel fijn dat het wat later licht wordt
Dat is fijn… bij mij is het zo’n beetje andersom helaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na jaren bijna allergisch te zijn geweest voor zonlicht tijdens het slapen, heb ik daar sinds dit jaar geen last meer van. Dus de zonsopgang merk ik niks meer van…
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Rainy Night In Georgia - Randy Crawford
Slaap lekker.....quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een mooie voor het slapen gaan.
Weer wat bekende nummers, o jaatjes gehoord, en een paar keer echt volledige blanco
Leuke afwisseling, dank Melting.
Welterusten Symphonic. Toepasselijke plaat nu voor jouquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een mooie voor het slapen gaan.
Weer wat bekende nummers, o jaatjes gehoord, en een paar keer echt volledige blanco
Leuke afwisseling, dank Melting.
Dit is toch wel echt een geniaal nummer.quote:
Je bent vast op het verkeerde been gezet door seven seconds.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:11 schreef Melting het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ze een Zweedse was.
Altijd die kut Koemanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent vast op het verkeerde been gezet door seven seconds.
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de laatste voor mij.
Morgen vroeg op om mw. MM naar haar wandeltocht te brengen.
Dank Melting en toujour!
Slaap lekker alvast.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de laatste voor mij.
Morgen vroeg op om mw. MM naar haar wandeltocht te brengen.
Dank Melting en toujour!
Ze mag morgen én maandag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast.
En wens Mw MM succes met de tocht! Zal wel zweten worden met die hitte.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mag morgen én maandag.
Dan wordt het pas echt pittig…
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:29 schreef livelink het volgende:
Ik ken het, maar zou het verder echt niet weten.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:34 schreef livelink het volgende:
Door dit liedje krijg ik er niet speciaal meer vertrouwen in.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:45 schreef livelink het volgende:
Matt Bianco? - Don't blame it on the girl
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:50 schreef livelink het volgende:
Seven into the sea heet het, maar ik weet niet wie het zingt.
Dan nog weet jij er veel meer, dan ik er zou weten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:59 schreef livelink het volgende:
Zoals bij alle nummers vanavond, ken ik het wel. Maar weet het verder niet.
quote:
Die echte disco-periode is wel een beetje aan mij voorbij gegaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Al lijkt me zo'n broek dus echt niet fijn zitten.
Was ook wel een beetje voor jouw tijd, toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Die echte disco-periode is wel een beetje aan mij voorbij gegaan.
Klopt. Saturday Night Fever was echt voor mijn tijd inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje voor jouw tijd, toch?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:13 schreef livelink het volgende:
Die twee laatste nummers ken ik echt niet.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:30 schreef livelink het volgende:
Bananarama - Don't it make you feel good
Shit, eerst shy boy getypt.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:33 schreef livelink het volgende:
Toen livelink nog een livelinkje was. Was weer fijn, Melting. Dank je wel!
Ja, zeker lang geleden. Het zou verboden moeten worden om ouder te worden.quote:
Dat zou toch wat zijn..... forever young...... you want to be.... forever young.....quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker lang geleden. Het zou verboden moeten worden om ouder te worden.
In ieder geval niet heel oud. Ik word er niet vrolijk van als ik mijn ouders zie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou toch wat zijn..... forever young...... you want to be.... forever young.....
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
Erg he, maar ik weet niet wie dit zingt.
Ja, die is terug. Redelijke week. Gisteren een beetje ruzie gehad met een collega, maar ik heb wijselijk zelf niet gereageerd en het uit laten vechten door mijn leidinggevende met zijn leidinggevende.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:07 schreef Melting het volgende:
Hoe was je week, livelink?
Is je collega al terug van vakantie?
Verstandig om daar geen energie in te steken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die is terug. Redelijke week. Gisteren een beetje ruzie gehad met een collega, maar ik heb wijselijk zelf niet gereageerd en het uit laten vechten door mijn leidinggevende met zijn leidinggevende.
En verder vooral erg warm. Maar dat geldt ook voor jou.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:12 schreef livelink het volgende:
Oh, en ik heb maandag een uur bij de tandarts in de stoel gelegen. Mijn mond krijgt een dure make-over. Eindelijk een tandarts gevonden die ook na werktijd en zaterdags open is en ik ben dus overgestapt en ga er nu helemaal voor.
quote:
Groot gelijk dan dat je in jezelf investeert.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Er gaan drie kiezen getrokken worden en ik ga voor implantaten. Duur grapje, maar ik ga nooit op vakantie, dus dit wordt het dan.
Goed bezigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Er gaan drie kiezen getrokken worden en ik ga voor implantaten. Duur grapje, maar ik ga nooit op vakantie, dus dit wordt het dan.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kocht allemaal dure schoenen vandaag, gelukkig kocht ik gisteren hele goedkope
Wat heb je gekocht dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt, maar die kunnen weer heel wat kilometers mee.
Hij gaat nu na jaren toch overstag voor sandalen, https://www.scapino.nl/ec(...)ariant=1036290641430 en nee, niet met sokkenquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij gaat nu na jaren toch overstag voor sandalen, https://www.scapino.nl/ec(...)ariant=1036290641430 en nee, niet met sokken
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kocht zowat dezelfde bijna nieuw bij de kringloop voor ¤3
Ja, dan misschien wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
Het lijkt er best een beetje op. Wetende dat hij echt nog nooit van John Denver heeft gehoord.
Ik kocht nooit dure schoenen, maar ik heb nu wel geinvesteerd in goede wandelschoenen en ook betere gewone schoenen.quote:
Mooie schoenen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het andere paar zijn deze https://www.ziengs.nl/p/s(...)/?variant=2306813450
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |