SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, soms moet je geluk hebben en in het begin van hun carriere het meepikken.
Het zou zo maar een vrouwenstem kunnen zijn.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zou zo maar een vrouwenstem kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:17 schreef livelink het volgende:
Nee, deze weet ik niet. Heb het nummer wel eens gehoord, maar verder dan dat kom ik niet.
Ik wilde That's all zeggen, maar dat leek me te simpelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat keur ik goed.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde That's all zeggen, maar dat leek me te simpel
Deze komt uit 1985. Heeft de 16e plaats behaald.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
Oei, deze komt van ver. Scritti Politti - The best time?
Welkom Symph (& Ddm?)quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Symph (& Ddm?)
Gefeliciteerd met de zilveren medaille van de 4x400 meter.
Ja, dat vrees ik ook. We gingen van de Tour mooi door naar de OS, maar nu is het dan wel echt bijna voorbij. Jammer hoor. Met het EK voetbal had ik wat minder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Was wel mooi ja… Fat wordt wel afkicken als de spelen zijn afgelopen
Hoi Ddm.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgenmiddag nog een mooie handbalfinale bij de mannen en natuurlijk de marathon van Sifan
Serieus?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga Gregory Sedoc ook echt missen.
Goede avond en welkom Mad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Wat een irritante, niets zeggende en daardoor altijd gelijk hebbende dweil is dat…
Oh, nee. Ik hou van zijn stem en zijn kalme analyses.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Wat een irritante, niets zeggende en daardoor altijd gelijk hebbende dweil is dat…
Dat was echt een hele nuttige toevoeging aan het presentatie team.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga Gregory Sedoc ook echt missen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Ja, hoewel ik echt zowel bij de vrouwen als de mannen gepoogd heb om de madison (koppelkoers) te doorgronden en ondanks het deskundige commentaar is het niet gelukt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was echt een hele nuttige toevoeging aan het presentatie team.
Altijd fijn als iemand met verstand van zaken zo goed kan presenteren.
En bij het baanwielrennen Kirsten Wild als commentator was ook heel fijn.
Dat is ook gewoon niet te volgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik echt zowel bij de vrouwen als de mannen gepoogd heb om de madison (koppelkoers) te doorgronden en ondanks het deskundige commentaar is het niet gelukt.
quote:
Zelfs Kirsten was het op een gegeven moment kwijt. Die wedstrijd duurt mij ook gewoon te lang om het aandachtig te volgen, hoewel ik het elk kampioenschap wel kijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik echt zowel bij de vrouwen als de mannen gepoogd heb om de madison (koppelkoers) te doorgronden en ondanks het deskundige commentaar is het niet gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |