Ja en? Dat hoopte men eerst, maar het was al vrij snel duidelijk dat dit niet zo was, maar dat de kans op besmetting wel een stuk lager was. Voortschrijdend inzicht, etc. maar jullie blijven dit maar als argument gebruiken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan moet je strijden tegen de MSM. ''Je kunt niet meer besmet raken met corona na vaccinatie,'' weet je nog?
Ook al was die 10 jaar oud.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De OP is anderhalf jaar oud.
Dat heeft dat nieuws artikel nooit beweerd. Daar ben jij en PSVCL al meerdere keren op gewezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan moet je strijden tegen de MSM. ''Je kunt niet meer besmet raken met corona na vaccinatie,'' weet je nog?
Dan nog kent hij het verschil schijnbaar niet. De groep die besmet kan raken met het apenpokken virus is nihil vergeleken met het Coronavirus dat Covid-19 veroorzaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Topic gaat over vaccinatieschade, niet per se over covid-19.
Schaap! Zo’n kind moet weerstand opbouwen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga morgen met m'n baby haar DKTP-vaccinatie halen, raad je aan om daarna direct door te rijden naar een begravenisondernemer om een doodskist voor haar te bestellen?
Je was dus al die tijd tegen kritische denkers en voor alle maatregelen? En na de derde lockdown sloeg je om als een blad aan een boom?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb last van politieke spijt. Tot en met 2021 geloofde ik nog in het coronavirus en dacht ik dat de maatregelen goed waren. Door de polarisatie van de overheid was ik toen nog tegen kritische denkers. Ik heb er spijt van dat ik pas ben ontwaakt nadat de derde lockdown kwam, dat toen bleek dat vaccinaties niet hielpen en dat de oversterfte toen kwam door de vaccinatieproblematiek.
Natuurlijk schaam ik mij voor die tijd, maar beter laat wakker worden dan nooit wakker worden. De overheid heeft doelbewust polarisatie aangewakkerd in de maatschappij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:54 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je was dus al die tijd tegen kritische denkers en voor alle maatregelen? En na de derde lockdown sloeg je om als een blad aan een boom?
Wouw.
Hoe kijk jij jezelf aan in de spiegel smorgens? Je hebt alle tijd al die maatregelen gesteund.
Schaam je je niet?
Een doodskist is wat rigoureus, de gevolgen van de DKTP-vaccinaties zijn miniem in vergelijking met de coronavaccinaties. Ik raad je wel aan om in de gaten te houden of er klachten ontwikkelen bij jouw baby, en eventueel de huisarts contacteren (niet vergeten te vermelden dat er een vaccinatie heeft plaatsgevonden) indien er ernstige klachten ontwikkelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ga morgen met m'n baby haar DKTP-vaccinatie halen, raad je aan om daarna direct door te rijden naar een begravenisondernemer om een doodskist voor haar te bestellen?
Je hebt gewoon eigenlijk alles gesteund. Tot en met 2021, schrijf je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Natuurlijk schaam ik mij voor die tijd, maar beter laat wakker worden dan nooit wakker worden. De overheid heeft doelbewust polarisatie aangewakkerd in de maatschappij.
De harde realiteit drong pas door in december 2021, toen er weer een lockdown kwam ondanks alle vaccinaties. Ik zie het vooral als het bewijs dat de propaganda van de overheid erg effectief was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:28 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je hebt gewoon eigenlijk alles gesteund. Tot en met 2021, schrijf je.
Alle maatregelen vervielen in 2022. Dus jij steunde gewoon echt alles. En nu al deze topics. En blaas je zo hoog van de toren.
Dit valt me zo van je tegen.
Hoe zie jij jezelf? Dat je hier zo extreem achter gestaan hebt, en nu weer zo extreem tegen bent.
En geen enkele zelfreflectie? Of heb je die wel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De harde realiteit drong pas door in december 2021, toen er weer een lockdown kwam ondanks alle vaccinaties. Ik zie het vooral als het bewijs dat de propaganda van de overheid erg effectief was.
Ik heb wel zelfreflectie, ik was goedgelovig toen. Er zijn talloze andere kritische denkers die mondkapjes droegen en dergelijke in de coronatijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:34 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
En geen enkele zelfreflectie? Of heb je die wel?
Dat jij kennelijk nogal snel in de extremen schiet.
Of hoe dat zo komt dat jij daar zo op reageert?
Je was te naef, te goedgelovig, is je zelfreflectie. Maar dat vond je toen niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb wel zelfreflectie, ik was goedgelovig toen. Er zijn talloze andere kritische denkers die mondkapjes droegen en dergelijke in de coronatijd.
Ja, die lockdown waarbij 80+% van de ziekenhuisopnames en ic ongevaccineerden betrof.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De harde realiteit drong pas door in december 2021, toen er weer een lockdown kwam ondanks alle vaccinaties. Ik zie het vooral als het bewijs dat de propaganda van de overheid erg effectief was.
Ook onder de mensen die zich aan regels hielden, kunnen er mensen geweest zijn die dat vooral deden door een weinig realistische paniekreactie en overdreven angsten ... ik vermoed in de begintijd een heleboel zelfs, misschien de meerderheid.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:49 schreef Black_Baron het volgende:
De meeste mensen schuiven wel wat qua mening.
Maar ik ken er maar weinig die zo compleet extreem omslaan. Zeker nadat de maatregelen zo ongeveer al over waren.
Dat is echt best extreem.
De meerderheid van de mensen in de ziekenhuizen waren echt wel gevaccineerd. Daarnaast werd het inderdaad aangegrepen om ongevaccineerden te demoniseren.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 05:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die lockdown waarbij 80+% van de ziekenhuisopnames en ic ongevaccineerden betrof.
Jij zag dat toen als bewijs dat het vaccin niet werkte.
Bron?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De meerderheid van de mensen in de ziekenhuizen waren echt wel gevaccineerd.
Oh boehoequote:Daarnaast werd het inderdaad aangegrepen om ongevaccineerden te demoniseren.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Oh boehoe. Cry me a river, snowflake.
Ja, in Belgi. Volgens mij ging het hier over Nederland.quote:
Er zit weinig verschil tussen Belgi en Nederland. Doe niet zo dom.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, in Belgi. Volgens mij ging het hier over Nederland.
Ik ken ook geen directe bron (grotendeels juist omdat vaccinatiestatus een beschermd persoonsgegeven is dat niet vrijelijk gedeeld of gekoppeld mag worden, iets dat bv voor het toegangsbeleid ook tot extra omwegen leidde)quote:
Ik heb het in het vorige topic ook aangegeven maar je moet natuurlijk naar de relatieve aantallen opnames kijken en niet naar de absolute aantallen. Er zijn veel en veel meer mensen wel gevaccineerd dan niet gevaccineerd. Als je van 1000 gevaccineerden er 10 in het ziekenhuis hebt liggen en van 100 niet-gevaccineerden 5 dan kan je natuurlijk niet zeggen dat vaccineren niet helpt, ondanks dat er inderdaad veel meer gevaccineerden in het ziekenhuis liggen. Ik heb nu geen zin om bronnen met exacte cijfers op te zoeken, maar ik heb er destijds wel naar gekeken en weet nog wel dat er relatief gezien veel meer ongevaccineerden in het ziekenhuis lagen.quote:
Stel dat 75% van de opgenomen mensen waren gevaccineerd (ruime meerderheid) terwijl de vaccinatiegraad bij oudjes op 95% zat. Dat impliceert juist dat niet gevaccineerden een factor 6 vaker opgenomen werden.quote:
gezien het tijdstip van het artikel, november 2021, is het ook niet geheel te negeren wat de rol van de boosters toen was..quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Stel dat 75% van de opgenomen mensen waren gevaccineerd (ruime meerderheid) terwijl de vaccinatiegraad bij oudjes op 95% zat. Dat impliceert juist dat niet gevaccineerden een factor 6 vaker opgenomen werden.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen… 2030 komt met de dag dichterbij, ik ben benieuwd wat wappies als jij doen op oudejaarsdag 2029.. ik denk dat er een hoop een eind aan gaan makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Neem nog een boosterprik jongen, de ontwenningsverschijnselen zijn zichtbaar.
@Jippie wanneer stopt dit hinten naar doden door vaccinaties eens een keer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |