Twee jaar gestreden, tering wat een turbo kanker man.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Turbokanker.
https://www.ad.nl/economi(...)an-youtube~ae396981/
2022, vlak na de booster.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Twee jaar gestreden, tering wat een turbo kanker man.
Want voor de booster kregen mensen geen kanker?quote:
Een eerste hulp arts met 3 jaar ervaring die 1-2 per jaar iemand zag die duidelijk kanker had is de aangewezen persoon om te raadplegen over Turbo kankerquote:
Bezorgd? Om die stukjes die zo simpel onderuit te halen zijn? Nope. Wel bezorgd over het aantal mensen die, die stukjes wel geloven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Nooit geweten dat het zo heftig was![]()
Blij dat ik me niet heb laten vaccineren toen, ik vond het allemaal al een beetje stemmingmakerij.
En dacht dat griepje waait vanzelf wel over, en zo geschiedde.
Nu ik dit lees ben ik echt heel blij dat ik me niet op liet naaien toen. En ik kan me ook voorstellen dat mensen die zich wel hebben laten vaccineren op aandringen van Rutte en consorten nu wel spijt hebben, maar dit soort berichtgevingen liever links laten liggen. Want ja je schiet er nu ook niks mee op om dat allemaal te gaan lezen, word je alleen maar bezorgd van.
Je moet voor de grap die Benjamin Marble eens opzoeken... Wat een faalhaas...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een eerste hulp arts met 3 jaar ervaring die 1-2 per jaar iemand zag die duidelijk kanker had is de aangewezen persoon om te raadplegen over Turbo kanker
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Nooit geweten dat het zo heftig was![]()
Blij dat ik me niet heb laten vaccineren toen, ik vond het allemaal al een beetje stemmingmakerij.
En dacht dat griepje waait vanzelf wel over, en zo geschiedde.
Nu ik dit lees ben ik echt heel blij dat ik me niet op liet naaien toen. En ik kan me ook voorstellen dat mensen die zich wel hebben laten vaccineren op aandringen van Rutte en consorten nu wel spijt hebben, maar dit soort berichtgevingen liever links laten liggen. Want ja je schiet er nu ook niks mee op om dat allemaal te gaan lezen, word je alleen maar bezorgd van.
Hij staat vast op de lijst van deskundigen van dit Britse parlementslid:quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je moet voor de grap die Benjamin Marble eens opzoeken... Wat een faalhaas...
Maar welk gemiddelde neem je dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is bovengemiddeld, mafklapper.
100 is het gemiddelde in de samenleving, ben je nou echt zo dom of doe je je zo dom voor?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar welk gemiddelde neem je dan.
Nee, maar ik heb het idee dat je een andere schaal en gemiddelde aan houdt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:41 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
100 is het gemiddelde in de samenleving, ben je nou echt zo dom of doe je je zo dom voor?
Sinds 1998 is niet 3 jaar ervaring. Rekenen is niet jouw sterkste kant merk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een eerste hulp arts met 3 jaar ervaring die 1-2 per jaar iemand zag die duidelijk kanker had is de aangewezen persoon om te raadplegen over Turbo kanker
je maakt niet echt vrienden hier he? Gek ditquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Sinds 1998 is niet 3 jaar ervaring. Rekenen is niet jouw sterkste kant merk ik.
Je klinkt geboosterd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je maakt niet echt vrienden hier he? Gek dit![]()
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden hoe ziekelijk je hier nog mee bezig bent, inclusief de ene na de andere vage bron.
ben ik ook maar dat boeit verder niks. Ga verder met het leven man, of zoek hulp. Al vaker gezegd maar je doet er kennelijk niks mee.quote:
Ook wel benieuwd waar hij werkt als ze er maar 2 gevallen van kanker per jaar hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
zegt iemand met '16x geboosterd' in zijn sig.quote:
Op de eerste hulp wordt over het algemeen geen kanker gediagnosticeerd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ook wel benieuwd waar hij werkt als ze er maar 2 gevallen van kanker per jaar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |