Met andere woorden, ze willen geen asielzoekerscentrum, en daarom zijn ze tegen de komst van een hospice.quote:De aanwezigheid van een zorgvoorziening zou kunnen leiden tot de komst van andere organisaties. En ook daar gruwelen de villabewoners van.
Ja, die vieze terminale mensen ook. Bah, niet hier hoor, ga ergens anders maar liggen doodgaan.quote:De argumenten van met name de bewoners tegenover het pand zijn talrijk. "Van dat mensen dan ’s nachts bedlampjes zien branden tot dat de kinderen uit de buurt mogelijk terminaal zieke mensen onder ogen krijgen.
In zo'n hospice vindt misschien gemiddeld eens per week een overlijden plaats. Dat betekent dus dat er eens per week een lijkwagen door de straat rijdt. En daar maken ze zich dan druk om.quote:Er waren bezwaren tegen een grotere parkeerdruk en de angst dat er lijkwagens door de straat gaan rijden.
Als de mensen die geen problemen hebben met de luxe betalen, dan ook maar eens de armenwijken zouden mijden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:08 schreef Plompzakker het volgende:
Dat doen ze maar mooi in een arme wijk. Wij betalen voor de luxe die we verdienen
Alsof die mensen daar op straat gaan lopen ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:09 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, die vieze terminale mensen ook. Bah, niet hier hoor, ga ergens anders maar liggen doodgaan.
![]()
En er komt natuurlijk bezoek bij die mensen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In zo'n hospice vindt misschien gemiddeld eens per week een overlijden plaats. Dat betekent dus dat er eens per week een lijkwagen door de straat rijdt. En daar maken ze zich dan druk om.
Nou en of!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Schandalig. Wat denken die mensen wel? Goed dat dit in de media komt.
Hebben de mensen daar geen geld voor gordijnen oid?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:05 schreef maily het volgende:
Niet kunnen slapen omdat je bedlampjes bij een ander ziet branden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hebben de mensen daar geen geld voor gordijnen oid?
Ja maar, dat kunnen ze die sneeuwvlokkindjes toch ook niet aandoenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:20 schreef Momo het volgende:
Misschien kunnen ze er een huis voor probleemjongeren van maken, als jullie geen hospice willen...
Het adres van de villa waar het hospice zou komen is Midden Duin en Daalseweg 23.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:14 schreef maily het volgende:
En er komt natuurlijk bezoek bij die mensen.
Geen idee hoe druk die straat is.
Maar "villawijk" suggereert toch wel een voor- en achtertuin.
En een behoorlijke afstand tot de straat.
Dank je!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:23 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het adres van de villa waar het hospice zou komen is Midden Duin en Daalseweg 23.
Op Google Streetview kun je kijken hoe het daar eruit ziet. De villa ligt niet direct aan de straat, er is een oprijlaan om van de straat bij de villa te komen. Er is behoorlijk wat grond rond de villa, dus er kan genoeg parkeerruimte voor bezoekers gemaakt worden. Verder staan er allemaal bomen rondom de grond waar de villa staat, dus niemand ziet er iets van.
Dit ja..quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:07 schreef maily het volgende:
Bang zijn dat je sneeuwvlokkindjes terminaal zieke mensen zien.
Ik denk dat alle nieuwszenders daar wel opnamen gaan maken nu.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:27 schreef Triggershott het volgende:
Namen en shamen, zodra ze zelf een hospice nodig hebben dan
Och, in de 15 jaar dat 1 van mijn beste vrienden echt recht tegenover een hospice woonde, en dat was bepaald geen villa-wijk heb ik daar echt nooit een bewoner van gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
En er komt natuurlijk bezoek bij die mensen.
Geen idee hoe druk die straat is.
Maar "villawijk" suggereert toch wel een voor- en achtertuin.
En een behoorlijke afstand tot de straat.
Alle huisnummers bij nr 23 in de buurt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Namen en rugnummers van de klagers.
Doe normaal, joh. Zoiets is niet ineens oké omdat het om mensen uit Bloemendaal gaat hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Namen en rugnummers van de klagers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn echt maar een paar klojo's die dit tegenhouden![]()
Dan heb ik toch 1000x liever een hospice. Die bewoners vallen je tenminste niet lastigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Snap ik wel, voor je het weet heb je over een paar jaar een AZC in je wijk zitten als het hospice om een of andere reden overbodig geworden is.
Als ze het lef hebben mogen ze dat best voor de camera zeggen hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Doe normaal, joh. Zoiets is niet ineens oké omdat het om mensen uit Bloemendaal gaat hoor
Je weet toch op wie je reageert? Alles wat niet goed gaat (in zijn leven) is de schuld van asielzoekers en migranten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo kun je alles in het leven wel op asielzoekers betrekken.
Nou, dat is wel vaker dan 1x per week hoor. Ligt ook aan de grootte van het hospice. Prettig is anders maar er zijn ergere dingen natuurlijk .....quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In zo'n hospice vindt misschien gemiddeld eens per week een overlijden plaats. Dat betekent dus dat er eens per week een lijkwagen door de straat rijdt. En daar maken ze zich dan druk om.
@DeVerzamelaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:39 schreef Blues het volgende:
Overigens is er in het oude klooster hier in het dorp (ja ik woon dus in dat kakdorp)al jaaaaaaaaren opvang voor statushouders en dat gaat uiteraard prima
Ondanks al het gezeik voordat deze mensen zouden komen.
Gaan we nu weer tegen elkaar opbieden wat wel en niet goed gaat met statushouders? Blijf toch eens on topic.quote:
1. Hij begon er overquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:44 schreef matspontius het volgende:
[..]
Gaan we nu weer tegen elkaar opbieden wat wel en niet goed gaat met statushouders? Blijf toch eens on topic.
Ja de mensen die naar een hospice gaan komen daar natuurlijk om te herstellen. Damzzzzquote:Ook een mogelijk juridisch wapen tegen de komst van het hospice is dat op de grond van de villa een soort erfdienstbaarheid rust, dat er op dit perceel nooit een sanatorium of een andere inrichting voor het herstellen van zieken mag komen
Dat doe ik ook - lees maar terug. Jij begint weer met dat gezeik over statushouders. Waar het topic totaal niet over gaat. Dus .......quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
1. Hij begon er over
2. Prima, ga jij dan ook ontopic?
Ik las 10 bedden. Is alsnog niet veel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook maar 6 bedden![]()
Nou nou nou wat een overlast van bezoekers zal dat geven hoor
Nee, heb je een bril nodig dat je zo slecht leest? En nu ontopic aub.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:47 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat doe ik ook - lees maar terug. Jij begint weer met dat gezeik over statushouders. Waar het topic totaal niet over gaat. Dus .......
4 logeerbedden dus die zijn daar maar een paar dagen om hun mantelzorg even rust te gunnen. Dus die komen daar niet om dood te gaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik las 10 bedden. Is alsnog niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |