Denk 2,5. De Ligt was al vroeg vertrokken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt Ajax daar voor? 3 miljoen?
Toch weer 1/6e van een Forbs.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk 2,5. De Ligt was al vroeg vertrokken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoeveel krijgt Ajax daar voor? 3 miljoen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Toch weer een half jaar salaris van Wijndal gedekt.
dan spelen we play offs conference tegen Lensquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Stel dat je die play-off EL verliest, ben je dan meteen klaar of kom je dan ook nog in de Conference League uit? Ik vind het tegenwoordig echt niet meer te volgen wanneer je er nu definitief uitligt of niet
Ja ok, maar ik bedoelde meer dat als je van die Polen zou verliezenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dan spelen we play offs conference tegen Lens
Ow sorry, las het verkeerdquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik bedoelde meer dat als je van die Polen zou verliezen
moest keihard lachen toen ik bedragen van 175000 en 4 miljoen lasquote:Dit staat er financieel op het spel voor Ajax tegen Panathinaikos
11.45,
Vandaag
23 Reacties
Ajax kan de kassa voorzichtig laten rinkelen als het Panathinaikos over twee duels weet te kloppen. Mochten de Amsterdammers over twee wedstrijden weten af te rekenen met de Grieken, dan kan de club een bedrag van 175 duizend euro tegemoet zien. Dat bedrag komt bovenop de 175 duizend euro die het na het uitschakelen van FK Vojvodina al kreeg.
Dit staat er financieel op het spel voor Ajax tegen Panathinaikos
Pro Shots
DELEN:
Ajax
Ajax
DO 15 AUG.
20:15
Panathinaikos
Panathinaikos
Advertentie
Beste quoteringen op Ajax, bij TOTO!
Profiteer van de beste quoteringen op jouw favoriete Eredivisie-club bij TOTO. Lees de voorwaarden toto.nl/beste-quoteringen!
Gesponsord door
TOTO
logo
Zet in & win!
Clubs die in de play-offs van de Europa League terechtkomen, ontvangen dat bedrag. Dat meldt de UEFA. In totaal wordt er door de voetbalbond 4,4 miljard euro verdeeld aan winstuitkeringen over de Champions League, de Europa League, de Conference League en de UEFA Super Cup.
Als Ajax afrekent met de Griekse topclub, staat het tegenover Jagiellonia Bialystok uit Polen. Gaat de ploeg van trainer Francesco Farioli dan k door, dan stroomt er een bedrag van 4,31 miljoen euro binnen in de Johan Cruijff Arena voor het behalen van de hoofdfase van de Europa League. Maakt Ajax tegen de Grieken ondanks de eerdere zege een uitglijder, dan wacht RC Lens voor een tweeluik voor deelname aan de Conference League.
Tijdens de groepsfase van de Europa League is elke zege goed voor 450 duizend euro. Elk gelijkspel levert 150 duizend euro op. Er zijn 36 ploegen die aan de groepsfase deelnemen. Elke deelnemer speelt acht wedstrijden, waarvan vier thuis en vier uit.
Is die niet nog blessuregevoeliger dan Robben?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Turk aan de hand die na een paar aardige potjes vorig seizoen als beste verdediger van de eredivisie werd betiteld? Nu staat daar Youri Baas blijkbaar (lol)
Oprechte vraag trouwens.
'die turk' heeft gisteren 90 minuten gespeeld bij jong Ajax. Volgens mij 1 grote blessure gehad? En aan het EK deelgenomen. Vandaar iets later aangesloten als het goed is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is die niet nog blessuregevoeliger dan Robben?
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
Wat is er eigenlijk met die Turk aan de hand die na een paar aardige potjes vorig seizoen als beste verdediger van de eredivisie werd betiteld? Nu staat daar Youri Baas blijkbaar (lol)
Oprechte vraag trouwens.
Ja die komt nog steeds bij van al die gespeelde wedstrijden op het EK.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
'die turk' heeft gisteren 90 minuten gespeeld bij jong Ajax. Volgens mij 1 grote blessure gehad? En aan het EK deelgenomen. Vandaar iets later aangesloten als het goed is.
Geen idee, speelde mee bij Jong Ajax tegen Jong PSV. Dus hij is gewoon fit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
Oprechte vraag trouwens.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.
Oprechte vraag trouwens.
quote:Op zondag 3 maart 2024 14:17 schreef LethalNinja het volgende:
Kreeg beetje harde plasser van Kaplan en Manssverk. Eindelijk solide spelers die lekker voetballen achterin. Echt een genot. En dan zie je dat spelers voorin ook wat beter hun best doen.
Verstandige user die ver gaat komen:quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En fijn om opeens toch nog weer een Overmars-aankoop erbij te krijgen met Kaplan.
Tot de volgende keerquote:Op zondag 3 maart 2024 14:27 schreef Black-Death het volgende:
Zullen we even 5 wedstrijden wachten voordat we Mannsverk en Kaplan aanwijzen als Verlossers?
Je komt oprecht met wat twitter berichten van wat kinderenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ik slinger ook nog even mycroft aan makker!
[..]
[..]
Verstandige user die ver gaat komen:
[..]
Tot de volgende keer
Daarom zei ik ook dat dat de enige verstandige user is die ver gaat komenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je komt oprecht met wat twitter berichten van wat kinderen
Hier heeft dus niemand gezegd dat Kaplan de beste verdediger is. Waarvan die laatste ook nog zegt dat het verstandig is even af te wachten.
Kanus ouwe
Maar goed als jij gelukkig wordt van deze hersenkronkels van je dan juich ik het toe.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat dat de enige verstandige user is die ver gaat komen
DOE NORMAALquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu mag je even vertellen wie zei dat het de beste verdediger van de Eredivisie was. Ben wel eens benieuwd waar je dit nu weer gelezen hebt.
Oprechte vraag trouwens.
Ik dacht dat dit Bart Nieuwkoop was.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oprechte vraag trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |