Nee, bij het altijd vervelende en verongelijkte Utrecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet bij ons!
Wij zijn brave supporters.
Rijkhoff heeft altijd moeite met scoren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gerald Alders werd helemaal dol gedraaid gisteren door de linksbuiten van PSV. Driouch geloof ik.
Jongen had een zware avond.
Rijkhoff had veel moeite met afdrukken. Konadu heel onwennig. Alles ging te snel voor hem.
Nu.nl:quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De pliesie maakt gebruik van haar grondrecht ten koste van voetbalsupporters die al tientallen jaren worden opgehokt.
quote:Ook NAC Breda-Ajax op zondag gaat door. De wedstrijd wordt gespeeld om 16.45 uur. "We zijn in Breda op de hoogte van de actie van de politie. Op dit moment is er geen aanleiding of informatie die de aanwezigheid van de politie noodzakelijk maakt", zegt burgemeester Paul Depla.
"Dus de wedstrijd zal ondanks de actie gewoon door kunnen gaan, tenzij er nieuwe informatie komt. Dit is meteen een mooie gelegenheid voor de supporters om te laten zien dat voetbal zonder de aanwezigheid van de politie kan."
Nou dat is helemaal niet zo gek, want Robben had op zijn 20ste ook niets gewonnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wotte die Forbs vergelijkt met Robben. Is toch wel kwa optimisme toplevel
Bij een gemiddelde wedstrijd wordt er minder volk opgepakt dan bij een dansfeest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rectificatie: ten koste van voetbalsupporters die zich steevast zo misdragen dat er een immense hoeveelheid aan politieinzet nodig is.
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wotte die Forbs vergelijkt met Robben. Is toch wel kwa optimisme toplevel
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.
Toplevel uitspraak hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vergelijk jou ook vaak met Klaas, maar ben er nog niet echt uit wie van jullie twee de grootste randdebiel is.
Dit verdient een likequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje moet hem weer in bescherming nemen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
alleen de allergrootste debielen vertonen jouw gedrag dus zo gek is die uitspraak niet.
schattig dit. Grote jongen hoor lekker online klieren in een topic van een andere club.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zijn vriendinnetje moet hem weer in bescherming nemen hoor.
Ik heb geen uitlating gedaan over wat ik van het 'voetbal' vind. Ik heb ook geen uitlating gedaan over waar de lat ligt of zou moeten liggen. Dat je kun je allebei niet uit deze quote halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zie hieronder:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze spelers kunnen er stuk voor stuk helemaal niets van en zouden bij Groningen, Excelsior, Roda JC, etc. op de bank zitten.
[..]
Wij hebben alleen maar tegen matige ploegen gespeeld waar een club als NEC ook van zou winnen.
[..]
Er is niets prima aan, het spel is dramatisch slecht. Aanvallend is het om te janken, middenveld is pure middelmaat. Defensie gaat tegen clubs als PSV, Feyenoord, FC Twente en AZ weer jammerlijk door de mand vallen en krijgen we gerust 3-4 goals tegen.
[..]
Als je met dit voetbal tevreden bent dat leg je de lat voor Ajax historisch laag.
Nogmaals, die Farioli aanstelling slaat nergens op. Deze man heeft nooit iets gewonnen en nergens gepresteerd en ook bij Ajax laat hij vooralsnog niets zien. Die overacting langs de lijn en dat quasi enthousiaste gedrag in interviews beginnen per wedstrijd minder geloofwaardig te worden.
als we doorgaan moet dat echt wel te doen zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het immer lastige Jagiellonia Bialystok wordt het als we winnen donderdag.
Eerste wedstrijd uit of thuis?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als we doorgaan moet dat echt wel te doen zijn lijkt me.
eerst uit.quote:
Bronquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eerst uit.
En moet te doen zijn. Maargoed eerst donderdag overleven.
Ook conference league is eerst uit trouwens
In beide scenario’s wordt het thuisduel op donderdag 29 augustus gespeeld. De uitwedstrijd staat al een week eerder op het programma. De kaartverkoop voor het treffen in de Johan Cruijff Arena gaat woensdag 7 augustus van start.quote:
Erg weerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
In beide scenario’s wordt het thuisduel op donderdag 29 augustus gespeeld. De uitwedstrijd staat al een week eerder op het programma. De kaartverkoop voor het treffen in de Johan Cruijff Arena gaat woensdag 7 augustus van start.
https://www.ajaxlife.nl/a(...)l-europese-play-offs
Hoeveel krijgt Ajax daar voor? 3 miljoen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
70 miljoen voor de Ligt en Mazraoui, de penningmeester is EtH dankbaar voor de solidariteitsbijdrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |