ik denk dat hij gewoon mee kanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Kasanwirjo.
Nu kunnen we wel spreken van een GROOT probleem.
Tegen godbetert Willem II mag ik dat wel hopen ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon mee kan
Vandaag wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet de eerste backup.
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet de eerste backup.
Ja, maar je hebt ook nog Trauner, Mitchell en Tsoungui. Je kan moeilijk elke positieve vijfdubbel bezet hebben met het oog op blessures.quote:
eerder dat het blijkbaar de optie is, dan dat het tegen willem ii isquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
We gaan ons toch niet zeker druk maken om Kasanwirjo tegen Willem II
Nou ja, in feite is het al de back-up van de back-up en dat is nou eenmaal geen topper. En zelfs dan heb je het over een speler die bij waarschijnlijk minstens 12 eredivisieclubs gewoon een basisspeler zou zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
eerder dat het blijkbaar de optie is, dan dat het tegen willem ii is
We hebben een uitstekende en hartstikke brede selectie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:29 schreef Kerftminister het volgende:
We hebben wel een smalle selectie he
Volgens transfermarkt 33 selectiespelers. Dat is nou niet bepaald smal te noemenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:29 schreef Kerftminister het volgende:
We hebben wel een smalle selectie he
Kasanwirjo,Nieuwkoop,Zerrouki,Milambo,López -- dit moet echt een niveau beter kunnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, in feite is het al de back-up van de back-up en dat is nou eenmaal geen topper. En zelfs dan heb je het over een speler die bij waarschijnlijk minstens 12 eredivisieclubs gewoon een basisspeler zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |