quote:
Genotquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een dubbele marathon houden.
Zou die Australische het nog moeilijk mee hebben, vermoed ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Battle tegen de zeehonden.
[ afbeelding ]
Ja dit is wel echt een nachtkaarsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:40 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat marathon Tokio geen uitzondering was en het definitief einde tijdperk Kipchogoat is @:deebee
Sowieso ES, maar Leon Haan toch wel boven het eeuwige gehype van alles en iedereen bij de BBC.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:41 schreef Xylos het volgende:
Die verslaggever van de nos is echt om te janken. BBC veel beter.
Ik was vorige week in Rotterdam, kwam ik ineens een omleidingsbordje (nog omgedraaid) tegen met afsluiting Tour de France. Ik wist het niet dus moest even twee keer kijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef TAmaru het volgende:
ik ga maandag naar de TdF Femmes, dan de hele week kijken, vervolgens Vuelta, snookertoernooien, etc. en voor je het weet is het weer tijd voor de Giro
Die is academisch onderzoeker naar de culturele politiek van breakdancen. Die kan daar vast wel wat mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou die Australische het nog moeilijk mee hebben, vermoed ik.
Ieder zijn ding, maar ik ben fan van co-commentaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso ES, maar Leon Haan toch wel boven het eeuwige gehype van alles en iedereen bij de BBC.
Ik ook wel, daarom ES waar iemand die daadwerkelijk nog volle bak actief is in het wereldje co-commentator isquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:43 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar ik ben fan van co-commentaar.
Stadhuis toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Waar is de finish eigenlijk. Stade de France of Tocadero?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |