Vanaf hier terug te lezen:quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die paniek bij Froome was toen genieten
Waar is je vrouw?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben te lui om van de bank op te staan om nieuwe koffie te pakken terwijl ik naar de marathon kijk en nu voel ik me slecht
Haha, de espresso is hier wel gezet netquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben te lui om van de bank op te staan om nieuwe koffie te pakken terwijl ik naar de marathon kijk en nu voel ik me slecht
Wij hebben hier in Den Helder ook een sterrenwacht. Samen met die nieuwe basketbalhal en het open water kunnen de volgende Spelen hier dus ook makkelijk georganiseerd worden!quote:
Nog maar een paar maandjes tot de wintersportenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef TAmaru het volgende:
ik ga maandag naar de TdF Femmes, dan de hele week kijken, vervolgens Vuelta, snookertoernooien, etc. en voor je het weet is het weer tijd voor de Giro
Ze wrijft er wel steeds in dat ik drie jaar geleden al sliep tijdens de grote Abdi Abdi show.quote:
Is er ergens een berggebied met een klim van 42 kilometer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie het al, in 2028 een marathon naar de top van Mt. Baldy.
Heen en weer naar Texelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Den Helder ook een sterrenwacht. Samen met die nieuwe basketbalhal en het open water kunnen de volgende Spelen hier dus ook makkelijk georganiseerd worden!
Is het ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Afdalen lijkt me eigenlijk nog veel pijnlijker dan omhoog rennen.
@Rellende_Rotscholier had furieus geweest over dit uitgetekende parcours.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:37 schreef kilon het volgende:
De laatste 10 kilometer is wel vlak, dus het is nog niet gespeeld
Andes heeft een klim van 72kmquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is er ergens een berggebied met een klim van 42 kilometer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |